Ράικονεν: Υπήρχε αλλά δεν φαίνονταν η ταχύτητα της Ferrari!
29.07.2015
13:03
O Φινλανδός πρωταθλητής πιστεύει πως η ταχύτητα της SF15T δεν ήταν εύκολο να φανεί καθώς βρίσκονταν πίσω από τις Mercedes.
Στον τελευταίο αγώνα στην Ουγγαρία οι Φέτελ και Ράικονεν πέρασαν στην εκκίνηση τις Mercedes των Ρόσμπεργκ/Χάμιλτον και έστριψαν πρώτοι στην 1η στροφή.
Ο Φέτελ κατάφερε να κερδίσει τον αγώνα, το 2ο στην καριέρα του με τη Ferrari ισοφαρίζοντας έτσι τον Άιρτον Σένα στην 3η θέση των νικητών όλων των εποχών με 41 νίκες. Αντίθετα ο Ράικονεν ήταν άτυχος καθώς μετά το μέσον του αγώνα στον 41ο γύρο και ενώ ο ίδιος διατηρούσε με άνεση τη 2η θέση παρουσίασε πρόβλημα ο μεγάλος ηλεκτροκινητήρας (MGU-K) πράγμα που οδήγησε σε εγκατάλειψη τον Iceman. Ήταν η 3η φορά σε 10 αγώνες που εγκατέλειψε ο Ράικονεν.
Μιλώντας για την εικόνα και την απόδοση της Ferrari o 35χρονος Φινλανδός τόνισε: «Είχαμε την ταχύτητα και απομακρυνθήκαμε από τις Mercedes, όχι εύκολα ήμασταν όμως σταθερά πιο γρήγοροι. Δεν ξέρω τι θα είχε γίνει αν είχαμε παραμείνει πίσω τους μετά την εκκίνηση πιθανόν δε θα μπορούσαμε να δείξουμε την ταχύτητά μας αφού δεν είναι εύκολο να προσπεράσεις. Πολλές φορές φέτος νιώθουμε ότι έχουμε περισσότερη ταχύτητα αλλά δεν μπορούμε να την αξιοποιήσουμε γιατί είμαστε κολλημένοι πίσω από κάποιο άλλο μονοθέσιο. Οπότε είναι μεγάλο πλεονέκτημα να εκκινείς καλά αυτό μέχρι σήμερα φέτος δεν είναι δυνατό μας σημείο».
Ο Φέτελ κατάφερε να κερδίσει τον αγώνα, το 2ο στην καριέρα του με τη Ferrari ισοφαρίζοντας έτσι τον Άιρτον Σένα στην 3η θέση των νικητών όλων των εποχών με 41 νίκες. Αντίθετα ο Ράικονεν ήταν άτυχος καθώς μετά το μέσον του αγώνα στον 41ο γύρο και ενώ ο ίδιος διατηρούσε με άνεση τη 2η θέση παρουσίασε πρόβλημα ο μεγάλος ηλεκτροκινητήρας (MGU-K) πράγμα που οδήγησε σε εγκατάλειψη τον Iceman. Ήταν η 3η φορά σε 10 αγώνες που εγκατέλειψε ο Ράικονεν.
Μιλώντας για την εικόνα και την απόδοση της Ferrari o 35χρονος Φινλανδός τόνισε: «Είχαμε την ταχύτητα και απομακρυνθήκαμε από τις Mercedes, όχι εύκολα ήμασταν όμως σταθερά πιο γρήγοροι. Δεν ξέρω τι θα είχε γίνει αν είχαμε παραμείνει πίσω τους μετά την εκκίνηση πιθανόν δε θα μπορούσαμε να δείξουμε την ταχύτητά μας αφού δεν είναι εύκολο να προσπεράσεις. Πολλές φορές φέτος νιώθουμε ότι έχουμε περισσότερη ταχύτητα αλλά δεν μπορούμε να την αξιοποιήσουμε γιατί είμαστε κολλημένοι πίσω από κάποιο άλλο μονοθέσιο. Οπότε είναι μεγάλο πλεονέκτημα να εκκινείς καλά αυτό μέχρι σήμερα φέτος δεν είναι δυνατό μας σημείο».
Από την πλευρά του αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari, Μαουρίτσιο Αριβαμπένε: «Είναι γεγονός πως όταν το μονοθέσιο μας έχει ελεύθερο δρόμο μπροστά του μας δίνει καλύτερη απόδοση. Είναι δύσκολο όταν ακολουθείς κάποιον να προστατέψεις τα ελαστικά ενώ και η κατανάλωση είναι υψηλή. Στην Ουγγαρία ήμασταν μπροστά και ήταν όλα ΟΚ».
Επόμενος αγώνας του πρωταθλήματος της F1, στις 23 Αυγούστου το Βελγικό GP στην θρυλική πίστα του Σπα όπου ο Ράικονεν έχει πάρει 4 (2004, '05, '07, '09) από τις 20 νίκες της καριέρας του.
Επόμενος αγώνας του πρωταθλήματος της F1, στις 23 Αυγούστου το Βελγικό GP στην θρυλική πίστα του Σπα όπου ο Ράικονεν έχει πάρει 4 (2004, '05, '07, '09) από τις 20 νίκες της καριέρας του.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr