Ένα κινέζικο supercar που θα κατασκευάζεται στην Ευρώπη
04.04.2016
18:15
Η Techrules είναι μία ακόμη από τις φιλόδοξες νέες παρουσίες στο χώρο της αυτοκίνησης. Το ιδιαίτερο είναι ότι προέρχεται από την Κίνα και έχει ως στόχο να κατασκευάσει ένα υβριδικό supercar με ισχύ άνω των 1.000 ίππων!
Στις αρχές Μαρτίου παρουσίασε στην έκθεση της Γενεύης τα πρωτότυπα ΑΤ96 και GT96 και πλέον βρίσκεται σε αναζήτηση έδρας για τη γραμμή παραγωγής. Στόχος της Techrules είναι τα αυτοκίνητά της να κατασκευάζονται στην Ευρώπη, ώστε να εξασφαλιστούν αφενός υψηλές προδιαγραφές και αφετέρου η αποδοχή των προϊόντων της από το απαιτητικό κοινό της ηπείρου μας. Το χρονοδιάγραμμα προβλέπει περιορισμό της λίστας μέσα στους επόμενους δύο μήνες και την τελική επιλογή της μονάδας παραγωγής πριν τη λήξη του 2016. Τα στελέχη της κινέζικης εταιρείας εξετάζουν είτε ανενεργά εργοστάσια είτε τοποθεσίες για δημιουργία ενός από τα θεμέλια.
Τα φιλόδοξα πλάνα προβλέπουν έναρξη περιορισμένης παραγωγής του υπεραυτοκινήτου εντός της επόμενης τριετίας. Στη συνέχεια η Techrules θα επικεντρωθεί σε μικρά και μικρομεσαία μοντέλα, σε μεγαλύτερους αριθμούς. «Θα επιστρέψουμε στη Γενεύη το 2017, ώστε να παρουσιάσουμε την τεχνολογική πρόοδο που θα έχουμε κάνει, αλλά και νεότερα από τις δοκιμές στο Νίρμπουργκρινγκ», σχολίασε ο Γουίλιαμ Τζιν, Πρόεδρος της Techrules.
Η τεχνολογία που αναπτύσσει η Techrules ονομάζεται TREV (Turbine-Recharging Electric Vehicle) και χρησιμοποιεί μικρο-τουρμπίνα η οποία παράγει ηλεκτρισμό για τη φόρτιση των μπαταριών λιθίου οξειδίου-μαγνησίου. Αυτές με τη σειρά τους δίνουν ενέργεια στα 6 ηλεκτρικά μοτέρ που δίνουν κίνηση (ένα σε κάθε μπροστινό τροχό και από δύο σε κάθε έναν οπίσθιο). Έτσι αυξάνεται η αυτονομία, η οποία μπορεί θεωρητικά να φθάσει τα 2.000 km!
Τα αρχικά στοιχεία κάνουν λόγο για συνδυαστική ισχύ 1.044 ίππων από το υβριδικό σύστημα, επιτάχυνση 0-100 σε 2,5 sec και τελική ταχύτητα περιοριζόμενη στα 350 km/h! Και όλα αυτά ενώ σε καθεστώς λειτουργίας plug-in η κατανάλωση καυσίμου είναι μόλις 0,18 lt/100 km!
Τα φιλόδοξα πλάνα προβλέπουν έναρξη περιορισμένης παραγωγής του υπεραυτοκινήτου εντός της επόμενης τριετίας. Στη συνέχεια η Techrules θα επικεντρωθεί σε μικρά και μικρομεσαία μοντέλα, σε μεγαλύτερους αριθμούς. «Θα επιστρέψουμε στη Γενεύη το 2017, ώστε να παρουσιάσουμε την τεχνολογική πρόοδο που θα έχουμε κάνει, αλλά και νεότερα από τις δοκιμές στο Νίρμπουργκρινγκ», σχολίασε ο Γουίλιαμ Τζιν, Πρόεδρος της Techrules.
Η τεχνολογία που αναπτύσσει η Techrules ονομάζεται TREV (Turbine-Recharging Electric Vehicle) και χρησιμοποιεί μικρο-τουρμπίνα η οποία παράγει ηλεκτρισμό για τη φόρτιση των μπαταριών λιθίου οξειδίου-μαγνησίου. Αυτές με τη σειρά τους δίνουν ενέργεια στα 6 ηλεκτρικά μοτέρ που δίνουν κίνηση (ένα σε κάθε μπροστινό τροχό και από δύο σε κάθε έναν οπίσθιο). Έτσι αυξάνεται η αυτονομία, η οποία μπορεί θεωρητικά να φθάσει τα 2.000 km!
Τα αρχικά στοιχεία κάνουν λόγο για συνδυαστική ισχύ 1.044 ίππων από το υβριδικό σύστημα, επιτάχυνση 0-100 σε 2,5 sec και τελική ταχύτητα περιοριζόμενη στα 350 km/h! Και όλα αυτά ενώ σε καθεστώς λειτουργίας plug-in η κατανάλωση καυσίμου είναι μόλις 0,18 lt/100 km!
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr