Το ρομποτιζέ κιβώτιο και στο νέο Astra
22.03.2016
01:00
Τα συγκεκριμένα κιβώτια είναι πιο οικονομικά σε κατανάλωση σε σχέση με τα χειροκίνητα 5 σχέσεων και έχουν μικρότερο κόστος από τα σύγχρονα αυτόματα διπλού συμπλέκτη.
Ως μία εναλλακτική πρόταση τόσο των μηχανικών όσο και των αυτόματων παρουσιάζονται τα αυτοματοποιημένα κιβώτια. Τα ρομποτιζέ – όπως ονομάζονται επίσης – είναι πιο οικονομικά σε κατανάλωση σε σχέση με τα χειροκίνητα 5 σχέσεων και έχουν μικρότερο κόστος από τα σύγχρονα αυτόματα διπλού συμπλέκτη.
Η Opel πιστεύει σε αυτά και επεκτείνει την εμφάνιση του Easytronic 3.0 πέρα από τα αυτοκίνητα πόλης Karl, Adam, Corsa και στο νέο Astra. Το ρομποτιζέ κιβώτιο βασίζεται μεν σε μηχανικό, όμως έχει αυτόματη λειτουργία. Συνδυάζεται με σύστημα start/stop και στην περίπτωση του βενζινοκίνητου Astra 1.0 ecoFLEX συμβάλλει στη μέση κατανάλωση 4,2 lt/100 km (96 g/km).
Η Opel πιστεύει σε αυτά και επεκτείνει την εμφάνιση του Easytronic 3.0 πέρα από τα αυτοκίνητα πόλης Karl, Adam, Corsa και στο νέο Astra. Το ρομποτιζέ κιβώτιο βασίζεται μεν σε μηχανικό, όμως έχει αυτόματη λειτουργία. Συνδυάζεται με σύστημα start/stop και στην περίπτωση του βενζινοκίνητου Astra 1.0 ecoFLEX συμβάλλει στη μέση κατανάλωση 4,2 lt/100 km (96 g/km).
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr