Τέλος παραγωγής για την κορυφαία Porsche
21.06.2015
08:00
Η γερμανική φίρμα ανακοίνωσε πως η κατασκευή της 918 Spyder -ως μοντέλο- ολοκληρώθηκε μετά από 21 μήνες από την έναρξη της γραμμής παραγωγής της.
Σε αυτό το διάστημα η Porsche κατασκεύασε τον προβλεπόμενο αριθμό (918 μονάδες) του πιο καυτού supercar που έχει κατασκευάσει έως τώρα, της 918 Spyder. Είχε παρουσιαστεί το 2010 στο σαλόνι της Γενεύης και μετά την θερμή υποδοχή από το κοινό, δόθηκε εκείνο το καλοκαίρι το πράσινο φως για την παραγωγή. Προς τα τέλη του 2013 το υβριδικό supercar της Porsche ξεκίνησε να φτάνει στους πελάτες του. Υπενθυμίζεται πως η 918 Spyder κατέχει στην πίστα του Nurburgring χρόνο 6:57 min, μία επίδοση που το ανακηρύσσει ως το ταχύτερο μοντέλο ευρείας παραγωγής με παγκόσμια πιστοποίηση (homologation).
Παράλληλα, αν και συνδυαστική ισχύς φτάνει τα 887 PS, η μέση τυποποιημένη κατανάλωση είναι περίπου στα 3 lt/100 km. Η Porsche έχει ήδη ανακοινώσει πως θα υπάρξει διάδοχο μοντέλο, το οποίο πιθανότατα θα παρουσιαστεί σε περίπου 2-3 χρόνια. Αξίζει να σημειωθεί πως για την 918 Spyder έχουν υπάρξει και αρκετές ανακλήσεις με διάφορα μηχανικά προβλήματα, κάτι που είναι λογικό αν αναλογισθεί κανείς την πολύπλοκη τεχνολογία της εν λόγω υβριδικής Porsche.
Παράλληλα, αν και συνδυαστική ισχύς φτάνει τα 887 PS, η μέση τυποποιημένη κατανάλωση είναι περίπου στα 3 lt/100 km. Η Porsche έχει ήδη ανακοινώσει πως θα υπάρξει διάδοχο μοντέλο, το οποίο πιθανότατα θα παρουσιαστεί σε περίπου 2-3 χρόνια. Αξίζει να σημειωθεί πως για την 918 Spyder έχουν υπάρξει και αρκετές ανακλήσεις με διάφορα μηχανικά προβλήματα, κάτι που είναι λογικό αν αναλογισθεί κανείς την πολύπλοκη τεχνολογία της εν λόγω υβριδικής Porsche.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr