Γιατί μαλακή οροφή στην ανοικτή Huracan;
28.09.2015
19:15
Αναμφίβολα ξενίζει αρκετούς η επιλογή κατασκευαστών πολυτελών ή σπορ αυτοκινήτων να εφοδιάσουν τα cabrio μοντέλα τους με υφασμάτινη και όχι μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή.
Τι κρίνει την επιλογή προς την μία ή την άλλη πλευρά; Είναι θέμα βάρους, κόστους, ακαμψίας, σχεδίασης ή κάτι άλλο; Μιλώντας εκ μέρους της Lamborghini, ο επικεφαλής του τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης της ιταλικής μάρκας, Μαουρίτσιο Ρετζιάνι, μας ενημερώνει για την τοποθέτηση μαλακής οροφής στην Huracan LP 610-4 Spyder που έκανε παγκόσμια πρεμιέρα στην έκθεση της Φρανκφούρτης.
Ο Ρετζιάνι αναφέρεται επίσης στην τεχνολογία Cylinder on Demand, που απενεργοποιεί τους 5 από τους 10 κυλίνδρους του κινητήρα των 5,2 lt. για περιορισμό της κατανάλωσης και των ρύπων.
Ο Ρετζιάνι αναφέρεται επίσης στην τεχνολογία Cylinder on Demand, που απενεργοποιεί τους 5 από τους 10 κυλίνδρους του κινητήρα των 5,2 lt. για περιορισμό της κατανάλωσης και των ρύπων.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr