Ιστορικό Ακρόπολις: Νίκη Pedro
31.05.2015
11:50
Με τον καλύτερο τρόπο πέρασε στην ιστορία το 14ο Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις που φιλοξενήθηκε τις προηγούμενες μέρες στη χώρα μας.
.Ο φετινός αγώνας περιελάμβανε αρκετές καινοτομίες, ικανοποιώντας τα πληρώματα
Οι Πίτσος-Καραπαπάζης (Toyota Celica 2000 GT) με αντεπίθεση διαρκείας την τελευταία μέρα ολοκλήρωσαν στην έβδομη θέση, όντας το πρώτο Ελληνικό πλήρωμα. Το δίδυμο στην επιστροφή του στην ενεργό δράση, έδειξε πως μπορεί να «κοιτάξει στα μάτια» τους ξένους συνδυασμούς και σίγουρα εάν δεν αντιμετώπιζε ένα κλατάρισμα την Παρασκευή, θα διεκδικούσε κάτι καλύτερο. Την οκτάδα συμπλήρωσαν οι Πετρίδης-Πάλλας με το Toyota Corolla AE86 που εντυπωσίασαν στις χωμάτινες ειδικές.
Ο αγώνας είχε λίγες εγκαταλείψεις. Χτες, ήταν η σειρά των Parisi-D’Angelo να τεθούν εκτός αγώνα από ακρόμπαρο στην τελευταία ειδική κι ενώ προηγούνταν στην κατηγορία 1 του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος. Οι Γ.Παραδείσης-Σκούρας (Ford Escort RS 2000) αποχαιρέτησαν νωρίς το χωμάτινο σκέλος, εξαιτίας μηχανικής βλάβης, ενώ δεν εκκίνησαν οι Μανδρούκας-Τσάδαρης, οι οποίοι δεν κατάφεραν να επιδιορθώσουν το πρόβλημα που αντιμετώπισαν με τον κινητήρα του Porsche 911 RSR.
που είχαν την ευκαιρία να ξαναπεράσουν από ένδοξες ειδικές του παρελθόντος. Στο αγωνιστικό κομμάτι, ο “Pedro” ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής, πέτυχε τη δεύτερή του νίκη στο συγκεκριμένο αγώνα, μετά το 2012. Έχοντας την καθοδήγηση του έμπειρου Emanuele Baldaccini, ο οδηγός της Lancia Delta Integrale 16V κέρδισε τις 11 από τις 14 ειδικές του τριημέρου. Στην τελευταία ειδική του αγώνα, μάλιστα, λαχτάρησε, καθώς έσπασε η κρεμαγιέρα του Lancia. Οι Πίτσος-Καραπαπάζης (Toyota Celica 2000 GT) με αντεπίθεση διαρκείας την τελευταία μέρα ολοκλήρωσαν στην έβδομη θέση, όντας το πρώτο Ελληνικό πλήρωμα. Το δίδυμο στην επιστροφή του στην ενεργό δράση, έδειξε πως μπορεί να «κοιτάξει στα μάτια» τους ξένους συνδυασμούς και σίγουρα εάν δεν αντιμετώπιζε ένα κλατάρισμα την Παρασκευή, θα διεκδικούσε κάτι καλύτερο. Την οκτάδα συμπλήρωσαν οι Πετρίδης-Πάλλας με το Toyota Corolla AE86 που εντυπωσίασαν στις χωμάτινες ειδικές.
Ο αγώνας είχε λίγες εγκαταλείψεις. Χτες, ήταν η σειρά των Parisi-D’Angelo να τεθούν εκτός αγώνα από ακρόμπαρο στην τελευταία ειδική κι ενώ προηγούνταν στην κατηγορία 1 του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος. Οι Γ.Παραδείσης-Σκούρας (Ford Escort RS 2000) αποχαιρέτησαν νωρίς το χωμάτινο σκέλος, εξαιτίας μηχανικής βλάβης, ενώ δεν εκκίνησαν οι Μανδρούκας-Τσάδαρης, οι οποίοι δεν κατάφεραν να επιδιορθώσουν το πρόβλημα που αντιμετώπισαν με τον κινητήρα του Porsche 911 RSR.
Αρωγοί στον φετινό αγώνα ήταν η Mercedes-Benz, η Minoan Lines, η Λουξ Κόλα, η Ευρώπη Ασφαλιστική και το Ι ΚΤΕΟ Κηφισίας. Ο αγώνας τέλεσε υπό την αιγίδα του Οργανισμού Πολιτισμού Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων (Ο.Π.Α.Ν.Δ.Α.), του Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (Ε.Β.Ε.Α.), καθώς και του Υπουργείου Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας & Τουρισμού.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr