Αποκάλυψη για το νέο υβριδικό Prius
09.09.2015
16:10
Μερικές μέρες πριν σηκώσει αυλαία η έκθεση της Φρανκφούρτης, η Toyota μας δίνει τις πρώτες φωτογραφίες και στοιχεία για τη νέα γενιά του δημοφιλέστερου υβριδικού στον κόσμο.
Σχεδιαστικά, η νέα γενιά Prius χαρακτηρίζεται από τα ιδιαίτερα σε σχήμα φωτιστικά σώματα με το όλο σύνολο να μας παραπέμπει στο πιο εξεζητημένο Mirai. Γενικότερα, το βασικό καλούπι του απερχόμενου Prius έχει διατηρηθεί και εκμοντερνιστεί στο πρότυπο του fuel-cell Mirai, ενώ το ίδιο ισχύει και για το εσωτερικό με το ολοκαίνουργιο ταμπλό. Και εδώ, το βασικό layout έχει διατηρηθεί (πίνακας οργάνων στο κέντρο), αλλά την εικόνα αναβαθμίζουν η οθόνη αφής, οι λιγότεροι διακόπτες, το χαρακτηριστικό λεβιεδάκι επιλογής κίνησης, το νέο τιμόνι κ.α.
Σημαντική είναι η είδηση πως το νέο Prius βασίζεται στην ολοκαίνουργια πλατφόρμα TNGA της Toyota, επιφέροντας σημαντική αύξηση των διαστάσεων του αμαξώματος, το οποίο είναι 60 mm μακρύτερο, 15 mm φαρδύτερο και 20 mm πιο χαμηλό (από το απερχόμενο Prius). Κάτι που σημαίνει πως οι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές θα είναι πιο μεγάλοι και άνετοι, ενώ υπερπλήρης θα είναι ο εξοπλισμός ασφαλείας με συστήματα προειδοποίησης και αποφυγής πιθανής σύγκρουσης, αυτόνομο cruise control, αναγνώρισης σημάτων οδικής κυκλοφορίας, προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας κ.α.
Για την ώρα η Toyota δεν έχει ανακοινώσει λεπτομέρειες για το σύστημα πρόωσης, πέραν του ότι είναι 10% πιο οικονομικό, με 40% βελτιωμένη θερμοδυναμική απόδοση, με πιο κόμπακτ σε μέγεθος ηλεκτρικό μέρος και νέες μπαταρίες νικελίου-υδριδίου μετάλλου με πιο αξιόπιστη λειτουργία, μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και ταχύτερη φόρτιση.
Σημαντική είναι η είδηση πως το νέο Prius βασίζεται στην ολοκαίνουργια πλατφόρμα TNGA της Toyota, επιφέροντας σημαντική αύξηση των διαστάσεων του αμαξώματος, το οποίο είναι 60 mm μακρύτερο, 15 mm φαρδύτερο και 20 mm πιο χαμηλό (από το απερχόμενο Prius). Κάτι που σημαίνει πως οι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές θα είναι πιο μεγάλοι και άνετοι, ενώ υπερπλήρης θα είναι ο εξοπλισμός ασφαλείας με συστήματα προειδοποίησης και αποφυγής πιθανής σύγκρουσης, αυτόνομο cruise control, αναγνώρισης σημάτων οδικής κυκλοφορίας, προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας κ.α.
Για την ώρα η Toyota δεν έχει ανακοινώσει λεπτομέρειες για το σύστημα πρόωσης, πέραν του ότι είναι 10% πιο οικονομικό, με 40% βελτιωμένη θερμοδυναμική απόδοση, με πιο κόμπακτ σε μέγεθος ηλεκτρικό μέρος και νέες μπαταρίες νικελίου-υδριδίου μετάλλου με πιο αξιόπιστη λειτουργία, μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και ταχύτερη φόρτιση.
Πάντως, οι πληροφορίες μας αναφέρουν πως το υβριδικό σύστημα θα είναι πλήρως αναβαθμισμένο, ενώ όπως και πριν, θα βασίζεται στον βενζινοκινητήρα των 1.800 cc. Επίσης, η Toyota κάνει λόγο για τη νέα μπροστινή ανάρτηση, την πίσω με διπλά ψαλίδια και πως το νέο πλαίσιο TNGA προσφέρει χαμηλότερο κέντρο βάρους για βέλτιστα οδηγικά χαρακτηριστικά.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr