F1, Βαρκελώνη, δοκιμές: Έφτασε η Ferrari, τη Mercedes;
Ο Νίκο Ρόσμπεργκ μιλώντας με βάση τα στοιχεία που ανέλυσε η Mercedes από τις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης άφησε ερωτηματικά για την δυναμική της νέας Ferrari.
Παραταύτα ο Ρόσμπεργκ αναφερόμενος στη Ferrari που είναι προφανώς η μόνη ομάδα που μπορεί να απειλήσει τη Mercedes, τόνισε: «Σίγουρα είναι πολύ γρήγοροι. Όλες οι ομάδες έχουν αυτούς που αναλύουν την στρατηγική οπότε λίγο πολύ ξέρουν τι καύσιμο έχουμε εμείς και το ίδιο συμβαίνει και μ’ εμάς ξέρουμε τι καύσιμο έχουν οι άλλοι. Οπότε πάνω κάτω ξέρουμε που είμαστε σε σχέση με τη Ferrari και σας λέω μετά βεβαιότητας πως η διαφορά είναι μικρή. Επίσης δεν μπορούμε να πούμε με σιγουριά ποιος είναι μπροστά. Για μας οι δοκιμές πήγαν πολύ καλά. Βέβαια το πιο σημαντικό είναι η ταχύτητα και δεν είμαστε 100% σίγουροι εκεί. Πέρα όμως απ’ αυτό όλα πήγαν καλά και νιώθω έτοιμος για τη Μελβούρνη».
Ο Ράικονεν σημείωσε με τη μαλακή γόμα της Pirelli χρόνο 1:23.009 εφάμιλλο του ταχύτερου που πέτυχε η Mercedes στα χέρια του Ρόσμπεργκ. Βέβαια δε γνωρίζουμε το φορτίο καυσίμου. Το σίγουρο είναι πως αμφότερες οι ομάδες δεν έχουν δείξει όλα τα χαρτιά τους και θα πρέπει να περιμένουμε άλλες 15 μέρες ως την Αυστραλία ώστε να βγάλουμε οριστικά συμπεράσματα.
Πίσω τους Red Bull, McLaren θα δώσουν μάχη για την 4η θέση, Force India, Toro Rosso για την 6η και οι Sauber, Renault θα παλέψουν για την αξιοπρέπεια ώστε να παραμείνουν μπροστά από Manor και Haas.
Η σεζόν ξεκινά με σημαντικές αλλαγές στους κανονισμούς των ελαστικών και στις κατατακτήριες δοκιμές και μ’ ένα μεγάλο ερωτηματικό. Μπορεί ο Φέτελ να κοντράρει στα ίσα το Χάμιλτον για τον τίτλο; Ευχόμαστε ν’ αργήσει να ξεκαθαρίσει το θέμα αυτό ώστε να έχουμε ένα ενδιαφέρον πρωτάθλημα!
Οι καλύτεροι χρόνοι του 4ημερου:
Οδηγός |
Ομάδα |
Γόμα |
Χρόνος |
Ημέρα |
Raikkonen |
Ferrari |
ULTRASOFT |
1:22,765 |
3η μέρα |
Vettel |
Ferrari |
SUPERSOFT |
1:22,852 |
4η μέρα |
Rosberg |
Mercedes |
SOFT |
1:23,022 |
1η μέρα |
Sainz J |
Toro Rosso |
ULTRASOFT |
1:23,134 |
4η μέρα |
Massa |
Williams |
SOFT |
1:23,193 |
3η μέρα |
Bottas |
Williams |
ULTRASOFT |
1:23,229 |
1η μέρα |
Hulkenberg |
Force India |
ULTRASOFT |
1:23,251 |
3η μέρα |
Verstappen |
Toro Rosso |
ULTRASOFT |
1:23,382 |
3η μέρα |
Hamilton |
Mercedes |
SOFT |
1:23,622 |
2η μέρα |
Perez |
Force India |
SUPERSOFT |
1:23,721 |
4η μέρα |
Magnussen |
Renault |
SUPERSOFT |
1:23,933 |
2η μέρα |
Ricciardo |
Red Bull |
SOFT |
1:24,427 |
4η μέρα |
Button |
McLaren |
ULTRASOFT |
1:24,714 |
4η μέρα |
Alonso |
McLaren |
SOFT |
1:24,735 |
1η μέρα |
Nasr |
Sauber |
SOFT |
1:24,760 |
3η μέρα |
Palmer |
Renault |
SOFT |
1:24,859 |
4η μέρα |
Wehrlein |
Manor |
ULTRASOFT |
1:24,913 |
3η μέρα |
Ericsson |
Sauber |
SOFT |
1:25,031 |
4η μέρα |
Kvyat |
Red Bull |
SOFT |
1:25,049 |
1η μέρα |
Grosjean |
Haas |
SOFT |
1:25,255 |
4η μέρα |
Haryanto |
Manor |
ULTRASOFT |
1:25,899 |
4η μέρα |
Gutierrez |
Haas |
MEDIUM |
1:26,661 |
1η μέρα |
Καλύτεροι χρόνοι ανά γόμα:
Γόμα |
Οδηγός |
Ομάδα |
Χρόνος |
Ημέρα |
HARD |
Bottas |
Williams |
1:25,402 |
2η μέρα |
SOFT |
Raikkonen |
Ferrari |
1:23,009 |
3η μέρα |
U.SOFT |
Raikkonen |
Ferrari |
1:22,765 |
3η μέρα |
MEDIUM |
Rosberg |
Mercedes |
1:24,126 |
3η μέρα |
S.SOFT |
Vettel |
Ferrari |
1:22,852 |
4η μέρα |
Μεγαλύτερη απόσταση ανά γόμα:
Γόμα |
Οδηγός |
Ομάδα |
Γύροι |
Ημέρα |
MEDIUM |
Verstappen |
Toro Rosso |
29 |
3η μέρα |
HARD |
Massa |
Williams |
20 |
3η μέρα |
SOFT |
Magnussen |
Renault |
14 |
1η μέρα |
S.SOFT |
Massa |
Williams |
7 |
3η μέρα |
U.SOFT |
Bottas |
Williams |
7 |
1η μέρα
|
|
|||
Οδηγός |
Ομάδα |
Γόμα |
Χρόνος |
Rosberg |
Mercedes |
SOFT |
1:23,022 |
Bottas |
Williams |
ULTRASOFT |
1:23,229 |
Alonso |
McLaren |
SOFT |
1:24,735 |
Raikkonen |
Ferrari |
MEDIUM |
1:24,836 |
Kvyat |
Red Bull |
SOFT |
1:25,049 |
Hamilton |
Mercedes |
MEDIUM |
1:25,051 |
Verstappen |
Toro Rosso |
SOFT |
1:25,176 |
Hulkenberg |
Force India |
SOFT |
1:25,336 |
Nasr |
Sauber |
SOFT |
1:25,493 |
Magnussen |
Renault |
SOFT |
1:25,760 |
Gutierrez |
Haas |
MEDIUM |
1:26,661 |
Haryanto |
Manor |
SOFT |
1:28,000 |
Καλύτεροι χρόνοι 2η μέρα
|
|||
Οδηγός |
Ομάδα |
Γόμα |
Χρόνος |
Bottas |
Williams |
SUPERSOFT |
1:23,261 |
Hamilton |
Mercedes |
SOFT |
1:23,622 |
Magnussen |
Renault |
SUPERSOFT |
1:23,933 |
Vettel |
Ferrari |
MEDIUM |
1:24,611 |
Button |
McLaren |
SOFT |
1:25,183 |
Ricciardo |
Red Bull |
MEDIUM |
1:25,235 |
Sainz J |
Toro Rosso |
MEDIUM |
1:25,300 |
Perez |
Force India |
SOFT |
1:25,593 |
Rosberg |
Mercedes |
MEDIUM |
1:26,298 |
Wehrlein |
Manor |
SOFT |
1:27,064 |
Ericsson |
Sauber |
SOFT |
1:27,487 |
|
|||
Οδηγός |
Ομάδα |
Γόμα |
Χρόνος |
Raikkonen |
Ferrari |
ULTRASOFT |
1:22,765 |
Massa |
Williams |
SOFT |
1:23,193 |
Hulkenberg |
Force India |
ULTRASOFT |
1:23,251 |
Verstappen |
Toro Rosso |
ULTRASOFT |
1:23,382 |
Rosberg |
Mercedes |
MEDIUM |
1:24,126 |
Nasr |
Sauber |
SOFT |
1:24,760 |
Alonso |
McLaren |
SUPERSOFT |
1:24,870 |
Wehrlein |
Manor |
ULTRASOFT |
1:24,913 |
Kvyat |
Red Bull |
SOFT |
1:25,141 |
Palmer |
Renault |
SOFT |
1:26,224 |
Hamilton |
Mercedes |
MEDIUM |
1:26,488 |
Grosjean |
Haas |
SOFT |
1:27,196 |
Καλύτεροι χρόνοι 4η μέρα
|
|||
Οδηγός |
Ομάδα |
Γόμα |
Χρόνος |
Vettel |
Ferrari |
SUPERSOFT |
1:22,852 |
Sainz J |
Toro Rosso |
ULTRASOFT |
1:23,134 |
Massa |
Williams |
SUPERSOFT |
1:23,644 |
Perez |
Force India |
SUPERSOFT |
1:23,721 |
Hamilton |
Mercedes |
MEDIUM |
1:24,133 |
Ricciardo |
Red Bull |
SOFT |
1:24,427 |
Button |
McLaren |
ULTRASOFT |
1:24,714 |
Palmer |
Renault |
SOFT |
1:24,859 |
Ericsson |
Sauber |
SOFT |
1:25,031 |
Grosjean |
Haas |
SOFT |
1:25,255 |
Haryanto |
Manor |
ULTRASOFT |
1:25,899 |
Rosberg |
Mercedes |
MEDIUM |
1:26,140 |
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Πωλ Χέμπερι μιλώντας για το δεύτερο τεστ τόνισε μεταξύ άλλων: «Κατά τη διάρκεια του τελευταίου τεστ οι ομάδες ξεκίνησαν να επικεντρώνουν περισσότερο την προσοχή τους στην απόδοση και στις προετοιμασίες για τον αγώνα. Έγιναν αρκετές προσομοιώσεις κατατακτήριων δοκιμών αλλά και αγώνα κατά τη διάρκεια των τεσσάρων ημερών. Ο ταχύτερος χρόνος επετεύχθη και πάλι με την πάρα πολύ μαλακή γόμα (ultrasoft) με το μωβ σιρίτι, η οποία δεν συνδυάζεται ιδανικά με τις υψηλές ενεργειακές απαιτήσεις της πίστας στη Βαρκελώνη. Παραταύτα έδωσε τους οδηγούς μια γεύση από την επιπλέον απόδοση που θα έχουν στη διάθεσή τους φέτος. Βέβαια πρόκειται για ένα τεστ που έγινε με σχετικά χαμηλή θερμοκρασία περιβάλλοντος. Οι ομάδες θα συνεχίσουν να βελτιώνουν τα μονοθέσιά τους μέχρι τον πρώτο αγώνα αλλά και μετά απ’ αυτόν. Προφανώς αυτό θα επηρεάσει την αλληλεπίδραση ανάμεσα στα ελαστικά και στο κάθε μονοθέσιο. Από την δική μας οπτική είμαστε ικανοποιημένοι καθώς η απόδοση των ελαστικών ήταν μέσα στις παραμέτρους που είχαμε θέσει όσον αφορά στην ταχύτητα αλλά και στην αντοχή. Όλα αυτά παρότι η δομή των τεσσάρων γομών είναι η ίδια με πέρυσι, απ’ αυτό φυσικά εξαιρείται η πάρα πολύ μαλακή γόμα (ultrasoft). Καθώς οι δοκιμές τελείωσαν ετοιμαζόμαστε για το ξεκίνημα μιας σεζόν που φέρνει τις μεγαλύτερες αλλαγές σε κανονισμούς ελαστικών που έχουμε δει στην πρόσφατη ιστορία της F1».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr