Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Με νέο κινητήρα τα Volvo V40 & V40CC
Με νέο κινητήρα τα Volvo V40 & V40CC
Νέα δεδομένα φέρνει στην κατηγορία των μεσαίων πολυτελών αυτοκινήτων το V40, το οποίο με νέο κινητήρα και αυτόματο εξασφαλίζει επιδόσεις, μεγαλύτερη οικονομία και χαμηλές εκπομπές ρύπων.
Επιπλέον δυναμική στη μάχη των μικρομεσαίων πολυτελών μοντέλων χαρίζει στα V40 και V40 Cross Country ο νέος 1.5 βενζίνης, ισχύος 152 ίππων. Ο τετρακύλινδρος turbo κινητήρας ανήκει στην οικογένεια Drive-E και πληροί βέβαια τις προδιαγραφές Euro 6.
Ο Τ3, όπως είναι η κωδική του ονομασία, εμφανίζει τη μέγιστη ροπή των 25,5 kgm σε ένα ευρύ φάσμα στροφών, από τις 1.700 έως τις 4.000 rpm.
Συνδυάζεται στάνταρ με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και καταναλώνει σε μεικτό κύκλο 5,5 lt/100 km (5,6 lt. για το V40 Cross Country), ενώ οι εκπομπές ρύπων είναι 129 g/km (131 g.km). Ταυτόχρονα προσδίδει στο μοντέλο της Volvo σπορ επιδόσεις: 8,3 δλ. για το 0-100 (8,5 για το Cross Country) και τελική ταχύτητα 210 km/h. Ως μέλος της οικογένειας Drive-E, ο νέος 1.5 έχει κοινά σχεδιαστικά στοιχεία με το δίλιτρο κινητήρα Drive-E. Συγκεκριμένα, παραμένει ίδια η διάμετρος του εμβόλου, στα 82 mm, ενώ η διαδρομή έχει μειωθεί στα 70,9 mm. Κατά το σχεδιασμό, οι μηχανικοί της Volvo έδωσαν ιδιαίτερη προσοχή στη βελτιστοποίηση των κινούμενων μερών, με έμφαση στην ελαχιστοποίηση του βάρους.
Ως εκ τούτου, διαθέτοντας και πιστόνια πολύ χαμηλής τριβής, ο κινητήρας είναι ιδιαίτερα ελαφρύς. Το αυτόματο κιβώτιο των 6 σχέσεων διαθέτει μετατροπέα ροπής, είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο και από μηχανολογικής σκοπιάς ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία του 8τάχυτου κιβωτίου με το οποίο εφοδιάζονται οι δίλιτρες εκδόσεις των V40 / V40 Cross Country, αλλά και μεγαλύτερα μοντέλα της Volvo. Κύριο χαρακτηριστικό του είναι οι πολύ γρήγορες και ανεπαίσθητες αλλαγές ταχυτήτων, ενώ φυσικά προσφέρει και σειριακή λειτουργία, αν ο οδηγός θελήσει να πάρει τον έλεγχο στα χέρια του. Οι αλλαγές ταχυτήτων μπορούν να γίνουν και από paddles στο τιμόνι, για επιπλέον ευκολία και μεγαλύτερο έλεγχο.
Επιπρόσθετα, με επιλογή μέσω κουμπιού στην κεντρική κονσόλα, είναι δυνατή η λειτουργία ECO+ κατά την οποία το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων εκτελεί τις αλλαγές σε χαμηλότερες στροφές, με στόχο τη μέγιστη οικονομία καυσίμου. Κατά την ECO+ λειτουργία, όταν το αυτοκίνητο κινείται χωρίς να πατάει ο οδηγός το πεντάλ του γκαζιού, το κιβώτιο απεμπλέκεται και οι στροφές του κινητήρα μειώνονται έως λίγο πάνω από το ρελαντί, για εξοικονόμηση καυσίμου.
Συνδυάζεται στάνταρ με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και καταναλώνει σε μεικτό κύκλο 5,5 lt/100 km (5,6 lt. για το V40 Cross Country), ενώ οι εκπομπές ρύπων είναι 129 g/km (131 g.km). Ταυτόχρονα προσδίδει στο μοντέλο της Volvo σπορ επιδόσεις: 8,3 δλ. για το 0-100 (8,5 για το Cross Country) και τελική ταχύτητα 210 km/h. Ως μέλος της οικογένειας Drive-E, ο νέος 1.5 έχει κοινά σχεδιαστικά στοιχεία με το δίλιτρο κινητήρα Drive-E. Συγκεκριμένα, παραμένει ίδια η διάμετρος του εμβόλου, στα 82 mm, ενώ η διαδρομή έχει μειωθεί στα 70,9 mm. Κατά το σχεδιασμό, οι μηχανικοί της Volvo έδωσαν ιδιαίτερη προσοχή στη βελτιστοποίηση των κινούμενων μερών, με έμφαση στην ελαχιστοποίηση του βάρους.
Ως εκ τούτου, διαθέτοντας και πιστόνια πολύ χαμηλής τριβής, ο κινητήρας είναι ιδιαίτερα ελαφρύς. Το αυτόματο κιβώτιο των 6 σχέσεων διαθέτει μετατροπέα ροπής, είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο και από μηχανολογικής σκοπιάς ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία του 8τάχυτου κιβωτίου με το οποίο εφοδιάζονται οι δίλιτρες εκδόσεις των V40 / V40 Cross Country, αλλά και μεγαλύτερα μοντέλα της Volvo. Κύριο χαρακτηριστικό του είναι οι πολύ γρήγορες και ανεπαίσθητες αλλαγές ταχυτήτων, ενώ φυσικά προσφέρει και σειριακή λειτουργία, αν ο οδηγός θελήσει να πάρει τον έλεγχο στα χέρια του. Οι αλλαγές ταχυτήτων μπορούν να γίνουν και από paddles στο τιμόνι, για επιπλέον ευκολία και μεγαλύτερο έλεγχο.
Επιπρόσθετα, με επιλογή μέσω κουμπιού στην κεντρική κονσόλα, είναι δυνατή η λειτουργία ECO+ κατά την οποία το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων εκτελεί τις αλλαγές σε χαμηλότερες στροφές, με στόχο τη μέγιστη οικονομία καυσίμου. Κατά την ECO+ λειτουργία, όταν το αυτοκίνητο κινείται χωρίς να πατάει ο οδηγός το πεντάλ του γκαζιού, το κιβώτιο απεμπλέκεται και οι στροφές του κινητήρα μειώνονται έως λίγο πάνω από το ρελαντί, για εξοικονόμηση καυσίμου.
Το κιβώτιο ταχυτήτων εμπλέκεται και πάλι όταν πατηθεί το πεντάλ του γκαζιού ή του φρένου. Τα V40 και V40 Cross Country 1.5 T3 είναι ήδη διαθέσιμα προς παραγγελία στη χώρα μας, διαθέτοντας πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, σε προνομιακές μάλιστα τιμές έως τα τέλη Σεπτεμβρίου. Με το όφελος απόσυρσης και την προωθητική ενέργεια της αντιπροσωπείας αρχίζουν από τα 20.400 € για το V40 και τα 21.900 € για το V40 Cross Country.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.499 cc
Ισχύς: 152 PS /5.000 rpm
Ροπή: 25,5 kgm/1.700-4.000 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο 6 σχ. Geartronic
Τελική ταχύτητα: 210 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 8,3 sec
Μεικτή κατανάλωση (/100 km): 5,1 lt (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 129 gr/km
Βάρος: 1.190 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 3.982 x 1.727 x 1.425 mm
Χώρος αποσκευών: 278 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 142 €
Τιμή: από 20.400 €
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα