GP Μονακό: Χαλάρωση πριν τη μάχη!
GP Μονακό: Χαλάρωση πριν τη μάχη!
Η σημερινή μέρα στο Πριγκιπάτο δεν έχει αγωνιστική δράση και έτσι οι οδηγοί έχουν την ευκαιρία ν’ απολαύσουν λίγες στιγμές ξενοιασιάς πριν την αυριανή μάχη με το χρονόμετρο.
Χτες στις ελεύθερες δοκιμές ο Ντάνιελ Ρικιάρντο ήταν ταχύτερος όλων. Παραδοσιακά το Μονακό αναδεικνύει τον καλύτερο οδηγό και το καλύτερο σασί ενώ η δύναμη της υβριδικής μηχανής δεν παίζει πρωτεύοντα ρόλο. Τα τελευταία 6 χρόνια οι νίκες έχουν μοιραστεί ανάμεσα σε Red Bull (2010,2011, 2012) και Mercedes (2013,2014,2015). H Ferrari κέρδισε στο Πριγκιπάτο τελευταία φορά το 2001.
Η Red Bull κέρδισε τον προηγούμενο αγώνα στην Ισπανία με το Μαξ Φερστάπεν καθώς οι Mercedes τράκαραν μεταξύ τους. Χτες στους στενούς δρόμους του Πριγκιπάτου όλοι έσπευσαν να αξιολογήσουν τις τρεις διαθέσιμες γόμες της Pirelli αλλά και να βρουν τις ρυθμίσεις για την ανάρτηση. Για ν’ αποφύγουν τις ανομοιομορφίες του εδάφους αλλά και τα καπάκια των υπονόμων οι μηχανικοί «ψηλώνουν» τα μονοθέσια, αυτό επηρεάζει τη συμπεριφορά τους. Έτσι βλέπουμε στα φρένα από πολλά χιλιόμετρα (στροφές 1 και 10) να υπάρχουν πολλές δυσκολίες για τους οδηγούς. Προσπαθώντας να μειώσουν τις αρνητικές επιπτώσεις οι μηχανικοί αυξάνουν στο μέγιστο τις κλίσεις στις αεροτομές ώστε η κάθετη αεροδυναμικά παραγόμενη δύναμη να είναι όσο το δυνατό μεγαλύτερη.
Στη Ferrari χτες δεν τα πήγαν καλά, ο Φέτελ το παραδέχτηκε:
Η Red Bull κέρδισε τον προηγούμενο αγώνα στην Ισπανία με το Μαξ Φερστάπεν καθώς οι Mercedes τράκαραν μεταξύ τους. Χτες στους στενούς δρόμους του Πριγκιπάτου όλοι έσπευσαν να αξιολογήσουν τις τρεις διαθέσιμες γόμες της Pirelli αλλά και να βρουν τις ρυθμίσεις για την ανάρτηση. Για ν’ αποφύγουν τις ανομοιομορφίες του εδάφους αλλά και τα καπάκια των υπονόμων οι μηχανικοί «ψηλώνουν» τα μονοθέσια, αυτό επηρεάζει τη συμπεριφορά τους. Έτσι βλέπουμε στα φρένα από πολλά χιλιόμετρα (στροφές 1 και 10) να υπάρχουν πολλές δυσκολίες για τους οδηγούς. Προσπαθώντας να μειώσουν τις αρνητικές επιπτώσεις οι μηχανικοί αυξάνουν στο μέγιστο τις κλίσεις στις αεροτομές ώστε η κάθετη αεροδυναμικά παραγόμενη δύναμη να είναι όσο το δυνατό μεγαλύτερη.
Στη Ferrari χτες δεν τα πήγαν καλά, ο Φέτελ το παραδέχτηκε:
«Δοκιμάσαμε αρκετά πράγματα, μερικά εξ’ αυτών δεν μας βγήκαν. Θα είμαστε καλύτεροι το Σάββατο».
Αντίθετα στη Red Bull τα πράγματα πήγαν καλύτερα με το Ρικιάρντο να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο ημέρας σταματώντας τα χρονόμετρα στο 1:14.607 με την πάρα πολύ μαλακή γόμα της Pirelli. Οι ομάδες χρησιμοποίησαν 18 σετ μαλακής γόμας (854 διανυθέντα km), 36 σετ πολύ μαλακής γόμας (1999 διανυθέντα km), 39 σετ πάρα πολύ μαλακής γόμας (2273 διανυθέντα km). Η Red Bull έχει στη διάθεσή της μια αναβαθμισμένη έκδοση της υβριδικής μηχανής της Renault που εκτιμάται ότι αποφέρει 2-3 δέκατα στο γύρο στο Μονακό.
Μετά το τέλος των δοκιμών ο Ρικιάρντο βρέθηκε στο Energy Station της ομάδας, μια πλωτή εξέδρα στο λιμάνι του Μονακό, δίπλα στα πάντοκ όπου μίλησε στους δημοσιογράφους: «Προφανώς η νέα υβριδική μηχανή μας βοήθησε αλλά έχουν και καλό μονοθέσιο για αυτή την πίστα, οπότε έπαιξαν ρόλο και τα δυο. Νιώθω σιγουριά στο μονοθέσιο και αυτό είναι πολύ σημαντικό στο Μονακό. Λατρεύω το τρίτο μέρος της πίστας είμαι πάντα γρήγορος σ’ αυτό. Με απογοήτευσαν που άνοιξαν λίγο τη δεύτερη κορυφή στην στροφή της Πισίνας τώρα η πρόκληση είναι μικρότερη. Έχουμε καλύτερη αεροδυναμική απόδοση από άλλους και αυτό μας δίνει σταθερότητα. Περιμένω οι Mercedes ν’ ανεβάσουν το παιχνίδι τους και ελπίζω να παραμείνω εμπρός τους».
Από την πλευρά ο νικητής των τριών τελευταίων αγώνων στο Μονακό, Νίκο Ρόσμπεργκ πήγε στο σπίτι του μετά τις χθεσινές δοκιμές καθώς κατοικεί στο Πριγκιπάτο. Όσον αφορά στην απειλή των Red Bull ο Ρόσμπεργκ ήταν ξεκάθαρος: «Ήταν ταχύτεροι από μας στα ελεύθερα. Πρέπει να σκάψουμε για να δούμε αν υπάρχει τόσος χρόνος διαθέσιμος σ’ ένα γύρο για να καλύψουμε τη διαφορά. Σίγουρα θα χρησιμοποιήσουμε τις πιο επιθετικές χαρτογραφήσεις αλλά δεν υπάρχουν εκεί 6 δέκατα. Η Red Bull είναι ταχύτερη αισθάνομαι σιγουριά ότι θα κάνουμε σπουδαία δουλειά και θα βελτιώσουμε το μονοθέσιό μας. Αλλά δεν ξέρω αν αυτό είναι αρκετό».
Αγωνιστικό ντεμπούτο χτες για την πάρα πολύ μαλακή γόμα της Pirelli.
Ο Χάμιλτον που έχει κερδίσει μόνο μια φορά στο Μονακό για λογαριασμό της McLaren (2008) ήταν πιο αισιόδοξος: «Είναι γρήγορες οι Red Bull είμαστε κοντά. Εδώ δε παίζει τόσο μεγάλο ρόλο η δύναμη. Δεν ξέρω που θα βρούμε 6 δέκατα. Σίγουρα έχω περιθώριο βελτίωσης αλλά είμαστε πολύ κοντά τους. Αυτό είναι καλό για τους οπαδούς θα έχει ενδιαφέρον».
Εικόνα από τη χθεσινή βραδιά στο Energy Station της Red Bull.
Αντίθετα στη Red Bull τα πράγματα πήγαν καλύτερα με το Ρικιάρντο να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο ημέρας σταματώντας τα χρονόμετρα στο 1:14.607 με την πάρα πολύ μαλακή γόμα της Pirelli. Οι ομάδες χρησιμοποίησαν 18 σετ μαλακής γόμας (854 διανυθέντα km), 36 σετ πολύ μαλακής γόμας (1999 διανυθέντα km), 39 σετ πάρα πολύ μαλακής γόμας (2273 διανυθέντα km). Η Red Bull έχει στη διάθεσή της μια αναβαθμισμένη έκδοση της υβριδικής μηχανής της Renault που εκτιμάται ότι αποφέρει 2-3 δέκατα στο γύρο στο Μονακό.
Μετά το τέλος των δοκιμών ο Ρικιάρντο βρέθηκε στο Energy Station της ομάδας, μια πλωτή εξέδρα στο λιμάνι του Μονακό, δίπλα στα πάντοκ όπου μίλησε στους δημοσιογράφους: «Προφανώς η νέα υβριδική μηχανή μας βοήθησε αλλά έχουν και καλό μονοθέσιο για αυτή την πίστα, οπότε έπαιξαν ρόλο και τα δυο. Νιώθω σιγουριά στο μονοθέσιο και αυτό είναι πολύ σημαντικό στο Μονακό. Λατρεύω το τρίτο μέρος της πίστας είμαι πάντα γρήγορος σ’ αυτό. Με απογοήτευσαν που άνοιξαν λίγο τη δεύτερη κορυφή στην στροφή της Πισίνας τώρα η πρόκληση είναι μικρότερη. Έχουμε καλύτερη αεροδυναμική απόδοση από άλλους και αυτό μας δίνει σταθερότητα. Περιμένω οι Mercedes ν’ ανεβάσουν το παιχνίδι τους και ελπίζω να παραμείνω εμπρός τους».
Από την πλευρά ο νικητής των τριών τελευταίων αγώνων στο Μονακό, Νίκο Ρόσμπεργκ πήγε στο σπίτι του μετά τις χθεσινές δοκιμές καθώς κατοικεί στο Πριγκιπάτο. Όσον αφορά στην απειλή των Red Bull ο Ρόσμπεργκ ήταν ξεκάθαρος: «Ήταν ταχύτεροι από μας στα ελεύθερα. Πρέπει να σκάψουμε για να δούμε αν υπάρχει τόσος χρόνος διαθέσιμος σ’ ένα γύρο για να καλύψουμε τη διαφορά. Σίγουρα θα χρησιμοποιήσουμε τις πιο επιθετικές χαρτογραφήσεις αλλά δεν υπάρχουν εκεί 6 δέκατα. Η Red Bull είναι ταχύτερη αισθάνομαι σιγουριά ότι θα κάνουμε σπουδαία δουλειά και θα βελτιώσουμε το μονοθέσιό μας. Αλλά δεν ξέρω αν αυτό είναι αρκετό».
Αγωνιστικό ντεμπούτο χτες για την πάρα πολύ μαλακή γόμα της Pirelli.
Ο Χάμιλτον που έχει κερδίσει μόνο μια φορά στο Μονακό για λογαριασμό της McLaren (2008) ήταν πιο αισιόδοξος: «Είναι γρήγορες οι Red Bull είμαστε κοντά. Εδώ δε παίζει τόσο μεγάλο ρόλο η δύναμη. Δεν ξέρω που θα βρούμε 6 δέκατα. Σίγουρα έχω περιθώριο βελτίωσης αλλά είμαστε πολύ κοντά τους. Αυτό είναι καλό για τους οπαδούς θα έχει ενδιαφέρον».
Εικόνα από τη χθεσινή βραδιά στο Energy Station της Red Bull.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα