Η bwin γι’ ακόμα μια χρονιά ανοίγει την αγκαλιά της σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη συνεχίζοντας έτσι να χαράζει τον δικό της δρόμο προς την κοινωνική συνεισφορά.
Οδηγούμε στην Ελλάδα τη νέα Mustang
Οδηγούμε στην Ελλάδα τη νέα Mustang
Η νέα Mustang δεν είναι απλά μια… αμερικανιά. Πρόκειται για ένα εξαιρετικά καλά στημένο σπορ αυτοκίνητο που προσφέρει απλόχερα συγκινήσεις…
Συμπληρώσαμε πάνω από 700 km επί ελληνικού εδάφους στο τιμόνι της νέας Mustang στην ευρωπαϊκή έκδοση των 2.3 lt /317 PS. Επίσης καθίσαμε δεξιά και απολαύσαμε τον πρωταθλητή ράλι, Λάμπρο Αθανασούλα, να πιέζει στα όρια του αυτοκινήτου και να κοντρολάρει την ουρά του καθαρόαιμου με εντυπωσιακή άνεση.
ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ
Τα συμπεράσματα που βγαίνουν αβίαστα είναι ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο φτιαγμένο για να οδηγείται και απευθύνεται στον πραγματικό οδηγό και όχι στο άτριχο αγόρι με το στενό άσπρο μπλουζάκι και τα φουσκωτά μπράτσα. Εν αρχή ην η ανάρτηση που δεν έχει «αμερικάνικες συνήθειες». Προσεκτικά ρυθμισμένη εμπρός, με διπλούς σφαιρικούς συνδέσμους, ανεξάρτητη πίσω, πολλαπλών συνδέσμων, προσφέρει άριστη πληροφορία για το τι κάνουν οι τροχοί και αμεσότητα στις αλλαγές πορείας χωρίς να κοπανάει αναίτια στην πόλη.
Ο turbo κινητήρας των 2.3 lt δεν υστερεί, δεν εντυπωσιάζει, είναι γραμμικός και δίνει στο Mustang τον ρυθμό καλπασμού που αρμόζει. Το χειροκίνητο κιβώτιο απολαυστικό, με εξαιρετικά κοντές διαδρομές και ταιριαστή για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου κλιμάκωση. Μας θύμισε τα εξαιρετικά κιβώτια των CRX, RX7 ή του σύγχρονου GT86/BRZ. Το τιμόνι, φτιαχτικό σε όψη και αφή, δεν υστερεί σε αίσθηση αλλά ούτε «ξυρίζει». Είναι γρήγορο στην επαναφορά, βοηθά στο κοντρόλ της υπερστροφής, έχει επαρκή πληροφορία και ευελιξία, ενώ απαλλαγμένο από τις αντιδράσεις της μετάδοσης σε βοηθά να είσαι απόλυτα ακριβής στις γρήγορες καμπές με πολλά χιλιόμετρα, ένα σημείο που λόγω μακριού μεταξονίου (2.7 m) είναι από τα δυνατά του Mustang. Σε απότομη αλλαγή πορείας το τιμόνι είναι ακριβές αλλά όχι απόλυτο, πράγμα που συνηθίζεται ενώ η κατάσταση βελτιώνεται με ένα απότομο τσίμπημα στο φρένο για να φορτιστεί η ανάρτηση, πράγμα που αλλάζει στιγμιαία τη γεωμετρία και βελτιώνει την ακρίβεια. Σου χαλάει βέβαια λίγο τη φόρα…
ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ
Τα συμπεράσματα που βγαίνουν αβίαστα είναι ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο φτιαγμένο για να οδηγείται και απευθύνεται στον πραγματικό οδηγό και όχι στο άτριχο αγόρι με το στενό άσπρο μπλουζάκι και τα φουσκωτά μπράτσα. Εν αρχή ην η ανάρτηση που δεν έχει «αμερικάνικες συνήθειες». Προσεκτικά ρυθμισμένη εμπρός, με διπλούς σφαιρικούς συνδέσμους, ανεξάρτητη πίσω, πολλαπλών συνδέσμων, προσφέρει άριστη πληροφορία για το τι κάνουν οι τροχοί και αμεσότητα στις αλλαγές πορείας χωρίς να κοπανάει αναίτια στην πόλη.
Ο turbo κινητήρας των 2.3 lt δεν υστερεί, δεν εντυπωσιάζει, είναι γραμμικός και δίνει στο Mustang τον ρυθμό καλπασμού που αρμόζει. Το χειροκίνητο κιβώτιο απολαυστικό, με εξαιρετικά κοντές διαδρομές και ταιριαστή για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου κλιμάκωση. Μας θύμισε τα εξαιρετικά κιβώτια των CRX, RX7 ή του σύγχρονου GT86/BRZ. Το τιμόνι, φτιαχτικό σε όψη και αφή, δεν υστερεί σε αίσθηση αλλά ούτε «ξυρίζει». Είναι γρήγορο στην επαναφορά, βοηθά στο κοντρόλ της υπερστροφής, έχει επαρκή πληροφορία και ευελιξία, ενώ απαλλαγμένο από τις αντιδράσεις της μετάδοσης σε βοηθά να είσαι απόλυτα ακριβής στις γρήγορες καμπές με πολλά χιλιόμετρα, ένα σημείο που λόγω μακριού μεταξονίου (2.7 m) είναι από τα δυνατά του Mustang. Σε απότομη αλλαγή πορείας το τιμόνι είναι ακριβές αλλά όχι απόλυτο, πράγμα που συνηθίζεται ενώ η κατάσταση βελτιώνεται με ένα απότομο τσίμπημα στο φρένο για να φορτιστεί η ανάρτηση, πράγμα που αλλάζει στιγμιαία τη γεωμετρία και βελτιώνει την ακρίβεια. Σου χαλάει βέβαια λίγο τη φόρα…
Οφείλουμε να ξεκαθαρίσουμε ότι το συγκεκριμένο σχόλιο αφορά μόνο στο 10/10 και οδηγούς επιπέδου Αθανασούλα. Το 99% των οδηγών Mustang πιθανώς δεν θα αισθανθεί ποτέ κάτι τέτοιο.
Πάτα κι άλλο
Ταξιδεύει εντυπωσιακά ήσυχα για σπορ αυτοκίνητο, με ταχύτητες κοντά στην τελική, είναι πραγματικά άνετο σε λακκούβες, ανομοιομορφίες και σαμαράκια, γυρνάει «και μόνο με τη σκέψη» παντού (!), ακόμη και με τα ηλεκτρονικά στο «ON» που σε προστατεύουν από την υπερβολή. Τα θηριώδη 265/50/19 Pirelli P Zero Sport –ό,τι καλύτερο υπάρχει γι’ αυτή την κατηγορία- πασχίζουν να κρατήσουν σε τάξη την ουρά. Εφόσον ζεσταθούν και η άσφαλτος έχει τραχύτητα, το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό. Το εσωτερικό της Mustang είναι χαρακτηριστικό ενός muscle car, προσωπικά μας γοητεύει. Η τιμή του αυτοκινήτου στην Ελλάδα είναι χαμηλή γι’ αυτά που προσφέρει, ειδικά με τον εξοπλισμό που διαθέτει. Σημειώστε μεταξύ άλλων: Διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, εφαρμογή μέτρησης επιδόσεων (Track App), διπλές εξατμίσεις, διαχύτη, ρύθμιση ανάρτησης και τιμονιού (Normal, Sport, Track, Wet/Snow), φώτα LED, κρυφό φωτισμό καμπίνας, λειτουργία Burn Out (σ.σ. κρατάει φρεναρισμένους τους εμπρός τροχούς ενώ καίτε τους πίσω), ειδικό προβολέα στον καθρέφτη που προβάλλει το σήμα του αλόγου στον δρόμο όταν ανοίγει η πόρτα, κ.ά.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 2.262 cc
Ισχύς: 317 PS/5500 rpm
Ροπή: 44.1 kgm/3.000 rpm
Μετάδοση: Στους πίσω τροχούς
Επιτάχυνση 0-100 km: 5,8 sec
Τελική ταχύτητα: 234 km/h
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 12,2 lt (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 179 gr/km
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχέσεων
Βάρος: 1.715 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.784/1.916/1.394 mm
Χώρος αποσκευών: 408 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 439 ευρώ
Τιμή: 44.000 ευρώ
Φωτογραφία από το σχετικό τηλεοπτικό γύρισμα στο Ranch. Στο βάθος διακρίνεται ο Λάμπρος Αθανασούλας πάνω σ' ένα άλογο Mustang.
Πάτα κι άλλο
Ταξιδεύει εντυπωσιακά ήσυχα για σπορ αυτοκίνητο, με ταχύτητες κοντά στην τελική, είναι πραγματικά άνετο σε λακκούβες, ανομοιομορφίες και σαμαράκια, γυρνάει «και μόνο με τη σκέψη» παντού (!), ακόμη και με τα ηλεκτρονικά στο «ON» που σε προστατεύουν από την υπερβολή. Τα θηριώδη 265/50/19 Pirelli P Zero Sport –ό,τι καλύτερο υπάρχει γι’ αυτή την κατηγορία- πασχίζουν να κρατήσουν σε τάξη την ουρά. Εφόσον ζεσταθούν και η άσφαλτος έχει τραχύτητα, το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό. Το εσωτερικό της Mustang είναι χαρακτηριστικό ενός muscle car, προσωπικά μας γοητεύει. Η τιμή του αυτοκινήτου στην Ελλάδα είναι χαμηλή γι’ αυτά που προσφέρει, ειδικά με τον εξοπλισμό που διαθέτει. Σημειώστε μεταξύ άλλων: Διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, εφαρμογή μέτρησης επιδόσεων (Track App), διπλές εξατμίσεις, διαχύτη, ρύθμιση ανάρτησης και τιμονιού (Normal, Sport, Track, Wet/Snow), φώτα LED, κρυφό φωτισμό καμπίνας, λειτουργία Burn Out (σ.σ. κρατάει φρεναρισμένους τους εμπρός τροχούς ενώ καίτε τους πίσω), ειδικό προβολέα στον καθρέφτη που προβάλλει το σήμα του αλόγου στον δρόμο όταν ανοίγει η πόρτα, κ.ά.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 2.262 cc
Ισχύς: 317 PS/5500 rpm
Ροπή: 44.1 kgm/3.000 rpm
Μετάδοση: Στους πίσω τροχούς
Επιτάχυνση 0-100 km: 5,8 sec
Τελική ταχύτητα: 234 km/h
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 12,2 lt (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 179 gr/km
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχέσεων
Βάρος: 1.715 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.784/1.916/1.394 mm
Χώρος αποσκευών: 408 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 439 ευρώ
Τιμή: 44.000 ευρώ
Φωτογραφία από το σχετικό τηλεοπτικό γύρισμα στο Ranch. Στο βάθος διακρίνεται ο Λάμπρος Αθανασούλας πάνω σ' ένα άλογο Mustang.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα