Το ηλεκτρικό και αυτόνομο Volkswagen του μέλλοντος!
06.01.2016
15:46
Τις μετακινήσεις με ορίζοντα το έτος 2019 οραματίζεται η Volkswagen με το πρωτότυπο βαν BUDD-e.
Οι Γερμανοί το παρουσίασαν στην έκθεση ηλεκτρονικών CES, ενσωματώνοντας τεχνολογίες όπως η ηλεκτροκίνηση και η αυτόνομη οδήγηση. Το BUDD-e φέρει ρετρό στοιχεία που παραπέμπουν στο Transporter (ή Kombi) το οποίο άρχισε να κατασκευάζεται τη δεκαετία του ’50.
Το μήκους 4,6 m. BUDD-e βασίζεται σε μία νέα πλατφόρμα. Η αρχιτεκτονική MEB θα χρησιμοποιηθεί μελλοντικά στα ηλεκτρικά μοντέλα της Volkswagen, προσφέροντας ταχύτητα και οικονομία στη διαδικασία παραγωγής τους. Οι μπαταρίες χωρητικότητας 92,4 kWh έχουν τοποθετηθεί στο πάτωμα του BUDD-e, ενώ σε κάθε άξονα βρίσκεται ένας ηλεκτροκινητήρας, καθιστώντας το όχημα τετρακίνητο.
Ο εμπρός αποδίδει 136 ίππους και ο πίσω προσθέτει άλλους 170 στο συνολικό σύστημα των 306 ίππων. Πλήρως φορτισμένες οι μπαταρίες υπόσχονται αυτονομία 533 km, πολύ κοντά σε αυτή ενός συμβατικού βενζινοκίνητου μοντέλου. Η Volkswagen ανακοινώνει επιτάχυνση 0-96 km/h σε 6,9 sec και τελική ταχύτητα 180 km/h. Με τη βοήθεια ταχυφορτιστή οι μπαταρίες «γεμίζουν» σε ποσοστό 80% εντός 30 λεπτών.
Το BUDD-e αποτελεί επίσης ένα όχημα επίδειξης εκ μέρους της μάρκας από το Βόλφσμπουργκ της τεχνολογίας διασύνδεσης του αυτοκινήτου με ορισμένες λειτουργίες του σπιτιού. Ο οδηγός θα μπορεί π.χ. να ελέγξει ποια τρόφιμα λείπουν από το ψυγείο ώστε να περάσει από το σούπερ μάρκετ ή να ανάψει τα εξωτερικά φώτα του σπιτιού μόλις το αυτοκίνητο πλησιάσει! Το Gesture control 2.0 επιτρέπει στους επιβάτες ακόμη και να ανοίγουν τις πόρτες με ένα απλό νεύμα, ενώ η αυτόνομη οδήγηση χαρίζει ασφαλείς και άνετες μετακινήσεις.
Το μήκους 4,6 m. BUDD-e βασίζεται σε μία νέα πλατφόρμα. Η αρχιτεκτονική MEB θα χρησιμοποιηθεί μελλοντικά στα ηλεκτρικά μοντέλα της Volkswagen, προσφέροντας ταχύτητα και οικονομία στη διαδικασία παραγωγής τους. Οι μπαταρίες χωρητικότητας 92,4 kWh έχουν τοποθετηθεί στο πάτωμα του BUDD-e, ενώ σε κάθε άξονα βρίσκεται ένας ηλεκτροκινητήρας, καθιστώντας το όχημα τετρακίνητο.
Ο εμπρός αποδίδει 136 ίππους και ο πίσω προσθέτει άλλους 170 στο συνολικό σύστημα των 306 ίππων. Πλήρως φορτισμένες οι μπαταρίες υπόσχονται αυτονομία 533 km, πολύ κοντά σε αυτή ενός συμβατικού βενζινοκίνητου μοντέλου. Η Volkswagen ανακοινώνει επιτάχυνση 0-96 km/h σε 6,9 sec και τελική ταχύτητα 180 km/h. Με τη βοήθεια ταχυφορτιστή οι μπαταρίες «γεμίζουν» σε ποσοστό 80% εντός 30 λεπτών.
Το BUDD-e αποτελεί επίσης ένα όχημα επίδειξης εκ μέρους της μάρκας από το Βόλφσμπουργκ της τεχνολογίας διασύνδεσης του αυτοκινήτου με ορισμένες λειτουργίες του σπιτιού. Ο οδηγός θα μπορεί π.χ. να ελέγξει ποια τρόφιμα λείπουν από το ψυγείο ώστε να περάσει από το σούπερ μάρκετ ή να ανάψει τα εξωτερικά φώτα του σπιτιού μόλις το αυτοκίνητο πλησιάσει! Το Gesture control 2.0 επιτρέπει στους επιβάτες ακόμη και να ανοίγουν τις πόρτες με ένα απλό νεύμα, ενώ η αυτόνομη οδήγηση χαρίζει ασφαλείς και άνετες μετακινήσεις.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr