F1, Βαρκελώνη 2η μέρα δοκιμών: Ταχύτερος ο Φέτελ!

F1, Βαρκελώνη 2η μέρα δοκιμών: Ταχύτερος ο Φέτελ!

Ο Γερμανός με τη Ferrari χρησιμοποίησε σήμερα για πρώτη φορά την πάρα πολύ μαλακή γόμα της Pirelli με το μωβ σιρίτι και πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο.

F1, Βαρκελώνη 2η μέρα δοκιμών: Ταχύτερος ο Φέτελ!
Ο Αυστραλός Ντάνιελ Ρικιάρντο που ακολούθησε το παράδειγμα του με τη Red Bull TAG – Heuer ήταν 7 δέκατα πιο αργός.

Δεύτερη μέρα δοκιμών χειμερινών δοκιμών εξέλιξης στην πίστα της Βαρκελώνης
και οι οδηγοί συνεχίζουν να βάζουν γύρους στα νέα τους μονοθέσια. Περισσότερους συμπλήρωσε ο Νίκο Ρόσμπεργκ που ξεπέρασε την απόσταση ενός GP (66) κατά 15 και όλα αυτά μόνο το πρωί. Συνέχισε να εντυπωσιάζει με την αξιοπιστία της η McLaren Honda που συμπλήρωσε 70 γύρους στα χέρια του Αλόνσο παρότι οι χρόνοι δεν είναι ανταγωνιστικοί.

To απόγευμα κανείς δεν μπόρεσε να σημειώσει χρόνο καλύτερο από τον πρωινό του Φέτελ.
Κλείσιμο
Το 1:22.802 είναι σχεδόν δυο δευτερόλεπτα ταχύτερο από την περσινή pole στον αγώνα που είχε πετύχει ο Νίκο Ρόσμπεργκ. Όμως εκείνη η επίδοση είχε έρθει με τη μέση γόμα της Pirelli ενώ σήμερα ο Φέτελ χρησιμοποίησε την πάρα πολύ μαλακή γόμα που είναι εντελώς καινούργια και δεν υπήρχε πέρυσι. Ο Γερμανός που χτες δεν ήταν ικανοποιημένος με τον αριθμό γύρων που έβαλε με την SF16-H σήμερα κατάφερε να συμπληρώσει 126 γύρους ή 586 km. Όμως η μέρα δεν τελείωσε καλά καθώς 5 λεπτά προτού ολοκληρωθούν οι δοκιμές η Ferrari έμεινε στη στροφή 3.

Ο Φέτελ που τελείωσε τις δοκιμές αυτή τη βδομάδα και παραδίδει αύριο στο Ράικονεν δήλωσε: «Αυτό που μετράει είναι ότι το μονοθέσιο αντιδρά όπως θέλω. Είναι κομβικό να νιώθει το ίδιο και ο Κίμι. Ο ήχος είναι λίγο πιο δυνατός και ακούγεται πλέον σα F1».



Ο Νίκο Ρόσμπεργκ που οδηγούσε για τη Mercedes κατάφερε να συμπληρώσει
τον απίστευτο αριθμό των 172 γύρων ή 801km αν προτιμάτε. Πρόκειται για αριθμό ρεκόρ στην υβριδική εποχή της F1. Επιπλέον πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο με τη μέση γόμα. Μιλώντας σχετικά ο Ρόσμπεργκ τόνισε μεταξύ άλλων: «Ήταν σα μαραθώνιος για μένα σήμερα. Είναι σπουδαίο ότι κάναμε τόσα χιλιόμετρα χωρίς πρόβλημα. Είμαι χαρούμενος και περήφανος για τη δουλειά που έγινε στο Μπράκλεϊ(σασί) και στο Μπρίξγουρθ(υβριδική μηχανή) κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Νιώθω ήδη άνετα στο μονοθέσιο».



Ο Αλόνσο κατάφερε να συμπληρώσει άλλους 49 γύρους με τη νέα McLaren Honda
το απόγευμα (119 στο σύνολο) και μπορεί να μην κινήθηκε γρήγορα αλλά ο ίδιος διατηρεί μια αισιοδοξία: «Το μονοθέσιο έχει βελτιωθεί σε όλα τα σημεία. Αεροδυναμικά έχουμε αρκετές καινοτομίες ενώ η υβριδική μηχανή έχει νέα σχεδίαση και φιλοσοφία. Θα χρειαστούμε λίγο καιρό για να κατανοήσουμε πως λειτουργεί και να αξιολογήσουμε τη δυναμική της. Αισιοδοξώ ενόψει του πρώτου αγώνα στην Αυστραλία. Μέχρι τώρα αξιολογούμε την αξιοπιστία και τις επιμέρους θερμοκρασίες διάφορων υποσυστημάτων, δεν έχουμε ακόμη ξεκινήσει σετάρισμα». Ο ταχύτερος χρόνος του Αλόνσο ήρθε με τη μαλακή γόμα της Pirelli.



Ο Αλόνσο με τη McLaren Honda σήμερα στη Βαρκελώνη.

Πολλά προβλήματα για την Toro Rosso οι οδηγοί της κάνουν λόγω για συμβιβασμούς λόγω της αλλαγής υβριδικής μηχανής και της μετάβασης από τη Renault σε Ferrari πολύ αργά πέρυσι. Ακόμη περισσότερα προβλήματα για την ομάδα της Renault που σήμερα έμεινε από υβριδική μηχανή συμπληρώνοντας πολύ λίγους γύρους. Οι δοκιμές συνεχίζονται αύριο.

Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:

Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος     . Γύροι
  S. Vettel  Ferrari 1:22.810 125
  D. Ricciardo  Red Bull 1:23.525 112
3   S. Pérez  Force India 1:23.650 101
4   N. Rosberg  Mercedes 1:24.867 172
5   M. Ericsson  Sauber 1:25.237 106
6   E. Gutiérrez  Haas 1:25.524 79
7   V. Bottas  Williams 1:25.648 134
8   P. Wehrlein  Manor 1:25.925 71
  F. Alonso  McLaren 1:26.082 119
10    J. Palmer  Renault 1:26.189 42
11    M. Verstappen  Toro Rosso 1:26.539 121



Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης