GP Βελγίου: Ταχύτερος ο Ρόσμπεργκ στα ελεύθερα!
Με αραιή συννεφιά και τη θερμοκρασία στους 23 βαθμούς στον αέρα και στους 38 βαθμούς στο οδόστρωμα υποδέχτηκε η πίστα του Σπα οδηγούς και ομάδες.
Στο FP1 όλοι οι οδηγοί ξεκίνησαν χρησιμοποιώντας τη μέση γόμα (άσπρο σιρίτι) με κύριο στόχο την αξιολόγηση του βασικού σεταρίσματος του μονοθεσίου τους. Ο Ρόσμπεργκ αντιμετώπισε προβλήματα στην αρχή αλλά αυτό δεν τον εμπόδισε να πετύχει στο τέλος της περιόδου τον ταχύτερο χρόνο με διαφορά 242 χιλιοστά του δευτερολέπτου από τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας Λιούις Χάμιλτον. Ο Ρικιάρντο νικητής πέρυσι στο Σπα πέτυχε τον τρίτο χρόνο εμπρός από τις Ferrari. Μετά από 50 λεπτά υπήρξε κόκκινη σημαία γιατί ο Μαλντονάντο έχασε τον έλεγχο της Lotus και χτύπησε το εμπρός μέρος στην έξοδο της Les Combes. Την άλλη Lotus οδηγούσε αντί του Γκροζάν ο Τζογιόν Πάλμερ δοκιμαστής της ομάδας. Η πολυαναμενόμενη αναβάθμιση της μονάδας ισχύος της Honda δε φάνηκε ν' αποδίδει καθώς οι Μπάτον και Αλόνσο κατετάγησαν αρκετά πίσω (18ος και 16ος αντίστοιχα).
Συνολικά οι χρόνοι της πρώτης περιόδου ήταν:
Θέση |
Οδηγός |
Ομάδα |
Χρόνος . |
Διαφορά |
Γύροι |
1 |
Nico Rosberg |
Mercedes |
1m51.082s |
- |
19 |
2 |
Lewis Hamilton |
Mercedes |
1m51.324s |
0.242s |
24 |
3 |
Daniel Ricciardo |
Red Bull/Renault |
1m51.373s |
0.291s |
18 |
4 |
Kimi Raikkonen |
Ferrari |
1m51.478s |
0.396s |
23 |
5 |
Sebastian Vettel |
Ferrari |
1m51.866s |
0.784s |
21 |
6 |
Daniil Kvyat |
Red Bull/Renault |
1m51.960s |
0.878s |
18 |
7 |
Max Verstappen |
Toro Rosso/Renault |
1m52.158s |
1.076s |
27 |
8 |
Carlos Sainz |
Toro Rosso/Renault |
1m52.421s |
1.339s |
26 |
9 |
Sergio Perez |
Force India/Mercedes |
1m52.423s |
1.341s |
20 |
10 |
Valtteri Bottas |
Williams/Mercedes |
1m52.511s |
1.429s |
19 |
11 |
Pastor Maldonado |
Lotus/Mercedes |
1m52.539s |
1.457s |
15 |
12 |
Nico Hulkenberg |
Force India/Mercedes |
1m52.614s |
1.532s |
20 |
13 |
Felipe Nasr |
Sauber/Ferrari |
1m52.640s |
1.558s |
16 |
14 |
Felipe Massa |
Williams/Mercedes |
1m52.653s |
1.571s |
22 |
15 |
Marcus Ericsson |
Sauber/Ferrari |
1m53.426s |
2.344s |
16 |
16 |
Fernando Alonso |
McLaren/Honda |
1m53.502s |
2.420s |
15 |
17 |
Jolyon Palmer |
Lotus/Mercedes |
1m53.799s |
2.717s |
23 |
18 |
Jenson Button |
McLaren/Honda |
1m54.225s |
3.143s |
14 |
19 |
Will Stevens |
Marussia/Ferrari |
1m55.501s |
4.419s |
16 |
20 |
Roberto Merhi |
Marussia/Ferrari |
1m56.086s |
5.004s |
17 |
Ο Ράικονεν στην άνοδο της Eau Rouge.
Στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών στο FP2 οι χρόνοι άρχισαν να βελτιώνονται θεαματικά από τη στιγμή που άρχισε να χρησιμοποιείται η μαλακή γόμα που είναι 1.8sec ταχύτερη στα 7km του γύρου, όπως φαίνεται και από τη διαφορά στις επιδόσεις του Ρόσμπεργκ σε FP1 και FP2. Ο Γερμανός παρέμεινε ταχύτερος όλων παρά την αστοχία του πίσω ελαστικού που αντιμετώπισε 30 λεπτά πριν την ολοκλήρωση της διαδικασίας και ενώ βρίσκονταν στην είσοδο της Blanchimont. Πρόκειται για μια πολύ γρήγορη αριστερή καμπή πριν τη στάση του λεωφορείου στην οποία οι οδηγοί περνούν με τέρμα γκάζι. Ο Ρόσμπεργκ κατάφερε ν' αποφύγει την επαφή με τα προστατευτικά ελαστικά ενώ οι μηχανικοί του ερευνούν τα αίτια της αστοχίας. Αντίθετα ο Έρικσον με τη Sauber χτύπησε στα προστατευτικά ελαστικά στην έξοδο της Pouhon, διακόπτωντας για 2η φορά τη διαδικασία. Οι Sauber για πρώτη φορά φέτος χρησιμοποιούν την τελευταία φετινή έκδοση της μονάδας ισχύος της Ferrari. Αυτό αναμένεται να έχει θετικό αντίκτυπο στις επιδόσεις τους. Παρά την αστοχία ο Ρόσμπεργκ διατηρήθηκε στην κορυφή των χρόνων, ενώ εντυπωσιάζουν οι χρόνοι των Red Bull που ξανά βρέθηκαν μπροστά από τις Ferrari.
Συνολικά στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών οι χρόνοι διαμορφώθηκαν ως εξής:
Θέση |
Οδηγός |
Ομάδα |
Χρόνος . |
Διαφορά |
Γύροι |
1 |
Nico Rosberg |
Mercedes |
1m49.385s |
- |
19 |
2 |
Lewis Hamilton |
Mercedes |
1m49.687s |
0.302s |
23 |
3 |
Daniel Ricciardo |
Red Bull/Renault |
1m50.136s |
0.751s |
15 |
4 |
Daniil Kvyat |
Red Bull/Renault |
1m50.399s |
1.014s |
18 |
5 |
Kimi Raikkonen |
Ferrari |
1m50.461s |
1.076s |
23 |
6 |
Nico Hulkenberg |
Force India/Mercedes |
1m50.461s |
1.076s |
21 |
7 |
Romain Grosjean |
Lotus/Mercedes |
1m50.489s |
1.104s |
21 |
8 |
Marcus Ericsson |
Sauber/Ferrari |
1m50.709s |
1.324s |
18 |
9 |
Felipe Nasr |
Sauber/Ferrari |
1m50.928s |
1.543s |
24 |
10 |
Sebastian Vettel |
Ferrari |
1m50.940s |
1.555s |
23 |
11 |
Sergio Perez |
Force India/Mercedes |
1m50.971s |
1.586s |
21 |
12 |
Carlos Sainz |
Toro Rosso/Renault |
1m51.037s |
1.652s |
24 |
13 |
Max Verstappen |
Toro Rosso/Renault |
1m51.117s |
1.732s |
25 |
14 |
Valtteri Bottas |
Williams/Mercedes |
1m51.250s |
1.865s |
25 |
15 |
Pastor Maldonado |
Lotus/Mercedes |
1m51.317s |
1.932s |
16 |
16 |
Felipe Massa |
Williams/Mercedes |
1m51.588s |
2.203s |
26 |
17 |
Jenson Button |
McLaren/Honda |
1m51.854s |
2.469s |
16 |
18 |
Fernando Alonso |
McLaren/Honda |
1m52.570s |
3.185s |
14 |
19 |
Will Stevens |
Marussia/Ferrari |
1m54.065s |
4.680s |
17 |
20 |
Roberto Merhi |
Marussia/Ferrari |
1m54.253s |
4.868s |
14 |
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr