Θα κρατήσει η Ferrari το Ράικονεν;
07.08.2015
13:07
Παραδοσιακά οι Ιταλοί επιλέγουν να κάνουν τις όποιες ανακοινώσεις για το δίδυμο πιλότων τους, στο Ιταλικό GP, στη θρυλική Μόντσα που είναι φέτος προγραμματισμένη σε ένα μήνα ακριβώς στις 6/9.
Πλην ελαχίστων εξαιρέσεων όπως το σήριαλ με τον Αλόνσο πέρυσι που μας πήγε λίγο παραπέρα στη Μόντσα γίνεται γνωστό ποιοι θα οδηγούν για τη Ferrari τη νέα χρονιά.
Η παραμονή του Φέτελ είναι δεδομένη, ο Γερμανός έχει 3ετές συμβόλαιο με την Ιταλική ομάδα και σε κάθε αγώνα δίνει τον καλύτερό του εαυτό. Μετά τα 10 πρώτα GP έχει ανέβει 7 φορές στο βάθρο τις 2 εξ αυτών στο μεσαίο σκαλί και βρίσκεται σε απόσταση βολής από την κορυφή απέχοντας 42 βαθμούς από τον πρωτοπόρο Λιούις Χάμιλτον ενώ απομένουν 225 να μοιραστούν σε 9 αγώνες.
Στον αντίποδα ο Ράικονεν έχει ανέβει μόνο μια φορά στο βάθρο, στο Μπαχρέιν, είναι η μοναδική φορά στα 29 GP που έχει αγωνιστεί με τη Ferrari από πέρυσι που επέστρεψε. Η συγκομιδή βαθμών του είναι μέτρια όπως και οι επιδόσεις του στις κατατακτήριες δοκιμές όπου τις περισσότερες φορές(8) είναι πιο αργός από το Φέτελ.
Λογικό είναι ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari Μαουρίτσιο Αριβαμπένε αλλά και το επιτελείο της Ιταλικής εταιρείας να προβληματίζεται για το αν πρέπει να διατηρήσουν στο ρόστερ τους τον 35χρονο Φινλανδό, που είναι ο τελευταίος πρωταθλητής για λογαριασμό της Ferrari το 2007.
Η παραμονή του Φέτελ είναι δεδομένη, ο Γερμανός έχει 3ετές συμβόλαιο με την Ιταλική ομάδα και σε κάθε αγώνα δίνει τον καλύτερό του εαυτό. Μετά τα 10 πρώτα GP έχει ανέβει 7 φορές στο βάθρο τις 2 εξ αυτών στο μεσαίο σκαλί και βρίσκεται σε απόσταση βολής από την κορυφή απέχοντας 42 βαθμούς από τον πρωτοπόρο Λιούις Χάμιλτον ενώ απομένουν 225 να μοιραστούν σε 9 αγώνες.
Στον αντίποδα ο Ράικονεν έχει ανέβει μόνο μια φορά στο βάθρο, στο Μπαχρέιν, είναι η μοναδική φορά στα 29 GP που έχει αγωνιστεί με τη Ferrari από πέρυσι που επέστρεψε. Η συγκομιδή βαθμών του είναι μέτρια όπως και οι επιδόσεις του στις κατατακτήριες δοκιμές όπου τις περισσότερες φορές(8) είναι πιο αργός από το Φέτελ.
Λογικό είναι ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari Μαουρίτσιο Αριβαμπένε αλλά και το επιτελείο της Ιταλικής εταιρείας να προβληματίζεται για το αν πρέπει να διατηρήσουν στο ρόστερ τους τον 35χρονο Φινλανδό, που είναι ο τελευταίος πρωταθλητής για λογαριασμό της Ferrari το 2007.
Το συμβόλαιο του Ράικονεν τελειώνει στο τέλος της χρονιάς αλλά η ομάδα έχει τη δυνατότητα της επέκτασης για έναν ακόμη χρόνο. Ας κάνουμε ένα διαχωρισμό στο αθλητικό κομμάτι αλλά και το επικοινωνιακό/εμπορικό. Όσον αφορά στο δεύτερο τομέα σίγουρα η Ferrari δεν μπορεί ν' αντικαταστήσει το Ράικονεν εύκολα. Ο Φινλανδός έχει βελτιωθεί επικοινωνιακά ενώ εμπορικά είναι αναμφισβήτητα το Νο 1 της ομάδας και μαζί με το Χάμιλτον τα κορυφαία ονόματα στη F1.
Αθλητικά τώρα υστερεί διότι δε δουλεύει όσο θα έπρεπε και όχι γιατί έχει χάσει την ταχύτητά του. Επίσης είναι και άτυχος, αυτό τον κατατρέχει σ' όλη του την καριέρα. Ο Φέτελ είναι βέβαιο πως προτιμάει να έχει και του χρόνου το Ράικονεν στην άλλη Ferrari, πρώτον γιατί τα βρίσκουν μεταξύ τους και δεύτερον γιατί τον "έχει". Ο Ράικονεν φέτος έχει κάνει αρκετά λάθη σε δοκιμές και αγώνα. Στις δοκιμές δυο φορές σε Μαλαισία και Αυστρία έχει μείνει εκτός Q2 υπό μεικτές συνθήκες στον Καναδά έκανε πάλι τετακέ στο πέταλο στη Βρετανία βιάστηκε να βάλει ενδιάμεσα ελαστικά και άλλα πολλά.
Στην Ιταλική ομάδα ορθώς κοιτούν προς το Ρικιάρντο, το Μπότας αλλά και το Χούλκενμπεργκ. Ο πρώτος συγκεντρώνει τις καλύτερες πιθανότητες καθώς είναι ο πιο ολοκληρωμένος εκ των τριών. Ο Μπότας έχει ένα θέμα με τη μέση, ο Hulk είναι ψηλός και αυτό δεν αρέσει στους αεροδυναμιστές.
Προσωπική μας άποψη είναι πως η Ferrari πρέπει να εμπιστευτεί το Χούλκενμπεργκ παρότι επικοινωνιακά δε χρειάζεται δυο Γερμανούς στην ομάδα. Σίγουρα ο Ρικιάρντο αν μείνει ελεύθερος είναι εξαιρετική περίπτωση, ο Μπότας παραμένει ερωτηματικό για το πως θα αποδώσει σε κορυφαία ομάδα. Το λάθος που έκανε ο Μοντεζέμολο αφήνοντας το Χούλκενμπεργκ για το Ράικονεν στις αρχές του 2013 ήρθε ο καιρός να διορθωθεί κατά την άποψή μας.
Αθλητικά τώρα υστερεί διότι δε δουλεύει όσο θα έπρεπε και όχι γιατί έχει χάσει την ταχύτητά του. Επίσης είναι και άτυχος, αυτό τον κατατρέχει σ' όλη του την καριέρα. Ο Φέτελ είναι βέβαιο πως προτιμάει να έχει και του χρόνου το Ράικονεν στην άλλη Ferrari, πρώτον γιατί τα βρίσκουν μεταξύ τους και δεύτερον γιατί τον "έχει". Ο Ράικονεν φέτος έχει κάνει αρκετά λάθη σε δοκιμές και αγώνα. Στις δοκιμές δυο φορές σε Μαλαισία και Αυστρία έχει μείνει εκτός Q2 υπό μεικτές συνθήκες στον Καναδά έκανε πάλι τετακέ στο πέταλο στη Βρετανία βιάστηκε να βάλει ενδιάμεσα ελαστικά και άλλα πολλά.
Στην Ιταλική ομάδα ορθώς κοιτούν προς το Ρικιάρντο, το Μπότας αλλά και το Χούλκενμπεργκ. Ο πρώτος συγκεντρώνει τις καλύτερες πιθανότητες καθώς είναι ο πιο ολοκληρωμένος εκ των τριών. Ο Μπότας έχει ένα θέμα με τη μέση, ο Hulk είναι ψηλός και αυτό δεν αρέσει στους αεροδυναμιστές.
Προσωπική μας άποψη είναι πως η Ferrari πρέπει να εμπιστευτεί το Χούλκενμπεργκ παρότι επικοινωνιακά δε χρειάζεται δυο Γερμανούς στην ομάδα. Σίγουρα ο Ρικιάρντο αν μείνει ελεύθερος είναι εξαιρετική περίπτωση, ο Μπότας παραμένει ερωτηματικό για το πως θα αποδώσει σε κορυφαία ομάδα. Το λάθος που έκανε ο Μοντεζέμολο αφήνοντας το Χούλκενμπεργκ για το Ράικονεν στις αρχές του 2013 ήρθε ο καιρός να διορθωθεί κατά την άποψή μας.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr