GP Κίνας: Ταχύτερες οι Mercedes στις ελεύθερες δοκιμές!
Ο Λιούις Χάμιλτον ήταν σήμερα ταχύτερος τόσο στην πρώτη όσο και στην δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών στο Διεθνές Αυτοκινητοδρόμιο της Σαγκάη.
Η πρώτη περίοδος ελεύθερων δοκιμών ήταν αναγνωριστική της κατάστασης του οδοστρώματος και της πίστας, όλοι χρησιμοποίησαν εκεί τη μέση γόμα της Pirelli. Η Ιταλική εταιρεία κατασκευής ελαστικών έχει στη διάθεση όλων των ομάδων γι' αυτό το Σαββατοκύριακο τη μέση και τη μαλακή γόμα. Με την εκτιμώμενη διαφορά ανάμεσά τους στα 1.2sec αναμένεται η μαλακή γόμα να χρησιμοποιηθεί στη μάχη της pole ενώ στον αγώνα των 56 γύρων λογικά θα μεγιστοποιηθεί η χρήση της μέσης γόμας.
Οι δυο Mercedes των Χάμιλτον και Ρόσμπεργκ κυριάρχησαν στην 1η περίοδο δοκιμών με το πρωταθλητή να είναι ταχύτερος κινούμενος οριακά στο 1:39. Υπήρξαν στιγμές κατά τη διάρκεια του 90 λεπτου που οι Mercedes ήταν 2.5sec ταχύτερες από τον τρίτο προτού ο νικητής του προηγούμενου αγώνα Σεμπάστιαν Φέτελ μειώσει τη διαφορά στο δευτερόλεπτο. Για πρώτη φορά αμφότερες οι Manor/Marussia συμπλήρωσαν γύρους χωρίς πρόβλημα.
Συνολικά οι χρόνοι της 1ης περιόδου ήταν:
Θέση |
Οδηγός |
Ομάδα |
Χρόνος |
Διαφορά |
Γύροι |
1 |
Lewis Hamilton |
Mercedes |
1m39.033s |
- |
21 |
2 |
Nico Rosberg |
Mercedes |
1m39.574s |
0.541s |
21 |
3 |
Sebastian Vettel |
Ferrari |
1m40.157s |
1.124s |
18 |
4 |
Kimi Raikkonen |
Ferrari |
1m40.661s |
1.628s |
27 |
5 |
Felipe Nasr |
Sauber/Ferrari |
1m41.012s |
1.979s |
18 |
6 |
Daniel Ricciardo |
Red Bull/Renault |
1m41.029s |
1.996s |
21 |
7 |
Daniil Kvyat |
Red Bull/Renault |
1m41.097s |
2.064s |
24 |
8 |
Carlos Sainz |
Toro Rosso/Renault |
1m41.112s |
2.079s |
23 |
9 |
Valtteri Bottas |
Williams/Mercedes |
1m41.303s |
2.270s |
23 |
10 |
Felipe Massa |
Williams/Mercedes |
1m41.304s |
2.271s |
17 |
11 |
Pastor Maldonado |
Lotus/Mercedes |
1m41.335s |
2.302s |
23 |
12 |
Max Verstappen |
Toro Rosso/Renault |
1m41.575s |
2.542s |
28 |
13 |
Jenson Button |
McLaren/Honda |
1m41.845s |
2.812s |
19 |
14 |
Marcus Ericsson |
Sauber/Ferrari |
1m41.918s |
2.885s |
24 |
15 |
Jolyon Palmer |
Lotus/Mercedes |
1m41.967s |
2.934s |
25 |
16 |
Sergio Perez |
Force India/Mercedes |
1m42.141s |
3.108s |
22 |
17 |
Fernando Alonso |
McLaren/Honda |
1m42.161s |
3.128s |
20 |
18 |
Nico Hulkenberg |
Force India/Mercedes |
1m42.184s |
3.151s |
19 |
19 |
Will Stevens |
Marussia/Ferrari |
1m45.379s |
6.346s |
18 |
20 |
Roberto Merhi |
Marussia/Ferrari |
1m46.443s |
7.410s |
20 |
Ο Φέτελ είχε μια έξοδο στη στροφή 4 στη 2η περίοδο ελεύθερων δοκιμών.
Στη δεύτερη περίοδο όπως ήταν λογικό η χρήση της μαλακής γόμας οδήγησε σε χρόνους κοντά στο 1:37 με το Χάμιλτον να διατηρεί ξανά το προβάδισμα, καθώς ο Ρόσμπεργκ επικεντρώθηκε σε προσομοίωση ενός μέρους του αγώνα με τη μέση γόμα. Έτσι κάποια στιγμή λίγο πριν το τέλος βρέθηκαν ανάμεσα στις Mercedes οι Ferrari και ο Ρικιάρντο με τη Red Bull που πίεσε για καλό χρόνο με τη μαλακή γόμα. Εντυπωσίασε ο Ράικονεν με την προσπάθεια που τον έφερε στη 2η θέση, καθώς ήταν η πρώτη του με τη μαλακή γόμα. Ο Μάσα είχε μια έξοδο στα φρένα για τη στροφή 14 πρόκειται για το πιο βίαιο φρενάρισμα όλης της χρονιάς από τα 330km/h στα 85km/h. Υπολογίζεται πως η ενέργεια που ανακτάται σ' αυτό το φρενάρισμα (KW) είναι αρκετή για την ετήσια λειτουργία ενός ψυγείου ενεργειακής κλάσης Α. Ο Δανιήλ Κβίατ είχε ένα πρόβλημα με τα φρένα και έμεινε στο ίδιο σημείο με το Μάσα ενώ προηγουμένως έβγαιναν καπνοί από τους αεραγωγούς των φρένων της RB11.
Συνολικά οι χρόνοι της 2ης περιόδου ήταν:
Θέση |
Οδηγός |
Ομάδα |
Χρόνος |
Διαφορά |
Γύροι |
1 |
Lewis Hamilton |
Mercedes |
1m37.219s |
- |
32 |
2 |
Kimi Raikkonen |
Ferrari |
1m37.662s |
0.443s |
35 |
3 |
Daniel Ricciardo |
Red Bull/Renault |
1m38.311s |
1.092s |
24 |
4 |
Sebastian Vettel |
Ferrari |
1m38.339s |
1.120s |
30 |
5 |
Nico Rosberg |
Mercedes |
1m38.399s |
1.180s |
35 |
6 |
Daniil Kvyat |
Red Bull/Renault |
1m38.737s |
1.518s |
10 |
7 |
Valtteri Bottas |
Williams/Mercedes |
1m38.850s |
1.631s |
27 |
8 |
Felipe Nasr |
Sauber/Ferrari |
1m39.032s |
1.813s |
26 |
9 |
Romain Grosjean |
Lotus/Mercedes |
1m39.142s |
1.923s |
32 |
10 |
Jenson Button |
McLaren/Honda |
1m39.275s |
2.056s |
29 |
11 |
Pastor Maldonado |
Lotus/Mercedes |
1m39.444s |
2.225s |
30 |
12 |
Fernando Alonso |
McLaren/Honda |
1m39.743s |
2.524s |
27 |
13 |
Marcus Ericsson |
Sauber/Ferrari |
1m39.751s |
2.532s |
33 |
14 |
Max Verstappen |
Toro Rosso/Renault |
1m39.894s |
2.675s |
32 |
15 |
Carlos Sainz |
Toro Rosso/Renault |
1m39.971s |
2.752s |
28 |
16 |
Nico Hulkenberg |
Force India/Mercedes |
1m40.151s |
2.932s |
28 |
17 |
Felipe Massa |
Williams/Mercedes |
1m40.423s |
3.204s |
7 |
18 |
Sergio Perez |
Force India/Mercedes |
1m40.868s |
3.649s |
24 |
19 |
Roberto Merhi |
Marussia/Ferrari |
1m42.973s |
5.754s |
27 |
20 |
Will Stevens |
Marussia/Ferrari |
1m44.564s |
7.345s |
8 |
Ενθαρρυντική ήταν η εμφάνιση των McLaren Honda που συμπλήρωσαν αρκετούς γύρους χωρίς προβλήματα αξιοπιστίας. Κάποια στιγμή ο Μπάτον που βρίσκεται στη 10αδα ακούστηκε να διαμαρτύρεται έντονα για την ισορροπία κρατήματος του μονοθεσίου καθώς τόσο το εμπρός όσο και το πίσω μέρος γλιστρούσε. Ο Αλόνσο χτες όταν ρωτήθηκε από τους δημοσιογράφους για το αν έχει μετανιώσει που έφυγε από τη Ferrari για τη McLaren είπε: "Όχι μόνο αν η Ferrari πάρει τον τίτλο θα μετανιώσω που έφυγα".
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr