Διακοπές με το Fiat 500X
20.08.2015
07:00
Οι στιγμές που χαρίζει το ελληνικό καλοκαίρι είναι αξέχαστες και μας «συντροφεύουν» για το υπόλοιπο του έτους. Τις δικές μας αποφασίσαμε να τις περάσουμε οικογενειακά, παρέα με το 500X.
Τα προτερήματα του μίνι-crossover της Fiat δεν εξαντλούνται στο μοναδικό του στιλ, καθώς αποδεικνύεται ιδανικός σύντροφος για τις αποδράσεις από τη… γκρίζα καθημερινότητα. Στη διάθεσή μας έχουμε το 500Χ στην έκδοση Cross Plus, με off road look που χαρίζει στο μοντέλο της Fiat εντυπωσιακή όψη.
Ποδιές μπροστά – πίσω, προστατευτικά πλαστικά περιμετρικά του αμαξώματος, μεγάλοι τροχοί, είναι μερικές από τις λεπτομέρειες του «δικού μας» 500Χ. Δεν είναι τετρακίνητο, όμως η αυξημένη απόσταση από το έδαφος και το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης Traction+ (με τρεις θέσεις λειτουργίας) αυξάνουν σημαντικά τις δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου. Και ελληνικό καλοκαίρι χωρίς άμμο, πέτρα και χώμα δεν υπάρχει.
Κινητήρας στο 500X Cross Plus ο 1.4 βενζίνης MultiAir με 140 ίππους. Τα χαρακτηριστικά του είναι επαρκή για να χαρίσουν στο crossover της Fiat ασφαλείς και γρήγορες μετακινήσεις. Ταξιδέψαμε με πλήρες φορτίο σε επιβάτες και αποσκευές από το Πήλιο έως τη Νότια Εύβοια και σε κανένα σημείο το 500Χ δεν έδειξε να κουράζεται.
Η απόδοση της ανάρτησης (τύπου McPherson και στους δύο άξονες) είναι εξαιρετική και παρά τους τροχούς των 18 ιντσών με τα ελαστικά χαμηλού προφίλ (225/45) οι κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων δεν γίνονται αντιληπτές στο εσωτερικό. Μοναδικό αρνητικό η υψηλή κατανάλωση, που δύσκολα θα πέσει κάτω από τα 8 lt/100 km. Για όσους κάνουν μεγάλες αποστάσεις, η επιλογή του 1.6 MultiJet είναι πιο λογική.
Ποδιές μπροστά – πίσω, προστατευτικά πλαστικά περιμετρικά του αμαξώματος, μεγάλοι τροχοί, είναι μερικές από τις λεπτομέρειες του «δικού μας» 500Χ. Δεν είναι τετρακίνητο, όμως η αυξημένη απόσταση από το έδαφος και το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης Traction+ (με τρεις θέσεις λειτουργίας) αυξάνουν σημαντικά τις δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου. Και ελληνικό καλοκαίρι χωρίς άμμο, πέτρα και χώμα δεν υπάρχει.
Κινητήρας στο 500X Cross Plus ο 1.4 βενζίνης MultiAir με 140 ίππους. Τα χαρακτηριστικά του είναι επαρκή για να χαρίσουν στο crossover της Fiat ασφαλείς και γρήγορες μετακινήσεις. Ταξιδέψαμε με πλήρες φορτίο σε επιβάτες και αποσκευές από το Πήλιο έως τη Νότια Εύβοια και σε κανένα σημείο το 500Χ δεν έδειξε να κουράζεται.
Η απόδοση της ανάρτησης (τύπου McPherson και στους δύο άξονες) είναι εξαιρετική και παρά τους τροχούς των 18 ιντσών με τα ελαστικά χαμηλού προφίλ (225/45) οι κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων δεν γίνονται αντιληπτές στο εσωτερικό. Μοναδικό αρνητικό η υψηλή κατανάλωση, που δύσκολα θα πέσει κάτω από τα 8 lt/100 km. Για όσους κάνουν μεγάλες αποστάσεις, η επιλογή του 1.6 MultiJet είναι πιο λογική.
Στο επόμενο… επεισόδιο των καλοκαιρινών διακοπών μας με το Fiat 500Χ θα αναφερθούμε στον υπερπλήρη εξοπλισμό της έκδοσης Cross Plus και την πλειάδα ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού. Μέχρι τότε… καλές βουτιές!
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA FIAT 500X 1.4 CROSS PLUS
Κινητήρες (cc): 1.368cc
Ισχύς (PS/rpm): 140/5.000
Ροπή (kgm/rpm): 23,4/1.750
Μετάδοση: Στον εμπρός άξονα
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα (km/h): 190
Επιτάχυνση 0-100: 9,8 sec
Μεικτή κατανάλωση (l/100km): 8,2 (δοκιμής)
Εκπομπές CO2 (gr/km): 139
Βάρος: 1.320 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.273/1.796/1.608
Χώρος αποσκευών: 350 lt.
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ): 152,9
Τιμή: Από 23.920€ (με όφελος απόσυρσης)
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr