Δε στρίβει ο Κίμι!
Δε στρίβει ο Κίμι!
Ως συνήθως τα τελευταία χρόνια ο Ράικονεν παρουσιάζει μια σημαντική υστέρηση στις κατατακτήριες δοκιμές που οριοθετεί τις δυνατότητές του στον αγώνα.
Ο Φινλανδός έχει πάρει 16 pole position στην καριέρα του, η τελευταία εκ των οποίων το 2008 στη Γαλλία για λογαριασμό της Ferrari. Η Ιταλική ομάδα πάλι έχει 207 pole από την τελευταία φορά που κόκκινο μονοθέσιο βρέθηκε στην πρώτη θέση με τον Ράικονεν αυτό έχει συμβεί ξανά μόλις επτά φορές. Απ’ αυτές οι τρεις με το Μάσα και οι τέσσερις με τον Αλόνσο τελευταία εκ των οποίων το 2012 στη Γερμανία.
Όμως ο Ράικονεν πέρυσι έχασε κατά κράτος από τον Αλόνσο στη μάχη με το χρονόμετρο και φέτος σε έξι αγώνες είναι πίσω από το Φέτελ ενίοτε πίσω και από Williams ή Red Bull.
Μιλώντας για την υστέρηση του Iceman στις κατατακτήριες δοκιμές ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari, Μαουρίτσιο Αριβαμπένε τόνισε: «Αν βελτιώσει την επίδοσή του στις δοκιμές δε θα έχει πρόβλημα στον αγώνα τα πάει τέλεια εκεί κάνει καλή δουλειά. Όταν ξεκινάς από καλή θέση τότε ο αγώνας είναι πιο εύκολος».
Το ερώτημα φυσικά είναι γιατί ο Ράικονεν υστερεί στις δοκιμές; Πέρυσι τα έριχνε στο μονοθέσιο που δεν ήταν στα μέτρα του, δεν τον ικανοποιούσε στο turn in αλλά και στη σταθερότητα του πίσω μέρους στο φρενάρισμα από πολλά χιλιόμετρα. Φέτος που ο Άλισον το σετάρισε στα μέτρα του πάλι τα ίδια έχουμε. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο Φέτελ που είναι σταθερά ταχύτερος του Ράικονεν και ενίοτε ταχύτερος από τη μια εκ των δυο Mercedes ή στη χειρότερη ακριβώς πίσω τους.
Όμως ο Ράικονεν πέρυσι έχασε κατά κράτος από τον Αλόνσο στη μάχη με το χρονόμετρο και φέτος σε έξι αγώνες είναι πίσω από το Φέτελ ενίοτε πίσω και από Williams ή Red Bull.
Μιλώντας για την υστέρηση του Iceman στις κατατακτήριες δοκιμές ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari, Μαουρίτσιο Αριβαμπένε τόνισε: «Αν βελτιώσει την επίδοσή του στις δοκιμές δε θα έχει πρόβλημα στον αγώνα τα πάει τέλεια εκεί κάνει καλή δουλειά. Όταν ξεκινάς από καλή θέση τότε ο αγώνας είναι πιο εύκολος».
Το ερώτημα φυσικά είναι γιατί ο Ράικονεν υστερεί στις δοκιμές; Πέρυσι τα έριχνε στο μονοθέσιο που δεν ήταν στα μέτρα του, δεν τον ικανοποιούσε στο turn in αλλά και στη σταθερότητα του πίσω μέρους στο φρενάρισμα από πολλά χιλιόμετρα. Φέτος που ο Άλισον το σετάρισε στα μέτρα του πάλι τα ίδια έχουμε. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο Φέτελ που είναι σταθερά ταχύτερος του Ράικονεν και ενίοτε ταχύτερος από τη μια εκ των δυο Mercedes ή στη χειρότερη ακριβώς πίσω τους.
Το πρόβλημα με το Ράικονεν που υπήρχε από παλιά είναι ότι δεν ασχολείται με τη λεπτομέρεια. Ο Iceman είναι αδιάφορος για την προσπάθεια των μηχανικών να τελειοποιήσουν το σετάρισμα του μονοθεσίου και περιμένει από το μηχανικό αγώνα που έχει να καταλάβει τι θέλει και να το πραγματοποιήσει χωρίς ν’ ασχοληθεί ο ίδιος. Τη στιγμή που ο Φέτελ προσπαθεί ν’ αναλύσει και την τελευταία λεπτομέρεια σε ρυθμίσεις και ηλεκτρονικούς χάρτες μέσα από ατέλειωτες συναντήσεις με τους μηχανικούς και ώρες στον προσομοιωτή ο Ράικονεν απλά δεν ασχολείται.
Ο Ράικονεν έχει χάσει τον προσανατολισμό του στις στροφές της Πισίνας.
Ο Iceman πολλές φορές είναι αρνητικός ως προκλητικός στα ελεύθερα δοκιμαστικά όπου δεν καταλαβαίνει ή δεν ενδιαφέρεται για το τι ακριβώς δοκιμάζουν ενώ σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις έχει πρόβλημα με το στήσιμο του μονοθεσίου. Κάποια στιγμή ακολουθεί το δρόμο που έχει πάρει ο Φέτελ στο σετάρισμα καθώς είναι μια πεπατημένη που σίγουρα δε βγάζει σε αδιέξοδο ανεξαρτήτως αν και πόσο αυτό βολεύει τον ίδιο. Γι’ αυτό στις δοκιμές πάντα ταλαιπωρείται, στο Μονακό η SF15T ήταν υπερστροφική σε συγκεκριμένα σημεία, την κοπάνησε το Σάββατο το πρωί συνέχισε να γλιστράει το απόγευμα στις δοκιμές όπου έχασε χρόνο και θέσεις και στον αγώνα την Κυριακή κάποια στιγμή όταν η μείωση του φορτίου καυσίμου έφερε την κατανομή βάρους σε τέτοιο σημείο που να τον βολεύει το σετάρισμα πέταγε. Αυτό βέβαια συνέβη τυχαία και χάθηκε ξανά προς το τέλος που το μονοθέσιο ελάφρωσε κι άλλο με αποτέλεσμα να τον εκθέσει προσπερνώντας τον ο Ρικιάρντο.
Με λίγα λόγια ο Ράικονεν πρέπει να δουλέψει με τους μηχανικούς με επιμονή και έμφαση στη λεπτομέρεια στο στήσιμο του μονοθεσίου. Ο Αριβαμπένε του το είπε ως δάσκαλος προς μαθητή: «Θα του βάλει τιμωρία για το σπίτι να γράψει 100 φορές ότι θα είμαι καλύτερος στις δοκιμές».
Ασχολήσου λίγο βρε Κίμι…
Ο Ράικονεν έχει χάσει τον προσανατολισμό του στις στροφές της Πισίνας.
Ο Iceman πολλές φορές είναι αρνητικός ως προκλητικός στα ελεύθερα δοκιμαστικά όπου δεν καταλαβαίνει ή δεν ενδιαφέρεται για το τι ακριβώς δοκιμάζουν ενώ σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις έχει πρόβλημα με το στήσιμο του μονοθεσίου. Κάποια στιγμή ακολουθεί το δρόμο που έχει πάρει ο Φέτελ στο σετάρισμα καθώς είναι μια πεπατημένη που σίγουρα δε βγάζει σε αδιέξοδο ανεξαρτήτως αν και πόσο αυτό βολεύει τον ίδιο. Γι’ αυτό στις δοκιμές πάντα ταλαιπωρείται, στο Μονακό η SF15T ήταν υπερστροφική σε συγκεκριμένα σημεία, την κοπάνησε το Σάββατο το πρωί συνέχισε να γλιστράει το απόγευμα στις δοκιμές όπου έχασε χρόνο και θέσεις και στον αγώνα την Κυριακή κάποια στιγμή όταν η μείωση του φορτίου καυσίμου έφερε την κατανομή βάρους σε τέτοιο σημείο που να τον βολεύει το σετάρισμα πέταγε. Αυτό βέβαια συνέβη τυχαία και χάθηκε ξανά προς το τέλος που το μονοθέσιο ελάφρωσε κι άλλο με αποτέλεσμα να τον εκθέσει προσπερνώντας τον ο Ρικιάρντο.
Με λίγα λόγια ο Ράικονεν πρέπει να δουλέψει με τους μηχανικούς με επιμονή και έμφαση στη λεπτομέρεια στο στήσιμο του μονοθεσίου. Ο Αριβαμπένε του το είπε ως δάσκαλος προς μαθητή: «Θα του βάλει τιμωρία για το σπίτι να γράψει 100 φορές ότι θα είμαι καλύτερος στις δοκιμές».
Ασχολήσου λίγο βρε Κίμι…
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα