Χάμιλτον: Βαρετός ο τελευταίος αγώνας!

Χάμιλτον: Βαρετός ο τελευταίος αγώνας!

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Λιούις Χάμιλτον δε δίστασε να μιλήσει αρνητικά για τον τελευταίο αγώνα στη Βραζιλία όπου για 2η συνεχή φορά τερμάτισε πίσω από το Ρόσμπεργκ με την άλλη Mercedes.

Χάμιλτον: Βαρετός ο τελευταίος αγώνας!
Ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ήθελε όσο τίποτα τη νίκη σε μια πίστα που δεν τα έχει ακόμη καταφέρει. Κατά τη διάρκεια του αγώνα ζήτησε επίμονα αλλαγή στρατηγικής από τη Mercedes χωρίς να βρει ανταπόκριση.

Μετά τον αγώνα ο Χάμιλτον ήταν εμφανώς ενοχλημένος:
«Είχα καλό ρυθμό αλλά δεν μπορείς να προσπεράσει εδώ. Είναι σπουδαία πίστα αλλά δεν μπορείς να φτάσεις αρκετά κοντά για να διεκδικήσεις θέση λόγω αεροδυναμικής. Όταν είμαστε και οι δυο σε ίδια στρατηγική είναι σα να έχεις καθορίσει από την αρχή το αποτέλεσμα. Ήθελα να ρισκάρω αλλάζοντας στρατηγική και μου έλεγαν να προσέχω τα ελαστικά. Είμαι στη F1 για να αγωνίζομαι και νομίζω αυτό θέλει να δει ο κόσμος. Δυστυχώς δεν μπόρεσα ν’ αγωνιστώ οπότε αυτό ήταν σχετικά βαρετό. Θα ήταν καλύτερα αν επιχειρούσαμε κάτι διαφορετικό από το να μπει ο ένας στον 15ο και ο άλλος στον 16ο γύρο».

Αξίζει να σημειωθεί πως ο Χάμιλτον έχει κερδίσει 10 αγώνες φέτος και εξασφάλισε τον τίτλο
Κλείσιμο
στο Ώστιν. Από τότε έχει χάσει στα ίσα από το Ρόσμπεργκ σε Μεξικό και Βραζιλία. Πιθανόν αν ήταν επικεφαλής του αγώνα να μην του άρεσε μια αλλαγή στρατηγικής και ένα ρίσκο από την πλευρά του Ρόσμπεργκ που θα τον έφερνε σε πλεονεκτική θέση.



Στιγμιότυπο από την εκκίνηση του Βραζιλιάνικου GP. Δεξιά είναι ο Ρόσμπεργκ και από την εξωτερική ο Χάμιλτον.


Αντιδρώντας σ’ όλα αυτά ο διευθυντής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Mercedes, Τότο Βολφ
ανέφερε: «Αν ο οδηγός αποφασίζει για τη στρατηγική θα χάνουμε σε κάθε αγώνα. Μπορεί το ένστικτο κάποιες φορές να είναι σωστό αλλά αν δεν έχεις μπροστά το σύνολο των δεδομένων το πιθανότερο είναι να σε οδηγήσει σε λάθη στους περισσότερους αγώνες. Θα εξακολουθήσουμε ν’ ακούμε τον επικεφαλής στρατηγικής της ομάδας. Εύκολα θα μπορούσαμε να διαχωρίσουμε τους ρόλους και να έχουμε Νο 1 και Νο 2 οδηγό. Αποφασίσαμε να έχουμε ίση μεταχείριση είναι δύσκολο αυτό για μας καθώς είναι ελεύθεροι να κοντραριστούν. Δεν θέλουμε να αφήσουμε τους επικεφαλής στρατηγικής του κάθε οδηγού να μονομαχούν επίσης. Κατανοώ το τι θέλουν οι οπαδοί αλλά ως επικεφαλής της ομάδας σας λέω πως αυτό δεν πρόκειται ν’ αλλάξει. Ακόμη και αν κρίνονταν ο τίτλος δε θέλω να αλλοιωθεί ένα πολύ σημαντικό αποτέλεσμα με δική μας απόφαση. Ποτέ!».

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Δείτε Επίσης