GP Μεξικό : Ταχύτεροι οι Φερστάπεν, Ρόσμπεργκ στις ελεύθερες δοκιμές!
Η F1 επιστρέφει μετά από 23 χρόνια στο Μεξικό και το πρώτο Μεξικάνικο GP στην σύγχρονη ιστορία βρίσκεται σε εξέλιξη.
Ο συνδυασμός της βροχής αλλά και της φρεσκοστρωμμένης ασφάλτου στο οδόστρωμα δημιούργησαν ένα μείγμα που ο Φέτελ χαρακτήρισε "γελοία ολισθηρό".
Ο Ρόσμπεργκ αντιμετώπισε πρόβλημα υπερθέρμανσης των φρένων της Mercedes. Η πίστα Hermanos Rodriquez βρίσκεται σε μεγάλο υψόμετρο και αυτό αυξάνει την πίεση προς τα φρένα και τον κινητήρα. Λόγω του ότι ο αέρας είναι πιο λεπτός υπάρχει μεγαλύτερη δυσκολία στην απαγωγή θερμότητας. Ο Σέρτζιο Πέρεζ ικανοποίησε τους συμπατριώτες του φέρνοντας την Force India στην 9η θέση εμπρός από το Μάσα και τον πρωταθλητή Λιούις Χάμιλτον.
Συνολικά οι χρόνοι στην 1η περίοδο ήταν:
Θέση |
Οδηγός |
Ομάδα |
Χρόνος |
Διαφορά |
Γύροι |
1 |
Max Verstappen |
Toro Rosso/Renault |
1m25.990s |
- |
38 |
2 |
Daniil Kvyat |
Red Bull/Renault |
1m26.295s |
0.305s |
27 |
3 |
Kimi Raikkonen |
Ferrari |
1m26.295s |
0.305s |
36 |
4 |
Sebastian Vettel |
Ferrari |
1m26.886s |
0.896s |
31 |
5 |
Daniel Ricciardo |
Red Bull/Renault |
1m27.185s |
1.195s |
28 |
6 |
Nico Rosberg |
Mercedes |
1m27.196s |
1.206s |
19 |
7 |
Valtteri Bottas |
Williams/Mercedes |
1m27.303s |
1.313s |
26 |
8 |
Carlos Sainz |
Toro Rosso/Renault |
1m27.410s |
1.420s |
37 |
9 |
Sergio Perez |
Force India/Mercedes |
1m27.581s |
1.591s |
19 |
10 |
Felipe Massa |
Williams/Mercedes |
1m27.695s |
1.705s |
24 |
11 |
Lewis Hamilton |
Mercedes |
1m27.723s |
1.733s |
27 |
12 |
Marcus Ericsson |
Sauber/Ferrari |
1m28.498s |
2.508s |
27 |
13 |
Pastor Maldonado |
Lotus/Mercedes |
1m28.559s |
2.569s |
30 |
14 |
Felipe Nasr |
Sauber/Ferrari |
1m28.579s |
2.589s |
25 |
15 |
Jolyon Palmer |
Lotus/Mercedes |
1m28.711s |
2.721s |
24 |
16 |
Nico Hulkenberg |
Force India/Mercedes |
1m29.099s |
3.109s |
17 |
17 |
Fernando Alonso |
McLaren/Honda |
1m30.072s |
4.082s |
17 |
18 |
Alexander Rossi |
Marussia/Ferrari |
1m30.619s |
4.629s |
23 |
19 |
Jenson Button |
McLaren/Honda |
1m32.091s |
6.101s |
9 |
20 |
Will Stevens |
Marussia/Ferrari |
1m32.866s |
6.876s |
11 |
Στη δεύτερη περίοδο όπως ήταν φυσιολογικό χρησιμοποιήθηκε εκτενώς η πιο γρήγορη μαλακή γόμα της Pirelli και οι χρόνοι βελτιώθηκαν θεαματικά. Ο Ρόσμπεργκ ήταν σχεδόν 5 sec ταχύτερος από την 1η περίοδο ενώ ο Χάμιλτον ακολούθησε κατά πόδας με τις Red Bull να τοποθετούνται ανάμεσα στις Mercedes. Αρκετοί οδηγοί ανάμεσά τους και ο ταχύτερος στην 1η περίοδο Μαξ Φερστάπεν είχαν εξόδους στη στροφή 16 που γλιστρούσε πάρα πολύ. Η έξοδος του Φερστάπεν οδήγησε και σε διακοπή της διαδικασίας.
Συνολικά οι χρόνοι στην 2η περίοδο ήταν:
Θέση | Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | Διαφορά |
Γύροι |
---|---|---|---|---|---|
1 | Nico Rosberg | Mercedes | 1m21.531s | - | 36 |
2 | Daniil Kvyat | Red Bull/Renault | 1m21.776s | 0.245s | 27 |
3 | Daniel Ricciardo | Red Bull/Renault | 1m21.868s | 0.337s | 28 |
4 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1m21.961s | 0.430s | 33 |
5 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1m21.984s | 0.453s | 32 |
6 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1m22.399s | 0.868s | 33 |
7 | Valtteri Bottas | Williams/Mercedes | 1m22.721s | 1.190s | 28 |
8 | Fernando Alonso | McLaren/Honda | 1m22.993s | 1.462s | 36 |
9 | Jenson Button | McLaren/Honda | 1m23.109s | 1.578s | 25 |
10 | Felipe Massa | Williams/Mercedes | 1m23.289s | 1.758s | 32 |
11 | Nico Hulkenberg | Force India/Mercedes | 1m23.290s | 1.759s | 34 |
12 | Pastor Maldonado | Lotus/Mercedes | 1m23.363s | 1.832s | 24 |
13 | Carlos Sainz | Toro Rosso/Renault | 1m23.364s | 1.833s | 41 |
14 | Felipe Nasr | Sauber/Ferrari | 1m23.430s | 1.899s | 39 |
15 | Sergio Perez | Force India/Mercedes | 1m23.597s | 2.066s | 33 |
16 | Romain Grosjean | Lotus/Mercedes | 1m23.614s | 2.083s | 26 |
17 | Marcus Ericsson | Sauber/Ferrari | 1m24.533s | 3.002s | 34 |
18 | Alexander Rossi | Marussia/Ferrari | 1m25.940s | 4.409s | 29 |
19 | Will Stevens | Marussia/Ferrari | 1m26.968s | 5.437s | 28 |
- | Max Verstappen | Toro Rosso/Renault | - | - | 2 |
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr