F1: Διαφορετικοί δρόμοι για RBR και Toro Rosso;

Κάθε μέρα που περνάει γίνεται ολοένα και πιο δύσκολο για τις ομάδες της Red Bull να παραμείνουν στη F1 την επόμενη χρονιά εκτός κι αν υπάρξει μια μεγάλη ανατροπή την τελευταία στιγμή.

Όπως ίσως γνωρίζετε ο σχεδιασμός των μονοθεσίων του 2016 ξεκινά το καλοκαίρι της προηγούμενης χρονιάς έχουν ήδη δηλαδή γίνει τα βασικά σχέδια και βελτιώσεις.
Δομικό στοιχείο της σχεδίασης ενός μονοθεσίου F1 είναι η μονάδα ισχύος. Το βάρος της είναι γνωστό (145kg) όμως παίζει ρόλο η κατανομή του, το κέντρο βάρους, ο όγκος της μονάδας ισχύος, η ιδιοσυχνότητα κραδασμών, οι ανάγκες απαγωγής θερμότητας η τοποθέτησή της στο σασί και άλλα πολλά.

Είναι λοιπόν κομβικής σημασίας να τα γνωρίζεις όλα αυτά όσο το δυνατόν νωρίτερα. Αν δεν τα γνωρίζεις θα φτιάξεις ένα μονοθέσιο στο περίπου και φυσικά ανάλογα θα είναι και τα αποτελέσματα.

Στη Red Bull Racing τα γνωρίζουν καλά όλα αυτά, όπως ξέρουν και πως αν θέλουν να παραμείνουν στη F1  ο μόνος τρόπος είναι να συνεχίσουν με τη Renault. Δεν φαίνεται όμως να υπάρχουν πολλά περιθώρια για κάτι τέτοιο, όπως τόνισε ο τεχνικός διευθυντής της εταιρείας Άντριαν Νιούι: « Δυστυχώς η σχέση μας με τη Renault έχει τελματώσει. Έχουμε απομακρυνθεί τόσο πολύ που δεν είναι δυνατόν να συνεργαστούμε οπότε είμαστε χωρίς μονάδα ισχύος».

Ο Νιούι ξέρει καλά πως ούτε η Mercedes ούτε η Ferrari θέλουν να δώσουν μονάδα ισχύος στην Red Bull και το αιτιολογεί: «Δεν μας δίνουν μονάδα ισχύος γιατί μας φοβούνται. Μας υποχρεώνουν να αποχωρήσουμε. Το σπορ πρέπει να επιστρέψει στους κανονισμούς όπου μια ομάδα να μπορεί να έχει πρόσβαση σε ανταγωνιστικό κινητήρα χωρίς πρόβλημα».



Διαφορετική φαίνεται να είναι η πορεία της Toro Rosso όπου πιθανότατα
είναι σχεδόν έτοιμη μια συμφωνία με τη Ferrari για χρήση της φετινής μονάδας ισχύος, το 2016. Η Toro Rosso είχε κινητήρες Ferrari από το 2007 έως και το 2013.
Μιλώντας σχετικά ο Κάρλος Σάινθ jr τόνισε: « Νομίζω ότι δεν είναι άσχημο σενάριο να έχουμε τη φετινή μονάδα ισχύος της Ferrari».

Ο ιδιοκτήτης της Red Bull, Ντήτριχ Μάτεζιτς έχει ξεκαθαρίσει πως η όποια απόφαση θα ληφθεί μέχρι τέλος Οκτωβρίου. Δεδομένου πως η επιλογή της Honda δε μοιάζει λογική καθώς οι Ιάπωνες έχουν περισσότερα προβλήματα από τη Renault προσωπική μας εκτίμηση είναι ότι οι Ταύροι θα παραμείνουν στη F1 με μονάδα ισχύος Renault για το 2016 εφόσον υπάρξουν διαβεβαιώσεις για αλλαγές στους κανονισμούς το 2017 τέτοιες που να τους επιτρέπουν να έχουν πρόσβαση σε ανταγωνιστική μονάδα ισχύος. Σε αντίθετη περίπτωση δεν αποκλείεται ν’ αποχωρήσουν…
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr