F1 Βαρκελώνη, 4η μέρα: Ταχύτερος ο Ράικονεν!
25.02.2016
20:59
Ο Φινλανδός έφερε ξανά τη Ferrari στην πρώτη θέση δοκιμάζοντας την πάρα πολύ μαλακή γόμα της Pirelli.
Τελευταία μέρα της πρώτης περιόδου των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης σήμερα στο Μοντμελό με τον Κίμι Ράικονεν να τοποθετεί την SF16-H στην κορυφή των χρόνων. Ο Φινλανδός σημείωσε χρόνο 7 δέκατα πιο αργό απ' αυτόν που είχε πετύχει ο Φέτελ τη 2η μέρα όταν δοκίμασε πρώτος την πάρα πολύ μαλακή γόμα της Pirelli. Πρόκειται για ολοκαίνουργια γόμα που φέρει μωβ σιρίτι και θα χρησιμοποιηθεί πρώτη φορά σε αγώνα φέτος, πιθανόν στο Μονακό. Ο Ράικονεν κατάφερε να συμπληρώσει το πρωί μόνο 58 γύρους έναντι μόλις τεσσάρων που είχε βάλει χτες τις 4 πρώτες ώρες. Συνολικά έφτασε τους 80 γύρους και μετά το τέλος των δοκιμών τόνισε: «Δε με απασχολεί πόσους γύρους κάνουν οι άλλοι. Εμείς κάνουμε το πρόγραμμά μας. Θα προτιμούσα να μην είχα χάσει χτες τη μέρα αλλά έτσι είναι οι δοκιμές. Δεν ξέρω αν το μονοθέσιό μας θα είναι αρκετά καλό. Νιώθω καλά οδηγώντας το αλλά έχουμε πολλά πράγματα να δοκιμάσουμε. Είναι σίγουρα καλύτερο από πέρυσι αλλά είναι αρκετά καλό. Θα ξέρουμε στο τέλος της χρονιάς».
Ο Μάγκνουσεν με τη Renault πέτυχε το χρόνο του με τη μαλακή γόμα της Pirelli (κίτρινο σιρίτι).
Σε ρόλο θεατή αντίστοιχο μ' αυτόν που είχε χτες το πρωί ο Ράικονεν ήταν σήμερα ο Αλόνσο καθώς η McLaren παρουσίασε πρόβλημα διαρροής ψυκτικού υγρού. Η Mercedes που μέχρι χτες χρησιμοποιούσε το περσινό ρύγχος εμφάνισε για πρώτη φορά σήμερα το νέο που έφτασε χτες στην πίστα. Ο Χάμιλτον έβαλε τον απίστευτο αριθμό των 99 γύρων το πρωί και το απόγευμα ανέλαβε καθήκοντα ο Ρόσμπεργκ. Το νέο ρύγχος είναι κοντό έχει διαμόρφωση S στο κάτω μέρος και εντυπωσιάζει με τους στρογγυλούς διευθυντές ροής στα άκρα της αεροτομής που στόχο έχουν ν' απομακρύνουν τον αέρα από τη μετωπική επιφάνεια των εμπρός τροχών μειώνοντας τις αντιστάσεις.
Ο Μάγκνουσεν με τη Renault πέτυχε το χρόνο του με τη μαλακή γόμα της Pirelli (κίτρινο σιρίτι).
Σε ρόλο θεατή αντίστοιχο μ' αυτόν που είχε χτες το πρωί ο Ράικονεν ήταν σήμερα ο Αλόνσο καθώς η McLaren παρουσίασε πρόβλημα διαρροής ψυκτικού υγρού. Η Mercedes που μέχρι χτες χρησιμοποιούσε το περσινό ρύγχος εμφάνισε για πρώτη φορά σήμερα το νέο που έφτασε χτες στην πίστα. Ο Χάμιλτον έβαλε τον απίστευτο αριθμό των 99 γύρων το πρωί και το απόγευμα ανέλαβε καθήκοντα ο Ρόσμπεργκ. Το νέο ρύγχος είναι κοντό έχει διαμόρφωση S στο κάτω μέρος και εντυπωσιάζει με τους στρογγυλούς διευθυντές ροής στα άκρα της αεροτομής που στόχο έχουν ν' απομακρύνουν τον αέρα από τη μετωπική επιφάνεια των εμπρός τροχών μειώνοντας τις αντιστάσεις.
Αυτό είναι το νέο ρύγχος της Mercedes που δοκιμάστηκε για πρώτη φορά σήμερα από το Χάμιλτον στην πίστα του Μοντμελό. Προσέξτε τους επικυκλικούς διευθυντές ροής στα άκρα της αεροτομής.
Η W07 στα χέρια του Χάμιλτον ήταν χαμηλά στους χρόνους και 3η ταχύτερη με τη μέση γόμα πίσω από Toro Rosso και Red Bull. Από τη Mercedes επιμένουν στη μέση γόμα της Pirelli (άσπρο σιρίτι) γιατί έχουν σημείο αναφοράς καθότι αυτή κυρίως χρησιμοποιήθηκε πέρυσι στον αγώνα που έγινε στο Μοντμελό.
Ο Ρόσμπεργκ μετά το τέλος των δοκιμών μιλώντας για τη δυναμική της Mercedes, τόνισε: «Οι υπεύθυνοι στρατηγικής έχουν κάνει τις αναλύσεις τους και ξέρουν που βρισκόμαστε. Δεν πρόκειται να πω. Ξέρουμε το φορτίο καυσίμου και είναι συναρπαστικό να βλέπουμε πως δουλεύει το μονοθέσιο έχουμε ξεκάθαρη εικόνα. Η αξιοπιστία είναι πολύ καλή, είναι γρήγορο και μου αρέσει η όψη του. Φαίνεται η καινοτόμος σχεδίαση και πόσο έχουμε προοδεύσει ως ομάδα. Ανυπομονώ να κάνω γρήγορους γύρους με πιο μαλακά ελαστικά και χαμηλό φορτίο καυσίμου».
To απόγευμα σε αξιολόγηση της πάρα πολύ μαλακής γόμας προχώρησε και ο Δανιήλ Κβιάτ για λογαριασμό της Red Bull ΤAG Heuer. Ο Ρώσος οδηγός που συμπλήρωσε 90 γύρους με την RB12 ήταν ταχύτερος από τον δοκιμαστή της Force India - Mercedes Αλφόνσο Σέλις που επίσης χρησιμοποίησε την πάρα πολύ μαλακή γόμα (μωβ σιρίτι).
Η Renault είχε την πιο παραγωγική της μέρα με τον Κέβιν Μάγκνουσεν να συμπληρώνει 153 γύρους πίσω από το τιμόνι του γαλλικού μονοθεσίου. Ο Δανός οδηγός πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο του με τη μαλακή γόμα. Η μέρα του ολοκληρώθηκε άδοξα καθώς έμεινε στη στροφή 3 15 λεπτά πριν τη λήξη των δοκιμών.
Ο Μαξ Φερστάπεν πέτυχε με την Toro Rosso – Ferrari τον ταχύτερο γύρο απ’ όσους χρησιμοποίησαν μέση γόμα. Η Mercedes σήμερα χρησιμοποιώντας και τους δυο οδηγούς της, το Χάμιλτον το πρωί και το Ρόσμπεργκ το απόγευμα συμπλήρωσε 185 γύρους στην πίστα ή 800km.
Η νεοφώτιστη Haas – Ferrari συμπλήρωσε το πρώτο της τεστ με τον Γκουτιέρεζ να βάζει σήμερα 89 γύρους πριν μείνει από μηχανικό πρόβλημα μια ώρα πριν την ολοκλήρωση της διαδικασίας.
Κακή ήταν η μέρα για τη McLaren – Honda καθώς ο Αλόνσο δεν μπόρεσε να βάλει ούτε ένα χρονομετρημένο γύρο σήμερα.
Οι δοκιμές ολοκληρώθηκαν και η δεύτερη περίοδος είναι προγραμματισμένη για την ερχόμενη εβδομάδα (1-4/3).
Οι σημερινοί χρόνοι διαμορφώθηκαν ως εξής:
Θέση | Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος . |
Γύροι |
---|---|---|---|---|
1 | |
|
1:23.477 | 80 |
2 | |
|
1:24.293 | 96 |
3 | |
|
1:24.640 | 75 |
4 | |
|
1:25.263 | 153 |
5 | |
|
1:25.393 | 110 |
6 | |
|
1:26.053 | 121 |
7 | |
|
1:26.187 | 86 |
8 | |
|
1:26.295 | 99 |
9 | |
|
1:26.483 | 54 |
10 | |
|
1:27.802 | 89 |
11 | |
|
1:28.266 | 51 |
12 | |
|
χωρίς χρόνο |
3 |
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr