GP Μονακό: Ταχύτερος ο Χάμιλτον στα ελεύθερα!

Πέρυσι και πρόπερσι η Mercedes πήρε τη νίκη στο Πριγκιπάτο, το ίδιο αναμένεται να γίνει και φέτος.

Η τελευταία φορά που κέρδισε η Ferrari στο Μόντε Κάρλο ήταν το 2001 με το Σουμάχερ ενώ καμία άλλη ομάδα δεν έχει τη δυναμική για την υπέρβαση. Χαρακτηριστική η δήλωση του Αλόνσο χτες στα πάντοκ: «Οι άδειες θέσεις στις κερκίδες δείχνουν αν η F1 βαδίζει σε λάθος δρόμο».
Εδώ μπορείτε να εκφράσετε και εσείς τη γνώμη σας για τις αλλαγές που θέλετε να γίνουν στη F1.

Παραδοσιακά οι ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής… γίνονται Πέμπτη στο Μόντε Κάρλο για πρακτικούς λόγους καθότι ανοίγει ο δρόμος στους επισκέπτες την Παρασκευή. Η ολονύχτια βροχή είχε μουσκέψει τα πάντα έτσι η πρώτη επαφή των οδηγών με τη διαδρομή μέσα στο λιμάνι έγινε με τα ενδιάμεσα ελαστικά.

Η άσφαλτος στη διαδρομή είναι καινούργια κατά 80% σε σχέση με πέρυσι. Γρήγορα στέγνωσε η αγωνιστική γραμμή και άρχισαν να χρησιμοποιούνται σλικ ελαστικά. Η Pirelli έχει στη διάθεση όλων των ομάδων γι’ αυτό τον αγώνα τις δυο πιο μαλακές της γόμες τη μαλακή γόμα και την πολύ μαλακή. Η πολύ μαλακή γόμα που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά έχει νέα σύνθεση  η οποία προσφέρει μεγαλύτερη πρόσφυση και απόδοση. Στόχος της νέας σύνθεσης είναι να προσφέρει μεγαλύτερη αντίσταση στην τοπική παραμόρφωση λόγω υπερθέρμανσης (graining) αλλά και στην μερική αποκόλληση (blistering). Ένας από τους παράγοντες κλειδιά στην εξέλιξη όλων των ελαστικών φέτος είναι η βελτιστοποίηση της πίεσης στην επιφάνεια επαφής και της θερμοκρασιακής κατανομής. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα μια πιο ομοιόμορφη επαφή με την άσφαλτο και βελτιώνει την πρόσφυση και το κράτημα, καθοριστικούς παράγοντες στους δρόμους του Μονακό. Πρόκειται για μια γόμα σχεδιασμένη ν’ αποδίδει καλύτερα σε χαμηλό εύρος θερμοκρασιών ενώ ζεσταίνεται πολύ γρήγορα ώστε να εξυπηρετεί σε δημόσιους δρόμους.



Δε χρησιμοποιήθηκε και πολύ σήμερα η πολύ μαλακή γόμα.


Στο FP1 ο Χάμιλτον ήταν ταχύτερος όλων σε μια περίοδο που οι περισσότεροι οδηγοί
επικέντρωσαν την προσοχή τους σε προσομοίωση αγώνα. Ο Ρόσμπεργκ έξυσε λίγο την μπαριέρα στην στροφή Τάμπακ (πριν την πισίνα) χωρίς όμως να προκαλέσει ζημιά στη Mercedes. Εντυπωσίασε με το χρόνο του ο νεαρός Μαξ Φερστάπεν σε μια πίστα όπου μετράει κυρίως ο οδηγός και λιγότερο το μονοθέσιο.

Συνολικά οι χρόνοι στην πρώτη περίοδο ήταν:



Θέση

Οδηγός

Ομάδα

Χρόνος      .

Διαφορά

Γύροι

1

Lewis Hamilton

Mercedes

1m18.750s

-

49

2

Max Verstappen

Toro Rosso/Renault

1m18.899s

0.149s

42

3

Daniel Ricciardo

Red Bull/Renault

1m19.086s

0.336s

27

4

Sebastian Vettel

Ferrari

1m19.134s

0.384s

31

5

Carlos Sainz

Toro Rosso/Renault

1m19.245s

0.495s

40

6

Pastor Maldonado

Lotus/Mercedes

1m19.454s

0.704s

35

7

Daniil Kvyat

Red Bull/Renault

1m19.520s

0.770s

33

8

Kimi Raikkonen

Ferrari

1m19.679s

0.929s

31

9

Nico Rosberg

Mercedes

1m19.762s

1.012s

47

10

Felipe Massa

Williams/Mercedes

1m19.766s

1.016s

32

11

Fernando Alonso

McLaren/Honda

1m19.791s

1.041s

28

12

Jenson Button

McLaren/Honda

1m20.202s

1.452s

15

13

Romain Grosjean

Lotus/Mercedes

1m20.274s

1.524s

34

14

Sergio Perez

Force India/Mercedes

1m20.619s

1.869s

35

15

Nico Hulkenberg

Force India/Mercedes

1m20.784s

2.034s

34

16

Felipe Nasr

Sauber/Ferrari

1m20.857s

2.107s

24

17

Valtteri Bottas

Williams/Mercedes

1m20.917s

2.167s

36

18

Marcus Ericsson

Sauber/Ferrari

1m21.219s

2.469s

25

19

Will Stevens

Marussia/Ferrari

1m23.234s

4.484s

28

20

Roberto Merhi

Marussia/Ferrari

1m23.404s

4.654s

31




Συννεφιά βροχή και 14 βαθμοί Κελσίου σήμερα στο Μονακό.


Στο FP2 ο Ρομπέρτο Μέρχι έχασε τον έλεγχο της Manor
στα φρένα στην έξοδο του τούνελ και αυτό υποχρέωσε τον αλυτάρχη να βγάλει κόκκινη σημαία. Ευτυχώς ο Ισπανός οδηγός δεν τραυματίστηκε. Αμέσως μετά άρχισε να βρέχει οπότε οι ομάδες δεν είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν όσο θα ήθελαν την πολύ μαλακή γόμα.  Προς το τέλος του 90λεπτου κάποιοι τολμηροί οδηγοί έβαλαν τα βρόχινα ελαστικά και βγήκαν αλλά οι χρόνοι τους απείχαν πολύ από το ρυθμό σε στεγνό οδόστρωμα. Δεν είναι πολύ πιθανό να βρέξει το Σάββατο ή την Κυριακή.



Η έξοδος του Μέρχι στα φρένα μετά το τούνελ. Η απουσία χορηγών στο μονοθέσιο του, το οποίο αεροδυναμικά είναι επιπέδου GP2, καταδεικνύει το μεγάλο πρόβλημα που υπάρχει σήμερα στη F1.




Ο Φέτελ μετακινείται με το ποδήλατο στο Πριγκιπάτο, εδώ στη χθεσινή φάση της αναγνώρισης της διαδρομής με τον μηχανικό του, στους αγώνες, Ρικάρντο Αντάμι.


Η βροχή ήταν το κερασάκι στην τούρτα της απογοήτευσης των θεατών σήμερα, που πλήρωσαν ένα πολύ ακριβό εισιτήριο για να καθίσουν στην κερκίδα και να βραχούν χωρίς να δουν παρά ελάχιστη δράση των μονοθεσίων ειδικά στην δεύτερη περίοδο.

Συνολικά οι χρόνοι προτού αρχίσει να βρέχει στην 2η περίοδο ελεύθερων δοκιμών ήταν:

Θέση

Οδηγός

Ομάδα

Χρόνος        .

Διαφορά

Γύροι

1

Lewis Hamilton

Mercedes

1m17.192s

-

12

2

Nico Rosberg

Mercedes

1m17.932s

0.740s

15

3

Sebastian Vettel

Ferrari

1m18.295s

1.103s

14

4

Kimi Raikkonen

Ferrari

1m18.543s

1.351s

15

5

Daniil Kvyat

Red Bull/Renault

1m18.548s

1.356s

16

6

Carlos Sainz

Toro Rosso/Renault

1m18.659s

1.467s

14

7

Max Verstappen

Toro Rosso/Renault

1m18.782s

1.590s

12

8

Fernando Alonso

McLaren/Honda

1m18.906s

1.714s

18

9

Nico Hulkenberg

Force India/Mercedes

1m19.151s

1.959s

13

10

Romain Grosjean

Lotus/Mercedes

1m19.266s

2.074s

13

11

Sergio Perez

Force India/Mercedes

1m19.300s

2.108s

13

12

Felipe Massa

Williams/Mercedes

1m19.560s

2.368s

15

13

Valtteri Bottas

Williams/Mercedes

1m19.566s

2.374s

14

14

Pastor Maldonado

Lotus/Mercedes

1m19.577s

2.385s

13

15

Jenson Button

McLaren/Honda

1m19.606s

2.414s

14

16

Daniel Ricciardo

Red Bull/Renault

1m19.639s

2.447s

13

17

Felipe Nasr

Sauber/Ferrari

1m20.263s

3.071s

10

18

Roberto Merhi

Marussia/Ferrari

1m22.017s

4.825s

9

19

Will Stevens

Marussia/Ferrari

1m22.943s

5.751s

13






Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr