Ένα νερό, ένα αγνό δώρο της φύσης, που το έχει φιλτράρει ο χρόνος και είναι μοναδικό γιατί εμφιαλώνεται απευθείας από την ομώνυμη πηγή Βίκος
LIVE από Βαρκελώνη: Δοκιμάζουμε το νέο Seat Ateca
LIVE από Βαρκελώνη: Δοκιμάζουμε το νέο Seat Ateca
To protothema.gr συνεχίζει να ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο, παρουσιάζοντας και οδηγώντας τα νέα μοντέλα των αυτοκινητοβιομηχανιών, που αναμένονται τους επόμενους μήνες στην Ελλάδα...
Επιτέλους, οι ΙσπανοΓερμανοί έχουν ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο στην γκάμα τους. Το Ateca θα είναι ο εκπρόσωπος της φίρμας στην SUV κατηγορία, διεκδικώντας ένα σοβαρό κομμάτι από τη μεγάλη πίτα των πωλήσεων. Όμως μπορεί να τα καταφέρει, με τον ανταγωνισμό απέναντι να είναι ιδιαίτερα σκληρός και έμπειρος; Μπορεί οι Ισπανοί να έχουν να… αγγίξουν τη συγκεκριμένη κατηγορία πάνω από 15 χρόνια, όμως μόνο άπειρους δεν μπορείς να τους πεις. Και αυτό γιατί το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι χτισμένο στα δοκιμασμένα μηχανικά μέρη του VW γκρουπ.
Βασίζεται στη γνωστή πλατφόρμα MQB. Εχει μήκος 4,36 m., πλάτος 1,84 m., ύψος 1,6 m, διαστάσεις που το φέρνουν σε ευθεία αντιπαράθεση με το Nissan Qashqai, τον ηγέτη της κατηγορίας βάσει πωλήσεων. Θα υπάρχουν αρκετοί συνδυασμοί για το Seat Ateca, με κίνηση στους μπροστινούς ή σε όλους τους τροχούς. Αναμφίβολα η μεγάλη είδηση είναι ο χιλιάρης 1.0lt TSI με τους 115 PS. Σημειώστε πως αυτή τη στιγμή το Ateca είναι το μόνο SUV αυτού του μεγέθους που διθέτει 1.0lt κινητήρα.
Απο εκεί και πέρα πάμε στον 1.4 TSI βενζίνης με 150 PS (με σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων), 1.6 TDI 115 PS, 2.0 TDI 150 ή 190 PS, με μηχανικό κιβώτιο ή διπλού συμπλέκτη DSG. Η πιο οικονομική έκδοση καταναλώνει 4,3 lt/100 km και εκπέμπει στο περιβάλλον 112 gr CO2 ανά km. Οι χώροι στο εσωτερικο του είναι ικανοποιητικοί, ενώ ο χώρος των αποσκευών είναι από τους κορυφαίους με 510 lt. για τις προσθιοκίνητες εκδόσεις και 485 lt. για τις 4×4.
Ο εξοπλισμός του Ateca γεμίζει με ηλεκτρονικά συστήματα, όπως το Traffic Jam Assist που αναλαμβάνει το σταμάτα-ξεκίνα σε κυκλοφοριακό κομφούζιο και έως τα 60 km/h ελέγχει την ταχύτητα και διατηρεί το αυτοκίνητο στη λωρίδα κυκλοφορίας. Σε περίπτωση που ο οδηγός παραμένει ανενεργός για κάποιο χρονικό διάστημα, το Emergency Assist εκπέμπει κατά σειρά ένα οπτικό, ένα ηχητικό σήμα και ένα μικρό τσίμπημα στα φρένα. Αν και πάλι ο οδηγός δεν αντιδράσει, τότε το αυτοκίνητο επιβραδύνει και σταματά στη λωρίδα του. Στο δρόμο το αυτοκίνητο μας άφησε γενικά καλές εντυπώσεις.
Είναι ιδιαίτερα άνετο, με την ανάρτηση να λειτουργεί περισσότερο με γνώμονα την ασφάλεια και λιγότερο τις κλίσεις στις στροφές, σε μεγάλες ταχύτητες. Λογικά θα μας πείτε, αφού το Ateca είναι ένα καθαρόαιμο οικογενειακό SUV. Εμείς συνεχίζουμε τις δοκιμές επι Ισπανικού εδάφους. Μάθαμε παράλληλα ότι η τιμές του θα ξεκινάνε περίπου από τα 22.000€. Το Ateca θα το δούμε στην Ελλάδα στα τέλη του ετους… Για περισσότερα μείνετε συντονισμένοι ...
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα