LIVE από Ισπανία: Οδηγούμε το ανανεωμένο Ibiza
19.06.2015
07:00
Στην ηλιόλουστη Βαρκελώνη έχουμε μια πρώτη επαφή με το ανανεωμένο Seat Ibiza και τους νέους κινητήρες του.
Το Seat Ibiza είναι ένα αυτοκίνητο που έχει αγαπηθεί πολύ από το κοινό εδώ και τρεις δεκαετίες, με τα 5 εκατομμύρια πωλήσεων σε όλον τον κόσμο να το καθιστούν το πιο δημοφιλές αυτοκίνητο της Seat! Το ανανεωμένο Ibiza ήρθε με νέες τεχνολογίες, εξοπλισμό και νέους οικονομικότερους Euro 6 κινητήρες.
Η Seat επένδυσε ιδιαίτερα στην τεχνολογία και στα νέα συστήματα και σε συνεργασία με τη Samsung, δημιούργησαν μια πολύ φιλική πλατφόρμα για το χρήστη, που είναι εγκατεστημένη στην έγχρωμη οθόνη αφής που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα. Ο οδηγός μπορεί να συνδέσει το smartphone του με το αυτοκίνητο και να έχει άμεση πρόσβαση στις εφαρμογές, στις κλήσεις, στα μηνύματα, στη μουσική του και να τα διαχειριστεί όλα ακόμα και με φωνητικές εντολές.
Το Ibiza είναι το πρώτο μοντέλο της Seat στο οποίο εγκαθίσταται σύστημα της Samsung και έτσι μαζί με το αυτοκίνητο θα παρέχεται ένα smartphone Samsung Galaxy A3, με προεγκατεστημένη τη νέα εφαρμογή Seat Connect! Έτσι, ο κάθε οδηγός θα έχει το δικό του προφίλ με πληροφορίες που χρειάζεται καθημερινά, όπως τον καιρό στην τοποθεσία που μένει, μέχρι και τα γενέθλια φίλων του από το συνδεδεμένο του λογαριασμό στο Facebook!
Εξωτερικά, μια και το απερχόμενο Ibiza παραμένει αγαπητό σε όλους, οι αλλαγές περιορίστηκαν στα νέα εμπρός φωτιστικά σώματα ημέρας LED, στις νέες ζάντες αλουμινίου 16 ή 17 ιντσών και στην προσθήκη δύο νέων χρωμάτων. Επίσης μια νέα σειρά από χρώματα για το εσωτερικό είναι διαθέσιμη και ο κάτοχος μπορεί να επιλέξει ανάμεσα τους, ενώ αισθητικές αλλαγές έχουν γίνει και στην κεντρική κονσόλα του αυτοκινήτου. Νέα συστήματα ασφαλείας είναι πλέον διαθέσιμα, με σκοπό τη μείωση ατυχημάτων, όπως αυτό όπου το αυτοκίνητο επιβραδύνει όταν ανιχνεύσει προπορευόμενο όχημα.
Η Seat επένδυσε ιδιαίτερα στην τεχνολογία και στα νέα συστήματα και σε συνεργασία με τη Samsung, δημιούργησαν μια πολύ φιλική πλατφόρμα για το χρήστη, που είναι εγκατεστημένη στην έγχρωμη οθόνη αφής που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα. Ο οδηγός μπορεί να συνδέσει το smartphone του με το αυτοκίνητο και να έχει άμεση πρόσβαση στις εφαρμογές, στις κλήσεις, στα μηνύματα, στη μουσική του και να τα διαχειριστεί όλα ακόμα και με φωνητικές εντολές.
Το Ibiza είναι το πρώτο μοντέλο της Seat στο οποίο εγκαθίσταται σύστημα της Samsung και έτσι μαζί με το αυτοκίνητο θα παρέχεται ένα smartphone Samsung Galaxy A3, με προεγκατεστημένη τη νέα εφαρμογή Seat Connect! Έτσι, ο κάθε οδηγός θα έχει το δικό του προφίλ με πληροφορίες που χρειάζεται καθημερινά, όπως τον καιρό στην τοποθεσία που μένει, μέχρι και τα γενέθλια φίλων του από το συνδεδεμένο του λογαριασμό στο Facebook!
Εξωτερικά, μια και το απερχόμενο Ibiza παραμένει αγαπητό σε όλους, οι αλλαγές περιορίστηκαν στα νέα εμπρός φωτιστικά σώματα ημέρας LED, στις νέες ζάντες αλουμινίου 16 ή 17 ιντσών και στην προσθήκη δύο νέων χρωμάτων. Επίσης μια νέα σειρά από χρώματα για το εσωτερικό είναι διαθέσιμη και ο κάτοχος μπορεί να επιλέξει ανάμεσα τους, ενώ αισθητικές αλλαγές έχουν γίνει και στην κεντρική κονσόλα του αυτοκινήτου. Νέα συστήματα ασφαλείας είναι πλέον διαθέσιμα, με σκοπό τη μείωση ατυχημάτων, όπως αυτό όπου το αυτοκίνητο επιβραδύνει όταν ανιχνεύσει προπορευόμενο όχημα.
Οι κινητήρες που θα είναι διαθέσιμοι για το ανενεωμένο Ibiza στην Ελλάδα είναι αρκετοί:
Βενζινοκινητήρες:
1.0 lt MPI, 75 PS
1.2 lt TSI 90 PS
1.0 lt EcoTSI 95 PS
1.2 lt TSI 110 PS
1.0 lt EcoTSI 110 PS (θα διατίθεται και με αυτόματο DSG κιβώτιο διπλού συμπλέκτη)
1.4 lt ACT 150 PS
1.8 lt TSI 192 PS
Πετρελαιοκινητήρες:
1.4 TDI Ecomotive 75 PS
1.4 TDI 90 PS (θα διατίθεται και με αυτόματο DSG κιβώτιο διπλού συμπλέκτη)
1.4 TDI 105 PS
Το σύστημα Start/Stop είναι στον βασικό εξοπλισμό του Ibiza που θα διατίθεται σε 3 αμαξώματα: 5θυρο, Sport Coupe και Sport Tourer. Εμείς είχαμε στη διάθεσή μας για μια πρώτη γεύση και μια μικρή δοκιμή εδώ στην Ισπανία, τον νέο 3κύλινδρο 1.0 TSI 110 ίππων με το 5θυρο αμάξωμα και τον 1.4 TDI 90 ίππων με το Sport Tourer.
Οδηγικά, το ανανεωμένο Ibiza πατάει καλά στο δρόμο και η αλλαγή που έγινε με το νέο ευαίσθητο ηλεκτρικό τιμόνι είναι φανερή. Ο μαλακός συμπλέκτης και το σαφές μηχανικό κιβώτιο κάνουν την οδήγηση ιδιαίτερα άνετη εντός και εκτός πόλης. Ο 1000άρης κινητήρας με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο έχει ...νεύρο και ανταποκρίνεται άμεσα στις απαιτήσεις του οδηγού. Καλή ροπή προσφέρει ο 1.4 πετρελαίου και το μόνο που του λείπει είναι η 6η σχέση από το κιβώτιο.
Διαθέσιμα είναι (προαιρετικά) στο Ibiza, δύο προγράμματα χαρτογράφησης, comfort και sport, όπου η αίσθηση στο τιμόνι αλλάζει ανάλογα με το πρόγραμμα, καθώς και η απόκριση στο γκάζι. Μάλλον και η κατανάλωση, γιατί εντοπίσαμε να είναι λίγο αυξημένη και λογικό, με το sport πρόγραμμα, και με οδήγηση σε υψηλές στροφές. Και μια και λέμε για στροφές, το σουπερμίνι της Seat στρίβει ωραία, όσο μπορέσαμε να το στρίψουμε, αφού τα όρια ταχύτητας στην Ισπανία είναι απαράβατα και οι κάμερες υπάρχουν παντού.
Η μέση κατανάλωση όπως αναφέρει ο κατασκευαστής είναι στα 4,4 lt/100 km για τον 1000άρη των 110 ίππων και από 3,4 – 3,8 lt/ 100 km για τον 1400άρη πετρελαίου. Εμείς πάντως σήμερα, με οδήγηση εκτός πόλης και λίγο στα όρια, είδαμε για τον κινητήρα πετρελαίου την κατάναλωση κοντά στα 7 λίτρα. Μεγάλος και ο χώρος αποσκευών (με 430 λίτρα διαθέσιμα στο ST, ενώ μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 1.164 εάν πέσουν τα καθίσματα).
Τα είπαμε όλα εκτός από την τιμή. Και αυτό γιατί δεν την γνωρίζουμε! Το λανσάρισμα του ανανεωμένου Seat Ibiza θα γίνει τον Σεπτέμβρη στην Ελλάδα και τότε θα μάθουμε.
Μείνετε συντονισμένοι στο No1 site για το αυτοκίνητο στην Ελλάδα, www.NewsAuto.gr.
Βενζινοκινητήρες:
1.0 lt MPI, 75 PS
1.2 lt TSI 90 PS
1.0 lt EcoTSI 95 PS
1.2 lt TSI 110 PS
1.0 lt EcoTSI 110 PS (θα διατίθεται και με αυτόματο DSG κιβώτιο διπλού συμπλέκτη)
1.4 lt ACT 150 PS
1.8 lt TSI 192 PS
Πετρελαιοκινητήρες:
1.4 TDI Ecomotive 75 PS
1.4 TDI 90 PS (θα διατίθεται και με αυτόματο DSG κιβώτιο διπλού συμπλέκτη)
1.4 TDI 105 PS
Το σύστημα Start/Stop είναι στον βασικό εξοπλισμό του Ibiza που θα διατίθεται σε 3 αμαξώματα: 5θυρο, Sport Coupe και Sport Tourer. Εμείς είχαμε στη διάθεσή μας για μια πρώτη γεύση και μια μικρή δοκιμή εδώ στην Ισπανία, τον νέο 3κύλινδρο 1.0 TSI 110 ίππων με το 5θυρο αμάξωμα και τον 1.4 TDI 90 ίππων με το Sport Tourer.
Οδηγικά, το ανανεωμένο Ibiza πατάει καλά στο δρόμο και η αλλαγή που έγινε με το νέο ευαίσθητο ηλεκτρικό τιμόνι είναι φανερή. Ο μαλακός συμπλέκτης και το σαφές μηχανικό κιβώτιο κάνουν την οδήγηση ιδιαίτερα άνετη εντός και εκτός πόλης. Ο 1000άρης κινητήρας με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο έχει ...νεύρο και ανταποκρίνεται άμεσα στις απαιτήσεις του οδηγού. Καλή ροπή προσφέρει ο 1.4 πετρελαίου και το μόνο που του λείπει είναι η 6η σχέση από το κιβώτιο.
Διαθέσιμα είναι (προαιρετικά) στο Ibiza, δύο προγράμματα χαρτογράφησης, comfort και sport, όπου η αίσθηση στο τιμόνι αλλάζει ανάλογα με το πρόγραμμα, καθώς και η απόκριση στο γκάζι. Μάλλον και η κατανάλωση, γιατί εντοπίσαμε να είναι λίγο αυξημένη και λογικό, με το sport πρόγραμμα, και με οδήγηση σε υψηλές στροφές. Και μια και λέμε για στροφές, το σουπερμίνι της Seat στρίβει ωραία, όσο μπορέσαμε να το στρίψουμε, αφού τα όρια ταχύτητας στην Ισπανία είναι απαράβατα και οι κάμερες υπάρχουν παντού.
Η μέση κατανάλωση όπως αναφέρει ο κατασκευαστής είναι στα 4,4 lt/100 km για τον 1000άρη των 110 ίππων και από 3,4 – 3,8 lt/ 100 km για τον 1400άρη πετρελαίου. Εμείς πάντως σήμερα, με οδήγηση εκτός πόλης και λίγο στα όρια, είδαμε για τον κινητήρα πετρελαίου την κατάναλωση κοντά στα 7 λίτρα. Μεγάλος και ο χώρος αποσκευών (με 430 λίτρα διαθέσιμα στο ST, ενώ μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 1.164 εάν πέσουν τα καθίσματα).
Τα είπαμε όλα εκτός από την τιμή. Και αυτό γιατί δεν την γνωρίζουμε! Το λανσάρισμα του ανανεωμένου Seat Ibiza θα γίνει τον Σεπτέμβρη στην Ελλάδα και τότε θα μάθουμε.
Μείνετε συντονισμένοι στο No1 site για το αυτοκίνητο στην Ελλάδα, www.NewsAuto.gr.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr