Eίναι το οικονομικό δίχτυ που μας προστατεύει από τις πλημμύρες και τις φωτιές αλλά και ένας σημαντικός σύμμαχος για την προσαρμογή μας στις νέες κλιματικές και περιβαλλοντικές συνθήκες.
Μια λωρίδα ανά κατεύθυνση από Κόρινθο έως Πάτρα!
Μια λωρίδα ανά κατεύθυνση από Κόρινθο έως Πάτρα!
Άφωνοι έχουμε μείνει μετά το ταξίδι μας από την Κόρινθο ως την Πάτρα με τα όσα τραγελαφικά συμβαίνουν σ’ αυτό το απέραντο εργοτάξιο που κάποτε ήταν δρόμος.
Η σημερινή εικόνα, αυτή που θα αντικρύσουν όσοι επιλέξουν το συγκεκριμένο δρόμο για να ταξιδέψουν μέρες του Πάσχα προς τη Δυτική Ελλάδα είναι τρομερή. Σε σύνολο 130km απόστασης υπάρχει μια στενή λωρίδα ανά κατεύθυνση τουλάχιστον στα 100km ή το 80% της διαδρομής. Αν θυμάστε τι γίνονταν μέχρι πέρυσι, καμία σχέση τα πράγματα έχουν αλλάξει άρδην προς το χειρότερο.
Παντού υπάρχουν πλαστικές κορύνες καρφωμένες στο οδόστρωμα με ασαφή κατεύθυνση σε πολλές διασταυρώσεις που εγκυμονούν κινδύνους ακόμη κι όταν περνάς μέρα μεσημέρι, μόνος σου, πόσο μάλλον νύχτα με κίνηση και κακοκαιρία.
Κορυφαίο όλων ότι σε αρκετά μεγάλα τμήματα του δρόμου δεν υπάρχει σημείο στάθμευσης έκτακτης ανάγκης. Αν δηλαδή ο οδηγός αισθανθεί μια ζάλη και σταματήσει το αυτοκίνητο θα κλείσει την κυκλοφορία! Προφανώς αν κάποιο αυτοκίνητο εκτραπεί της πορείας του και υπάρξει σύγκρουση πόσο μάλλον τραυματισμός η έγκαιρη προσέγγιση ασθενοφόρου είναι σχεδόν αδύνατη. Πολύ πιθανό δε να σχηματιστεί ουρά δεκάδων χιλιομέτρων.
Παντού υπάρχουν πλαστικές κορύνες καρφωμένες στο οδόστρωμα με ασαφή κατεύθυνση σε πολλές διασταυρώσεις που εγκυμονούν κινδύνους ακόμη κι όταν περνάς μέρα μεσημέρι, μόνος σου, πόσο μάλλον νύχτα με κίνηση και κακοκαιρία.
Κορυφαίο όλων ότι σε αρκετά μεγάλα τμήματα του δρόμου δεν υπάρχει σημείο στάθμευσης έκτακτης ανάγκης. Αν δηλαδή ο οδηγός αισθανθεί μια ζάλη και σταματήσει το αυτοκίνητο θα κλείσει την κυκλοφορία! Προφανώς αν κάποιο αυτοκίνητο εκτραπεί της πορείας του και υπάρξει σύγκρουση πόσο μάλλον τραυματισμός η έγκαιρη προσέγγιση ασθενοφόρου είναι σχεδόν αδύνατη. Πολύ πιθανό δε να σχηματιστεί ουρά δεκάδων χιλιομέτρων.
Η μέση ωριαία ταχύτητα από την Κόρινθο ως την Πάτρα σήμερα είναι στα 60km/h οπότε οι ταξιδιώτες πέρα από το τεράστιο ρίσκο που λαμβάνουν όσον αφορά στην οδική ασφάλεια θα πρέπει να υπολογίσουν και δυο ώρες τουλάχιστον για να διανύσουν αυτό το κομμάτι αν είναι μόνοι τους στο δρόμο. Αν έχει κίνηση όπως αναμένεται τις μέρες του Πάσχα ο χρόνος αυτός εύκολα θα διπλασιαστεί ή τριπλασιαστεί. Δεν είμαστε αρμόδιοι να εκφέρουμε άποψη για το ποια ή πόσα έργα γίνονται ούτε μπορεί κανείς να σχηματίσει ολοκληρωμένη εικόνα με ένα πέρασμα. Το σίγουρο είναι πως η χρήση αυτής της διαδρομής μέσα από το εργοτάξιο των 130km είναι επικίνδυνη και ψυχοφθόρα. Το μόνο που λειτουργεί σ’ αυτό το κομμάτι όπως σωστά μαντεύετε είναι τα διόδια.
Σας προτείνουμε ανεπιφύλακτα να αποφύγετε τη διαδρομή Κόρινθο - Πάτρα. Αν ταξιδεύετε για Δυτική Στερεά Ελλάδα κινηθείτε από Αθήνα προς Λαμία και στη διασταύρωση με Κάστρο, βγείτε και ακολουθήστε τη διαδρομή, Λιβαδειά, Ιτέα, Ναύπακτο. Έχει στροφές, αλλά είναι μια πανέμορφη διαδρομή/εκδρομή και σίγουρα θα φτάσετε με καλή διάθεση στον προορισμό σας.
Αν πάτε προς Δυτική Πελοπόννησο κατευθυνθείτε προς Τρίπολη/Μεγαλόπολη και βγείτε στην έξοδο προς Πύργο/Πάτρα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα