Live από Ισπανία: Οδηγούμε το Volvo S90

«Με το XC90 δείξαμε πόσο ψηλά βάζουμε τον πήχη. Είμαστε πλέον ξεκάθαρα και αποφασιστικά μέσα στο παιχνίδι...

... Έχοντας πραγματοποιήσει συνολικές επενδύσεις ύψους 11 δισεκατομμυρίων δολαρίων τα τελευταία πέντε χρόνια, όχι μόνο διαθέτουμε ένα σαφές όραμα για το τι μπορεί να είναι η Volvo, αλλά εκπληρώνουμε την υπόσχεσή μας για την αναγέννηση της μάρκας μας και την εκπλήρωση όλων των επιθυμιών των πελατών» μας είπε γεμάτος περηφάνια  ο Πρόεδρος και CEO του Volvo Car Group
, Χάκαν Σάμουελσον (Håkan Samuelsson).

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΜΑΛΑΓΑ: Τακης Τρακουσέλλης

Όπως καταλαβαίνεται είναι μία μεγάλη στιγμή για την Σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία. Πλέον θέλουν να δώσουν το… καίριο χτύπημα στους Γερμανούς που κατοικοεδρεύουν στις κατηγορίες των πολυτελών μεγάλων αυτοκινήτων και -κάνοντας τα πρώτα χιλιόμετρα με το S90 - δείχνουν οτι έχουν όλα τα φόντα να τα καταφέρουν…

Και αν το XC90 είναι η απαρχή της επίθεσης αυτής (πάνω από 75.000 πωλήσεις σε μόλις ένα χρόνο) τα S90 και V90 μπορεί να είναι η... ολοκλήρωση. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο (δύο αμαξώματα) υπερπολυτελές, που συμπληρώνει τη σειρά 90. Κατασκευασμένο με ιδιαίτερο σεβασμό από τους Σουηδούς και προσεγμένο σε κάθε του σημείο.




Βασίζεται στη νέα αρχιτεκτονική SPA της Volvo και κάνει χρήση των κινητήρων τεχνολογίας Drive-E. Επίσης είναι το πρώτο μοντέλο της εταιρείας με τεχνολογία ημιαυτόνομης οδήγησης. Το σύστημα ονομάζεται Pilot Assist και διατηρεί το S90 στη λωρίδα του στον αυτοκινητόδρομο, σε ταχύτητες έως 130 km/h, χωρίς την παρέμβαση του οδηγού. Επιπλέον δε χρειάζεται να ακολουθεί προπορευόμενο όχημα, όπως κάνουν τα αυτοκίνητα που διαθέτουν ρυθμιζόμενο cruise control. Σημειώστε πως η ημιαυτόματη οδήγηση είναι στάνταρτ σε όλες τις εκδόσεις S90 και V90… T

ο μεγάλο πολυτελές sedan (το μήκος του ξεπερνά τα 4,96 m) και το station διαθέτει όλα τα γνώριμα από το XC90 2λιτρα μηχανικά σύνολα. Οι diesel είναι δύο με την D5 αποδίδει να 235 PS και συνδυάζεται με 4×4 και αυτόματο σύστημα μετάδοσης (5,1 lt/100 km – 133 g/km). Η D4 είναι στα 190 PS, με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς (4,1 lt/100 km – 109 g/km). Στους βενζίνης, η έκδοση Τ6 φέρει τον υπερτροφοδοτούμενο 2.0 (με turbo και κομπρέσορα), ο οποίος αποδίδει 320 ίππους.

Και εδώ έχουμε να κάνουμε με κίνηση σε όλους τους τροχούς και αυτόματο κιβώτιο. Η Volvo ανακοινώνει 0-100 σε 5,8 sec και μεικτή κατανάλωση 7,3 lt/100 km. Στην κορυφή της γκάμας η plug-in υβριδική έκδοση Τ8, με το 2.0 βενζίνης και το ηλεκτρικό μοτέρ να έχουν συνδυαστική ισχύ 407 ίππους. Η μεικτή κατανάλωση είναι μόλις 1,9 lt/100 km, ενώ η αυτονομία με αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας θα ξεπερνά τα 45 km. Το S90 T8 εφοδιάζεται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο και τετρακίνηση.



 
Όπως αναμένεται τα S90 και V90 εφοδιάζονται με όλα τα ηλεκτρονικά καλούδια. Μεταξύ των δεκάδων συστημάτων, το γνώριμο City Safety -το σύστημα ανίχνευσης άλλων οχημάτων, πεζών και ποδηλατών- το οποίο είχαμε γνωρίσει να λειτουργεί στα 50km/h- πλέον λειτουργεί στα 200km/h! Παράλληλα h Volvo παρουσιάζει για πρώτη φορά στο S90 το σύστημα ανίχνευσης μεγάλων ζώων (π.χ. άλογα και ελάφια), τόσο κατά την ημέρα όσο και κατά τη νύχτα. Στο δρομο το S90 διδάσκει πολιτισμένη- πολυτελή μετακίνηση. Είναι ιδιαίτερα άνετο, ενώ αν θελήσει ο οδηγός (και με την επιλογή Dynamic στην χαρτογράφηση) το αυτοκίνητο… σπορτίζει υπερβολικά.




Εμείς συνεχίσουμε τις δοκιμές εδώ στην Μάλαγα και σύντομα θα σας έχουμε περισσότερα οδηγικά για τα νέα S90, V90.

Αναμφίβολα ο νέος πονοκέφαλος των Γερμανών είναι σίγουρος και σε αυτή την κατηγορία των μεγάλων πολυτελών αυτοκινήτων, παίρνοντας ως δεδομένα την ποιότητα κατασκευής του αυτοκινήτου, την πολυτέλεια του, την ποιότητα κύλισης, αλλά και τις τιμές που θα ξεκινούν από 49.600€, με πληρέστατο εξοπλισμό…






Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr