Φουλ επίθεση ετοιμάζουν Peugeot-Citroen

Το νέο στρατηγικό πλάνο υπό τον τίτλο «Push to Pass» για την περίοδο 2016-2021 παρουσίασε ο επικεφαλής του γαλλικού ομίλου PSA, Κάρλος Ταβάρες.

Το πλάνο περιλαμβάνει λανσάρισμα νέων μοντέλων για τις τρεις μάρκες, Peugeot
/Citroen/DS, νέες τεχνολογίες, επέκταση στις υπηρεσίες leasing και car sharing, αλλά και εξοικονόμηση κόστους.

Το φιλόδοξο σχέδιο προβλέπει το λανσάρισμα 26 νέων επιβατικών και 8 νέων ελαφρών επαγγελματικών έως το 2021, συμπεριλαμβανομένου ενός pick up. «Ένα αυτοκίνητο κάθε χρόνο, από κάθε μάρκα, σε κάθε περιοχή» είναι το σύνθημα του ομίλου PSA Peugeot Citroen. Ανάμεσά τους θα βρίσκονται 7 plug-in υβριδικά και 4 ηλεκτρικά μοντέλα, ώστε να καλυφθεί η απόσταση από τον ανταγωνισμό στον τομέα των οικολογικών οχημάτων.

Ο Ταβάρες αναφέρθηκε επίσης στην ανάπτυξη συνδεδεμένων και αυτόνομων οχημάτων, καθώς αυτή θα είναι η τάση της αυτοκινητοβιομηχανίας για τα επόμενα χρόνια. Το χρονοδιάγραμμα της PSA Peugeot Citroen προβλέπει την εισαγωγή του «Traffic Jam Assist» (αυτόματο σταμάτα-ξεκίνα σε δρόμους με κυκλοφοριακή συμφόρηση) το 2018, του «Hands Off» (ο οδηγός δεν θα έχει τα χέρια στο τιμόνι αλλά θα πρέπει να είναι πάντα σε εγρήγορση) το 2020 και του «Eyes Off» (ο οδηγός θα μπορεί να διαβάζει μία εφημερίδα ή να στέλνει email) το 2021.

Παράλληλα, παρουσιάστηκε το νέο λογότυπο του ομίλου, που από PSA Peugeot Citroen μετονομάζεται σε PSA Groupe.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr