F1, Βαρκελώνη, 3η μέρα: Ταχύτερος ο Χούλκενμπεργκ!

F1, Βαρκελώνη, 3η μέρα: Ταχύτερος ο Χούλκενμπεργκ!

Ο Γερμανός έφερε την Force India στην πρώτη θέση των χρόνων  σήμερα  στην πίστα της Βαρκελώνης χρησιμοποιώντας την πολύ μαλακή γόμα της Pirelli.

F1, Βαρκελώνη, 3η μέρα: Ταχύτερος ο Χούλκενμπεργκ!
Ο Χούλκενμπεργκ πέτυχε ταχύτερο χρόνο το πρωί με τη μέση γόμα της Pirelli (άσπρο σιρίτι). Στη δεύτερη θέση της άτυπης προσωρινής κατάταξης βρέθηκε ο αρτιαφιχθείς στη Renault, Κέβιν Μάγκνουσεν. Στο στρατόπεδο της γαλλικής ομάδας έσκασαν μερικά χαμόγελα καθότι ο Δανός οδηγός συμπλήρωσε αρκετούς γύρους με τη νέα Renault χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα. Ο ταχύτερος χρόνος του σημειώθηκε με τη μαλακή γόμα της Pirelli (κίτρινο χρώμα).

Όπως τα προηγούμενα πρωϊνά έτσι και σήμερα περισσότερους γύρους συμπλήρωσε η Mercedes
στα χέρια του Ρόσμπεργκ έφτασε τους 74. Αντίθετα η Ferrari αντιμετώπισε ένα πρόβλημα στο σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου και έμεινε στα πιτ όλο το πρωί. Μόνο τέσσερις γύρους όχι διαδοχικούς για συλλογή δεδομένων από τους μηχανικούς έκανε ο Ράικονεν χωρίς να χρονομετρηθεί. Προβλήματα και για τη Red Bull με το Κβιάτ να βάζει μόνο 29 γύρους όλο το πρωί σε αντίθεση με την Toro Rosso όπου υπήρχε οργασμός δουλειάς με τον τοπικό Κάρλος Σάινθ jr να συμπληρώνει απόσταση ίση μ’ έναν αγώνα.

O Νίκο Χούλκενμπεργκ μετά τη μεσημεριανή ανάπαυλα
Κλείσιμο
έβαλε την πολύ μαλακή γόμα της Pirelli (κόκκινο σιρίτι) και βελτίωσε την πρωινή του επίδοση, σημειώνοντας ταυτόχρονα και τον ταχύτερο χρόνο ημέρας. Ο Γερμανός οδηγός της Force India ήταν ο μόνος που χρησιμοποίησε την πολύ μαλακή γόμα σήμερα.



Ο Ρομάν Γκροζάν οδηγεί τη Haas σήμερα στη Βαρκελώνη.

Η νέα ομάδα της Haas έκλεψε τις εντυπώσεις πετυχαίνοντας το 2ο χρόνο ημέρας
με το Γκροζάν να δοκιμάζει στο φινάλε ένα σετ μαλακής γόμας. Η Haas που χρησιμοποιεί σασί Dallara και υβριδική μηχανή/κιβώτιο Ferrari δείχνει θετικά δείγματα γραφής για νεοσύστατη ομάδα.

Η Ferrari που τις προηγούμενες δυο μέρες ήταν ταχύτερη όλων περιορίστηκε στην 3η θέση στα χέρια του Κίμι Ράικονεν που χρησιμοποίησε σήμερα μόνο τη μέση γόμα. Ο Φινλανδός μετά το τέλος της ημέρας είπε: «Είμαι σίγουρος πως είναι καλύτερο μονοθέσιο από το περσινό, έχει βελτιώσεις σε πολλούς τομείς». Ο Ράικονεν θα οδηγεί και αύριο την SF16-H. Ο Μάγκνουσεν στο ντεμπούτο του για τη Renault συμπλήρωσε 111 γύρους. Η μέρα του ολοκληρώθηκε άδοξα όταν έμεινε μια ώρα πριν το τέλος.  



Πλέγμα πιεζοηλεκτρικών αισθητήρων στη Red Bull του Κβιάτ για τη μελέτη της ροής του αέρα πίσω από τους εμπρός τροχούς.

Στη Mercedes βλέποντας ότι οι γύροι είναι πολλοί και η καταπόνηση στους οδηγούς μεγάλη αποφάσισαν να μοιράσουν τη μέρα ανάμεσα στους Χάμιλτον και Ρόσμπεργκ. Η ομάδα έβαλε συνολικά 162 γύρους ή 754km αν προτιμάτε. Μέσα σε 3 μέρες έχουν ξεπεράσει τα 2000km αριθμοί ρεκόρ και εντελώς ασυνήθιστοι στη F1. H αξιοπιστία της W07 είναι τρομακτική.

Μετά από δυο μέρες χωρίς προβλήματα με την υβριδική μηχανή της Honda, η ομάδα της McLaren είχε θέμα σήμερα που περιόρισε τη δραστηριότητα του Μπάτον μόνο σε 51 γύρους. Το απόγευμα ο Βρετανός είχε ελάχιστη παρουσία καθώς νωρίς βγήκαν καπνοί από το πίσω μέρος της MP4/31.



Πλέγμα πιεζοηλεκτρικών αισθητήρων στη McLaren του Μπάτον για τη μελέτη της ροής του αέρα στπ σώμα του μονοθεσίου.

Οι δοκιμές συνεχίζονται και θα ολοκληρωθούν αύριο.

Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:

Θέση
Οδηγός Ομάδα Χρόνοι     
Γύροι
1   N. Hülkenberg  Force India 1:23.110 99
  R. Grosjean  Haas 1:25.874 82
3   K. Räikkönen  Ferrari 1:25.977  78
  K. Magnussen  Renault 1:26.014 111
5   N. Rosberg  Mercedes 1:26.084 74
6   C. Sainz  Toro Rosso 1:26.239 161
7   F. Nasr  Sauber 1:26.392 115
  L. Hamilton  Mercedes 1:26.421 88
  D. Kvyat  Red Bull 1:26.497 74
10   F. Massa  Williams 1:26.712 109
11   J. Button  McLaren 1:26.919 51
12    R. Haryanto  Manor 1:29.249 78



Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης