GP Κίνας: Ταχύτερες οι Mercedes στις ελεύθερες δοκιμές!

Ο Λιούις Χάμιλτον ήταν σήμερα ταχύτερος τόσο στην πρώτη όσο και στην δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών στο Διεθνές Αυτοκινητοδρόμιο της Σαγκάη.

Με κρύο και συννεφιά υποδέχτηκε η Σαγκάη ομάδες, οδηγούς και μηχανικούς για τον 3ο αγώνα του φετινού πρωταθλήματος.

Η πρώτη περίοδος ελεύθερων δοκιμών ήταν αναγνωριστική της κατάστασης του οδοστρώματος και της πίστας, όλοι χρησιμοποίησαν εκεί τη μέση γόμα της Pirelli. Η Ιταλική εταιρεία κατασκευής ελαστικών έχει στη διάθεση όλων των ομάδων γι' αυτό το Σαββατοκύριακο τη μέση και τη μαλακή γόμα. Με την εκτιμώμενη διαφορά ανάμεσά τους στα 1.2sec αναμένεται η μαλακή γόμα να χρησιμοποιηθεί στη μάχη της pole ενώ στον αγώνα των 56 γύρων λογικά θα μεγιστοποιηθεί η χρήση της μέσης γόμας.

Οι δυο Mercedes των Χάμιλτον και Ρόσμπεργκ κυριάρχησαν στην 1η περίοδο δοκιμών με το πρωταθλητή να είναι ταχύτερος κινούμενος οριακά στο 1:39. Υπήρξαν στιγμές κατά τη διάρκεια του 90 λεπτου που οι Mercedes ήταν 2.5sec ταχύτερες από τον τρίτο προτού ο νικητής του προηγούμενου αγώνα Σεμπάστιαν Φέτελ μειώσει τη διαφορά στο δευτερόλεπτο.  Για πρώτη φορά αμφότερες οι Manor/Marussia συμπλήρωσαν γύρους χωρίς πρόβλημα.

Συνολικά οι χρόνοι της 1ης περιόδου ήταν:

Θέση

Οδηγός

Ομάδα

Χρόνος        

Διαφορά

Γύροι

1

Lewis Hamilton

Mercedes

1m39.033s

-

21

2

Nico Rosberg

Mercedes

1m39.574s

0.541s

21

3

Sebastian Vettel

Ferrari

1m40.157s

1.124s

18

4

Kimi Raikkonen

Ferrari

1m40.661s

1.628s

27

5

Felipe Nasr

Sauber/Ferrari

1m41.012s

1.979s

18

6

Daniel Ricciardo

Red Bull/Renault

1m41.029s

1.996s

21

7

Daniil Kvyat

Red Bull/Renault

1m41.097s

2.064s

24

8

Carlos Sainz

Toro Rosso/Renault

1m41.112s

2.079s

23

9

Valtteri Bottas

Williams/Mercedes

1m41.303s

2.270s

23

10

Felipe Massa

Williams/Mercedes

1m41.304s

2.271s

17

11

Pastor Maldonado

Lotus/Mercedes

1m41.335s

2.302s

23

12

Max Verstappen

Toro Rosso/Renault

1m41.575s

2.542s

28

13

Jenson Button

McLaren/Honda

1m41.845s

2.812s

19

14

Marcus Ericsson

Sauber/Ferrari

1m41.918s

2.885s

24

15

Jolyon Palmer

Lotus/Mercedes

1m41.967s

2.934s

25

16

Sergio Perez

Force India/Mercedes

1m42.141s

3.108s

22

17

Fernando Alonso

McLaren/Honda

1m42.161s

3.128s

20

18

Nico Hulkenberg

Force India/Mercedes

1m42.184s

3.151s

19

19

Will Stevens

Marussia/Ferrari

1m45.379s

6.346s

18

20

Roberto Merhi

Marussia/Ferrari

1m46.443s

7.410s

20




Ο Φέτελ είχε μια έξοδο στη στροφή 4 στη 2η περίοδο ελεύθερων δοκιμών.

Στη δεύτερη περίοδο όπως ήταν λογικό η χρήση της μαλακής γόμας
οδήγησε σε χρόνους κοντά στο 1:37 με το Χάμιλτον να διατηρεί ξανά το προβάδισμα, καθώς ο Ρόσμπεργκ επικεντρώθηκε σε προσομοίωση ενός μέρους του αγώνα με τη μέση γόμα. Έτσι κάποια στιγμή λίγο πριν το τέλος βρέθηκαν ανάμεσα στις Mercedes οι Ferrari και ο Ρικιάρντο με τη Red Bull που πίεσε για καλό χρόνο με τη μαλακή γόμα. Εντυπωσίασε ο Ράικονεν με την προσπάθεια που τον έφερε στη 2η θέση, καθώς ήταν η πρώτη του με τη μαλακή γόμα. Ο Μάσα είχε μια έξοδο στα φρένα για τη στροφή 14 πρόκειται για το πιο βίαιο φρενάρισμα όλης της χρονιάς από τα 330km/h στα 85km/h.  Υπολογίζεται πως η ενέργεια που ανακτάται σ' αυτό το φρενάρισμα (KW) είναι αρκετή για την ετήσια λειτουργία ενός ψυγείου ενεργειακής κλάσης Α.  Ο Δανιήλ Κβίατ είχε ένα πρόβλημα με τα φρένα και έμεινε στο ίδιο σημείο με το Μάσα ενώ προηγουμένως έβγαιναν καπνοί από τους αεραγωγούς των φρένων της RB11.

Συνολικά οι χρόνοι της 2ης περιόδου ήταν:

Θέση

Οδηγός

Ομάδα

Χρόνος      

Διαφορά

Γύροι

1

Lewis Hamilton

Mercedes

1m37.219s

-

32

2

Kimi Raikkonen

Ferrari

1m37.662s

0.443s

35

3

Daniel Ricciardo

Red Bull/Renault

1m38.311s

1.092s

24

4

Sebastian Vettel

Ferrari

1m38.339s

1.120s

30

5

Nico Rosberg

Mercedes

1m38.399s

1.180s

35

6

Daniil Kvyat

Red Bull/Renault

1m38.737s

1.518s

10

7

Valtteri Bottas

Williams/Mercedes

1m38.850s

1.631s

27

8

Felipe Nasr

Sauber/Ferrari

1m39.032s

1.813s

26

9

Romain Grosjean

Lotus/Mercedes

1m39.142s

1.923s

32

10

Jenson Button

McLaren/Honda

1m39.275s

2.056s

29

11

Pastor Maldonado

Lotus/Mercedes

1m39.444s

2.225s

30

12

Fernando Alonso

McLaren/Honda

1m39.743s

2.524s

27

13

Marcus Ericsson

Sauber/Ferrari

1m39.751s

2.532s

33

14

Max Verstappen

Toro Rosso/Renault

1m39.894s

2.675s

32

15

Carlos Sainz

Toro Rosso/Renault

1m39.971s

2.752s

28

16

Nico Hulkenberg

Force India/Mercedes

1m40.151s

2.932s

28

17

Felipe Massa

Williams/Mercedes

1m40.423s

3.204s

7

18

Sergio Perez

Force India/Mercedes

1m40.868s

3.649s

24

19

Roberto Merhi

Marussia/Ferrari

1m42.973s

5.754s

27

20

Will Stevens

Marussia/Ferrari

1m44.564s

7.345s

8




Ενθαρρυντική ήταν η εμφάνιση των McLaren Honda που συμπλήρωσαν αρκετούς γύρους
χωρίς προβλήματα αξιοπιστίας. Κάποια στιγμή ο Μπάτον που βρίσκεται στη 10αδα ακούστηκε να διαμαρτύρεται έντονα για την ισορροπία κρατήματος του μονοθεσίου καθώς τόσο το εμπρός όσο και το πίσω μέρος γλιστρούσε. Ο Αλόνσο χτες όταν ρωτήθηκε από τους δημοσιογράφους για το αν έχει μετανιώσει που έφυγε από τη Ferrari για τη McLaren είπε: "Όχι μόνο αν η Ferrari πάρει τον τίτλο θα μετανιώσω που έφυγα".

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr