Mercedes: Εμείς είχαμε αποκλείσει το 1 πιτ στοπ στο Βέλγιο!
Mercedes: Εμείς είχαμε αποκλείσει το 1 πιτ στοπ στο Βέλγιο!
Ο διευθυντής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Γερμανικής εταιρείας Τότο Βολφ αποκάλυψε πως πριν τον αγώνα στο Σπα η ομάδα της Mercedes είχε εξετάσει και απορρίψει το ενδεχόμενο του ενός πιτ στοπ.
Ο Σεμπάστιαν Φέτελ ήταν ο μοναδικός οδηγός που επιχείρησε να ολοκληρώσει τον αγώνα με μια μόνο αλλαγή ελαστικών αλλά δεν τα κατάφερε καθώς κατέρρευσε το πίσω δεξί ελαστικό του στον προτελευταίο γύρο.
Αναφερόμενος στην επιλογή στρατηγικής ενός πιτ στοπ ο Βολφ είπε: "Το συζητήσαμε αναλυτικά πριν τον αγώνα και το απορρίψαμε. Μας εξέπληξε όπως και όλους τους υπόλοιπους υποθέτω ότι το επιχείρησαν. Κατανοώ γιατί το έκανε η Ferrari ήταν πιθανόν η μοναδική ελπίδα που είχαν να ανέβουν στο βάθρο. Το επιχείρησαν αλλά ενείχε ρίσκο".
Από την πλευρά τους οι οδηγοί ζητούν λεπτομέρειες και αποφάσεις από την Pirelli. Ο Ρόσμπεργκ που επίσης είχε κλατάρισμα την Παρασκευή από εξωτερικό σκίσιμο όπως είπε η Pirelli τόνισε: "Το κλατάρισμα του Φέτελ δεν είναι αποδεκτό. Είτε σε μένα την Παρασκευή είτε σ' αυτόν αν είχαμε την αστοχία λίγα μέτρα πιο πριν θα είχε προκληθεί μεγάλο ατύχημα. Η επόμενη πίστα είναι η Μόντσα, είναι η πιο γρήγορη πίστα της σεζόν οπότε πρέπει να γίνει κάτι για να βελτιωθεί η κατάσταση. Θα μπορούσε να κοιτάει κάποιος όλες τις οπίσθιες κάμερες από κάθε ομάδα ώστε προτού εκραγεί κάποιο ελαστικό να μας προειδοποιήσει, ή κάτι παρόμοιο τέλος πάντων".
Αναφερόμενος στην επιλογή στρατηγικής ενός πιτ στοπ ο Βολφ είπε: "Το συζητήσαμε αναλυτικά πριν τον αγώνα και το απορρίψαμε. Μας εξέπληξε όπως και όλους τους υπόλοιπους υποθέτω ότι το επιχείρησαν. Κατανοώ γιατί το έκανε η Ferrari ήταν πιθανόν η μοναδική ελπίδα που είχαν να ανέβουν στο βάθρο. Το επιχείρησαν αλλά ενείχε ρίσκο".
Από την πλευρά τους οι οδηγοί ζητούν λεπτομέρειες και αποφάσεις από την Pirelli. Ο Ρόσμπεργκ που επίσης είχε κλατάρισμα την Παρασκευή από εξωτερικό σκίσιμο όπως είπε η Pirelli τόνισε: "Το κλατάρισμα του Φέτελ δεν είναι αποδεκτό. Είτε σε μένα την Παρασκευή είτε σ' αυτόν αν είχαμε την αστοχία λίγα μέτρα πιο πριν θα είχε προκληθεί μεγάλο ατύχημα. Η επόμενη πίστα είναι η Μόντσα, είναι η πιο γρήγορη πίστα της σεζόν οπότε πρέπει να γίνει κάτι για να βελτιωθεί η κατάσταση. Θα μπορούσε να κοιτάει κάποιος όλες τις οπίσθιες κάμερες από κάθε ομάδα ώστε προτού εκραγεί κάποιο ελαστικό να μας προειδοποιήσει, ή κάτι παρόμοιο τέλος πάντων".
Προβληματισμένος ο Ρόσμπεργκ μιλά στους δημοσιογράφους μετά τον αγώνα.
Ο Φελίπε Νασρ της Sauber μιλώντας σχετικά έθεσε το εξής ερώτημα: " Δεν ξέρω αν υπήρχε κάτι στην πίστα ή τα κερμπ που έκοβε τα ελαστικά. Εμείς δεν πατούσαμε στα κερμπ γιατί το μονοθέσιο μας αποσταθεροποιείται. Δεν είχαμε πρόβλημα με σκισίματα στα ελαστικά όμως άλλες ομάδες είχαν".
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα