F1: Μπορεί ο Ίλιεν ν’ αλλάξει την πορεία της Renault;
F1: Μπορεί ο Ίλιεν ν’ αλλάξει την πορεία της Renault;
Ο Μάριο Ίλιεν συνιδιοκτήτης της εταιρείας Ilmor αποτελεί θρύλο για τη F1 και τους αγωνιστικούς κινητήρες.
Ο 66χρονος Ελβετός μηχανολόγος βρίσκεται πίσω από την επιτυχία του V10 κινητήρα Mercedes
Οι δυο εταιρείες Ilmor και Renault θα συνεργαστούν στενά για τη βελτίωση της απόδοσης της μονάδας ισχύος της γαλλικής εταιρείας ώστε να μειωθεί η διαφορά από Mercedes και Ferrari.
Η Renault επιστρέφει το 2016 ως κατασκευαστής σασί/κινητήρα στη F1 ενώ θα δίνει μονάδες ισχύος και στη Red Bull που θα φέρουν όμως το όνομα της Tag Heuer. Θα είναι ακριβώς ίδια η μονάδα ισχύος που θα έχει η εργοστασιακή ομάδα και η ομάδα της Red Bull.
Ο Ίλιεν θα δουλεύει για τη Renault και μένει να δούμε πως θα μπορέσει να εκμεταλλευτεί τις αποφάσεις που έλαβε το Παγκόσμιο Συμβούλιο της FIA την περασμένη βδομάδα ώστε να βοηθήσει την γαλλική εταιρεία να παρουσιαστεί ανταγωνιστική του χρόνου.
και τα πρωταθλήματα του Μίκα Χάκινεν με τη McLaren. Η πορεία της Ilmor στη φροντίδα αγωνιστικών κινητήρων είναι ευρεία σε Moto GP και Indy Car και γνωστή όπως και η αμοιβαία εκτίμηση/ συνεργασία του Ίλιεν με τον τεχνικό διευθυντή της Red Bull, Άντριαν Νιούι. Μια σχέση που κρατά από την εποχή της McLaren και φυσικά έπαιξε κομβικό ρόλο στην υλοποίηση της σημερινής συνεργασίας του Ίλιεν με τη Renault. Οι δυο εταιρείες Ilmor και Renault θα συνεργαστούν στενά για τη βελτίωση της απόδοσης της μονάδας ισχύος της γαλλικής εταιρείας ώστε να μειωθεί η διαφορά από Mercedes και Ferrari.
Η Renault επιστρέφει το 2016 ως κατασκευαστής σασί/κινητήρα στη F1 ενώ θα δίνει μονάδες ισχύος και στη Red Bull που θα φέρουν όμως το όνομα της Tag Heuer. Θα είναι ακριβώς ίδια η μονάδα ισχύος που θα έχει η εργοστασιακή ομάδα και η ομάδα της Red Bull.
Ο Ίλιεν θα δουλεύει για τη Renault και μένει να δούμε πως θα μπορέσει να εκμεταλλευτεί τις αποφάσεις που έλαβε το Παγκόσμιο Συμβούλιο της FIA την περασμένη βδομάδα ώστε να βοηθήσει την γαλλική εταιρεία να παρουσιαστεί ανταγωνιστική του χρόνου.
Ειδικότερα οι κανονισμοί προέβλεπαν για το 2016 μόνο 25 αλλαγές στις μονάδες ισχύος. Όμως αυτό καταργήθηκε και παρέμειναν οι 32 αλλαγές που επιτρέπονταν και φέτος. Άρα περιοχές όπως το καπάκι του θερμικού κινητήρα, το σύστημα οδήγησης βαλβίδων, ο στροφαλοφόρος άξονας, το πνευματικό σύστημα βαλβίδων μπορούν να δεχτούν αλλαγές και το 2016.
Οι Μάριο Ίλιεν (αριστερά στη φωτ.) και Άντριαν Νιούι είχαν εξαιρετική συνεργασία από την εποχή της McLaren Mercedes.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα