Νέος κινητήρας diesel 1.6lt στο Mitsubishi ASX!
22.07.2015
15:34
Είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε χτες επί Ελληνικού εδάφους σε πανελλήνια παρουσίαση το Mitsubishi ASX με τον ολοκαίνουργιο πετρελαιοκινητήρα 1.6lt, προϊόν συνεργασίας της εταιρείας με το γκρουπ PSA απόδοσης 114PS που πλέον φορά και το μικρομεσαίο SUV της Ιαπωνικής εταιρείας.
Το εν λόγω μοτέρ είναι προδιαγραφών Euro 6 με εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στα 119gr/km
Η κατανάλωσή του δε ξεπερνά τα 8 ευρώ/100km όπως είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε χτες. Ο κινητήρας αυτός αντικαθιστά τον παλιό 1.8lt diesel που πλέον δε διατίθεται και συνδυάζεται με 6αρι χειροκίνητο κιβώτιο. Κινούμενοι από Αττική οδό μέχρι το Λαύριο όπου μπήκαμε και στη χωμάτινη Ακροπολική ειδική του Αγ. Κωνσταντίνου διαπιστώσαμε πως πρόκειται για ένα ομοιογενές σύνολο σχεδόν ηλεκτρικό που δε στερείται δύναμης ενώ χάρη στην περίσσεια ροπής (27.5kgm) ο οδηγός νιώθει παντού θετικό τράβηγμα.
Πέρα από τον κινητήρα υπάρχουν αλλαγές και στην ανάρτηση με πιο βασική την ενδοτικότητα της. Λόγω άλλης ρύθμισης στα αμορτισέρ η πίσω ανάρτηση έχει γίνει πιο προοδευτική και αυτό διευκολύνει κατά πολύ στις εκτός δρόμου μετακινήσεις.
Το ASX βγαίνει σε δικίνητη αλλά και τετρακίνητη έκδοση. Ακόμη και στην 4κίνητη έκδοση, η μετάδοση γίνεται στους εμπρός τροχούς υπό κανονικές συνθήκες. Αν ο οδηγός μέσω ενός κεντρικού διακόπτη επιλέξει τετρακίνηση τότε μεταφέρεται ανάλογα με τις συνθήκες ένα ποσοστό ροπής πίσω. Υπάρχει και επιλογή 4wd Lock για δύσκολες καταστάσεις και μέχρι τα 15km/h.
. Αυτό σημαίνει πως τα τέλη κυκλοφορίας φτάνουν τα 107 ευρώ ενώ κυκλοφορεί ελεύθερα στον πράσινο δακτύλιο. Η κατανάλωσή του δε ξεπερνά τα 8 ευρώ/100km όπως είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε χτες. Ο κινητήρας αυτός αντικαθιστά τον παλιό 1.8lt diesel που πλέον δε διατίθεται και συνδυάζεται με 6αρι χειροκίνητο κιβώτιο. Κινούμενοι από Αττική οδό μέχρι το Λαύριο όπου μπήκαμε και στη χωμάτινη Ακροπολική ειδική του Αγ. Κωνσταντίνου διαπιστώσαμε πως πρόκειται για ένα ομοιογενές σύνολο σχεδόν ηλεκτρικό που δε στερείται δύναμης ενώ χάρη στην περίσσεια ροπής (27.5kgm) ο οδηγός νιώθει παντού θετικό τράβηγμα.
Πέρα από τον κινητήρα υπάρχουν αλλαγές και στην ανάρτηση με πιο βασική την ενδοτικότητα της. Λόγω άλλης ρύθμισης στα αμορτισέρ η πίσω ανάρτηση έχει γίνει πιο προοδευτική και αυτό διευκολύνει κατά πολύ στις εκτός δρόμου μετακινήσεις.
Το ASX βγαίνει σε δικίνητη αλλά και τετρακίνητη έκδοση. Ακόμη και στην 4κίνητη έκδοση, η μετάδοση γίνεται στους εμπρός τροχούς υπό κανονικές συνθήκες. Αν ο οδηγός μέσω ενός κεντρικού διακόπτη επιλέξει τετρακίνηση τότε μεταφέρεται ανάλογα με τις συνθήκες ένα ποσοστό ροπής πίσω. Υπάρχει και επιλογή 4wd Lock για δύσκολες καταστάσεις και μέχρι τα 15km/h.
Αξίζει επιπλέον ν’ αναφερθεί πως στο σύστημα DPF του καταλύτη υπάρχει μια νέα τεχνολογία που χαμηλώνει κατά 100 βαθμούς Κελσίου τη θερμοκρασία αναγέννησης. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το σύστημα να φτάνει σε θερμοκρασία λειτουργίας μετά από 15 λεπτά χρήσης κάτι που βελτιώνει την αξιοπιστία του ειδικά σε χρήση στην πόλη σε μικρές αποστάσεις. Τέλος το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου έχει μειωθεί περίπου 50kg.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Mitsubishi ASX diesel 1.6lt/114PS
Κινητήρας: 1.560 cc
Ισχύς: 114/3.600 PS/rpm
Ροπή: 27,5/1750 kgm
Μετάδοση: Στους τέσσερις τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 198 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 10.0 sec
Μικτή κατανάλωση : 6,1 lt/100 km (δοκιμής)
Εκπομπές CO2 (gr/km): 119
Βάρος: 1550kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.295/1.770/1.625 mm
Χώρος αποσκευών: 419 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 107 ευρώ
Τιμές
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr