F1, Βαρκελώνη, δοκιμές: Έφτασε η Ferrari, τη Mercedes;

Ο Νίκο Ρόσμπεργκ μιλώντας με βάση τα στοιχεία που ανέλυσε η Mercedes από τις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης άφησε ερωτηματικά για την δυναμική της νέας Ferrari.

Το μονοθέσιο των πρωταθλητών η W07 συμπλήρωσε μέσα σε 8 μέρες δοκιμών στη Βαρκελώνη απόσταση σχεδόν ίση με αυτή που θα κληθεί να κάνει σε όλους τους αγώνες του πρωταθλήματος. Εμφάνισε μόνο ένα πρόβλημα στην μετάδοση την τελευταία μέρα.

Παραταύτα ο Ρόσμπεργκ αναφερόμενος στη Ferrari που είναι προφανώς η μόνη ομάδα
που μπορεί να απειλήσει τη Mercedes, τόνισε: «Σίγουρα είναι πολύ γρήγοροι. Όλες οι ομάδες έχουν αυτούς που αναλύουν την στρατηγική οπότε λίγο πολύ ξέρουν τι καύσιμο έχουμε εμείς και το ίδιο συμβαίνει και μ’ εμάς ξέρουμε τι καύσιμο έχουν οι άλλοι. Οπότε πάνω κάτω ξέρουμε που είμαστε σε σχέση με τη Ferrari και σας λέω μετά βεβαιότητας πως η διαφορά είναι μικρή. Επίσης δεν μπορούμε να πούμε με σιγουριά ποιος είναι μπροστά. Για μας οι δοκιμές πήγαν πολύ καλά. Βέβαια το πιο σημαντικό είναι η ταχύτητα και δεν είμαστε 100% σίγουροι εκεί. Πέρα όμως απ’ αυτό όλα πήγαν καλά και νιώθω έτοιμος για τη Μελβούρνη».

Ο Ράικονεν σημείωσε με τη μαλακή γόμα της Pirelli χρόνο 1:23.009 εφάμιλλο του ταχύτερου
που πέτυχε η Mercedes στα χέρια του Ρόσμπεργκ. Βέβαια δε γνωρίζουμε το φορτίο καυσίμου. Το σίγουρο είναι πως αμφότερες οι ομάδες δεν έχουν δείξει όλα τα χαρτιά τους και θα πρέπει να περιμένουμε άλλες 15 μέρες ως την Αυστραλία ώστε να βγάλουμε οριστικά συμπεράσματα.

Πολύ κοντά αν όχι ανάμεσα σε Mercedes και Ferrari βρίσκεται η Williams. Κρατήστε σαν σχόλιο τη χαμηλή φθορά των ελαστικών που παρουσιάζει το νέο βρετανικό μονοθέσιο. Δεν αποκλείεται να δούμε τους Μάσα και Μπότας να κάνουν ένα πιτ στοπ λιγότερο φέτος σε κάποιους αγώνες.




Πίσω τους Red Bull, McLaren θα δώσουν μάχη για την 4η θέση, Force India, Toro Rosso
για την 6η και οι Sauber, Renault θα παλέψουν για την αξιοπρέπεια ώστε να παραμείνουν μπροστά από Manor και Haas.

Η σεζόν ξεκινά με σημαντικές αλλαγές στους κανονισμούς των ελαστικών και στις κατατακτήριες δοκιμές και μ’ ένα μεγάλο ερωτηματικό. Μπορεί ο Φέτελ να κοντράρει στα ίσα το Χάμιλτον για τον τίτλο; Ευχόμαστε ν’ αργήσει να ξεκαθαρίσει το θέμα αυτό ώστε να έχουμε ένα ενδιαφέρον πρωτάθλημα!




Οι καλύτεροι χρόνοι του 4ημερου:

Οδηγός

Ομάδα

Γόμα

Χρόνος

Ημέρα

Raikkonen

Ferrari

ULTRASOFT

1:22,765

3η μέρα

Vettel

Ferrari

SUPERSOFT

1:22,852

4η μέρα

Rosberg

Mercedes

SOFT

1:23,022

1η μέρα

Sainz J

Toro Rosso

ULTRASOFT

1:23,134

4η μέρα

Massa

Williams

SOFT

1:23,193

3η μέρα

Bottas

Williams

ULTRASOFT

1:23,229

1η μέρα

Hulkenberg

Force India

ULTRASOFT

1:23,251

3η μέρα

Verstappen

Toro Rosso

ULTRASOFT

1:23,382

3η μέρα

Hamilton

Mercedes

SOFT

1:23,622

2η μέρα

Perez

Force India

SUPERSOFT

1:23,721

4η μέρα

Magnussen

Renault

SUPERSOFT

1:23,933

2η μέρα

Ricciardo

Red Bull

SOFT

1:24,427

4η μέρα

Button

McLaren

ULTRASOFT

1:24,714

4η μέρα

Alonso

McLaren

SOFT

1:24,735

1η μέρα

Nasr

Sauber

SOFT

1:24,760

3η μέρα

Palmer

Renault

SOFT

1:24,859

4η μέρα

Wehrlein

Manor

ULTRASOFT

1:24,913

3η μέρα

Ericsson

Sauber

SOFT

1:25,031

4η μέρα

Kvyat

Red Bull

SOFT

1:25,049

1η μέρα

Grosjean

Haas

SOFT

1:25,255

4η μέρα

Haryanto

Manor

ULTRASOFT

1:25,899

4η μέρα

Gutierrez

Haas

MEDIUM

1:26,661

1η μέρα

  

Καλύτεροι χρόνοι ανά γόμα:

 

Γόμα

Οδηγός

Ομάδα

Χρόνος

Ημέρα

HARD

Bottas

Williams

1:25,402

2η μέρα

SOFT

Raikkonen

Ferrari

1:23,009

3η μέρα

U.SOFT

Raikkonen

Ferrari

1:22,765

3η μέρα

MEDIUM

Rosberg

Mercedes

1:24,126

3η μέρα

S.SOFT

Vettel

Ferrari

1:22,852

4η μέρα

 

 

Μεγαλύτερη απόσταση ανά γόμα:

 

Γόμα

Οδηγός

Ομάδα

Γύροι

Ημέρα

MEDIUM

Verstappen

Toro Rosso

29

3η μέρα

HARD

Massa

Williams

20

3η μέρα

SOFT

Magnussen

Renault

14

1η μέρα

S.SOFT

Massa

Williams

7

3η μέρα

U.SOFT

Bottas

Williams

7

1η μέρα

 

 



Καλύτεροι χρόνοι 1η μέρα

 

Οδηγός

Ομάδα

Γόμα

Χρόνος

Rosberg

Mercedes

SOFT

1:23,022

Bottas

Williams

ULTRASOFT

1:23,229

Alonso

McLaren

SOFT

1:24,735

Raikkonen

Ferrari

MEDIUM

1:24,836

Kvyat

Red Bull

SOFT

1:25,049

Hamilton

Mercedes

MEDIUM

1:25,051

Verstappen

Toro Rosso

SOFT

1:25,176

Hulkenberg

Force India

SOFT

1:25,336

Nasr

Sauber

SOFT

1:25,493

Magnussen

Renault

SOFT

1:25,760

Gutierrez

Haas

MEDIUM

1:26,661

Haryanto

Manor

SOFT

1:28,000

 

Καλύτεροι χρόνοι 2η μέρα

 

Οδηγός

Ομάδα

Γόμα

Χρόνος

Bottas

Williams

SUPERSOFT

1:23,261

Hamilton

Mercedes

SOFT

1:23,622

Magnussen

Renault

SUPERSOFT

1:23,933

Vettel

Ferrari

MEDIUM

1:24,611

Button

McLaren

SOFT

1:25,183

Ricciardo

Red Bull

MEDIUM

1:25,235

Sainz J

Toro Rosso

MEDIUM

1:25,300

Perez

Force India

SOFT

1:25,593

Rosberg

Mercedes

MEDIUM

1:26,298

Wehrlein

Manor

SOFT

1:27,064

Ericsson

Sauber

SOFT

1:27,487

 


Καλύτεροι χρόνοι 3η μέρα

 

Οδηγός

Ομάδα

Γόμα

Χρόνος

Raikkonen

Ferrari

ULTRASOFT

1:22,765

Massa

Williams

SOFT

1:23,193

Hulkenberg

Force India

ULTRASOFT

1:23,251

Verstappen

Toro Rosso

ULTRASOFT

1:23,382

Rosberg

Mercedes

MEDIUM

1:24,126

Nasr

Sauber

SOFT

1:24,760

Alonso

McLaren

SUPERSOFT

1:24,870

Wehrlein

Manor

ULTRASOFT

1:24,913

Kvyat

Red Bull

SOFT

1:25,141

Palmer

Renault

SOFT

1:26,224

Hamilton

Mercedes

MEDIUM

1:26,488

Grosjean

Haas

SOFT

1:27,196

 

Καλύτεροι χρόνοι 4η μέρα

 

Οδηγός

Ομάδα

Γόμα

Χρόνος

Vettel

Ferrari

SUPERSOFT

1:22,852

Sainz J

Toro Rosso

ULTRASOFT

1:23,134

Massa

Williams

SUPERSOFT

1:23,644

Perez

Force India

SUPERSOFT

1:23,721

Hamilton

Mercedes

MEDIUM

1:24,133

Ricciardo

Red Bull

SOFT

1:24,427

Button

McLaren

ULTRASOFT

1:24,714

Palmer

Renault

SOFT

1:24,859

Ericsson

Sauber

SOFT

1:25,031

Grosjean

Haas

SOFT

1:25,255

Haryanto

Manor

ULTRASOFT

1:25,899

Rosberg

Mercedes

MEDIUM

1:26,140




Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Πωλ Χέμπερι μιλώντας για το δεύτερο τεστ τ
όνισε μεταξύ άλλων: «Κατά τη διάρκεια του τελευταίου τεστ οι ομάδες ξεκίνησαν να επικεντρώνουν περισσότερο την προσοχή τους στην απόδοση και στις προετοιμασίες για τον αγώνα. Έγιναν αρκετές προσομοιώσεις κατατακτήριων δοκιμών αλλά και αγώνα κατά τη διάρκεια των τεσσάρων ημερών. Ο ταχύτερος χρόνος επετεύχθη και πάλι με την πάρα πολύ μαλακή γόμα (ultrasoft) με το μωβ σιρίτι, η οποία δεν συνδυάζεται ιδανικά με τις υψηλές ενεργειακές απαιτήσεις της πίστας στη Βαρκελώνη. Παραταύτα έδωσε τους οδηγούς μια γεύση από την επιπλέον απόδοση που θα έχουν στη διάθεσή τους φέτος. Βέβαια πρόκειται για ένα τεστ που έγινε με σχετικά χαμηλή θερμοκρασία περιβάλλοντος. Οι ομάδες θα συνεχίσουν να βελτιώνουν τα μονοθέσιά τους μέχρι τον πρώτο αγώνα αλλά και μετά απ’ αυτόν. Προφανώς αυτό θα επηρεάσει την αλληλεπίδραση ανάμεσα στα ελαστικά και στο κάθε μονοθέσιο. Από την δική μας οπτική είμαστε ικανοποιημένοι καθώς η απόδοση των ελαστικών ήταν μέσα στις παραμέτρους που είχαμε θέσει όσον αφορά στην ταχύτητα αλλά και στην αντοχή. Όλα αυτά παρότι η δομή των τεσσάρων γομών είναι η ίδια με πέρυσι, απ’ αυτό φυσικά εξαιρείται η πάρα πολύ μαλακή γόμα (ultrasoft). Καθώς οι δοκιμές τελείωσαν ετοιμαζόμαστε για το ξεκίνημα μιας σεζόν που φέρνει τις μεγαλύτερες αλλαγές σε κανονισμούς ελαστικών που έχουμε δει στην πρόσφατη ιστορία της F1».


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr