Οδηγούμε την υβριδική 3άρα BMW...
03.08.2016
14:20
… ή μάλλον την φορτίζουμε πρώτα και μετά οδηγούμε μέσα στην πόλη, χωρίς να εκπέμπουμε ρύπους.
Η υβριδική 330e αποτελεί το πιο οικονομικό (σε κατανάλωση, όχι βέβαια σε κόστος αγοράς) αυτοκίνητο της Σειράς 3, μέχρι τη στιγμή βέβαια που η BMW θα λανσάρει μελλοντικά την 100% ηλεκτρική έκδοση.
Η ανανεωμένη BMW 3 παραμένει ένα από τα κορυφαία πολυτελή μοντέλα της μεσαίας κατηγορίας, σε ποιότητα κατασκευής, εξοπλισμό και οδική συμπεριφορά. Για πρώτη φορά οι Βαυαροί παρουσιάζουν υβριδική έκδοση τεχνολογίας plug-in, κάτι που σημαίνει ότι οι μπαταρίες της φορτίζονται σε κοινή παροχή ηλεκτρικού ρεύματος (ή μέσω ταχυφορτιστή για επίσπευση της διαδικασίας).
Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου (χωρητικότητας 7,6 kWh) είναι τοποθετημένες κάτω από το χώρο αποσκευών. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να περιορίζεται σημαντικά ο όγκος του πορτμπαγκάζ, από τα 480 στα 370 lt. Μαζί με την υψηλή τιμή αγοράς των 47.500€ (δεν είναι πάντως απαγορευτική για ένα αυτοκίνητο της τεχνολογίας και της κατηγορίας της συγκεκριμένης 3άρας), είναι τα μοναδικά μείον που μπορούμε να εντοπίσουμε στην 330e.
Με λίγες ώρες φόρτισης, μπορείς να εξασφαλίσεις ηλεκτρική αυτονομία γύρω στα 30 km, απόσταση που φαίνεται μικρή, είναι όμως αρκετή για να καλύψει ορισμένες ανάγκες μετακίνησης μέσα στην πόλη. Κινηθήκαμε 100% ηλεκτρικά στις γειτονιές της Αθήνας, απολαμβάνοντας την απόλυτη ησυχία και την ηρεμία που χαρίζει η λειτουργία του ηλεκτρικού μοτέρ.
Η ανανεωμένη BMW 3 παραμένει ένα από τα κορυφαία πολυτελή μοντέλα της μεσαίας κατηγορίας, σε ποιότητα κατασκευής, εξοπλισμό και οδική συμπεριφορά. Για πρώτη φορά οι Βαυαροί παρουσιάζουν υβριδική έκδοση τεχνολογίας plug-in, κάτι που σημαίνει ότι οι μπαταρίες της φορτίζονται σε κοινή παροχή ηλεκτρικού ρεύματος (ή μέσω ταχυφορτιστή για επίσπευση της διαδικασίας).
Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου (χωρητικότητας 7,6 kWh) είναι τοποθετημένες κάτω από το χώρο αποσκευών. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να περιορίζεται σημαντικά ο όγκος του πορτμπαγκάζ, από τα 480 στα 370 lt. Μαζί με την υψηλή τιμή αγοράς των 47.500€ (δεν είναι πάντως απαγορευτική για ένα αυτοκίνητο της τεχνολογίας και της κατηγορίας της συγκεκριμένης 3άρας), είναι τα μοναδικά μείον που μπορούμε να εντοπίσουμε στην 330e.
Με λίγες ώρες φόρτισης, μπορείς να εξασφαλίσεις ηλεκτρική αυτονομία γύρω στα 30 km, απόσταση που φαίνεται μικρή, είναι όμως αρκετή για να καλύψει ορισμένες ανάγκες μετακίνησης μέσα στην πόλη. Κινηθήκαμε 100% ηλεκτρικά στις γειτονιές της Αθήνας, απολαμβάνοντας την απόλυτη ησυχία και την ηρεμία που χαρίζει η λειτουργία του ηλεκτρικού μοτέρ.
Αν θέλεις γκάζια, πατάς απότομα το δεξί πεντάλ και έχεις στη διάθεσή σου ένα sedan που μπορεί να χαρακτηριστεί έως… σπορ. Ο 2λιτρος TwinPower Turbo των 184 ίππων συνεργάζεται ιδανικά με το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο Steptronic, όπως δηλαδή μας έχει καλομάθει η BMW. Όταν βενζινοκινητήρας και ηλεκτρικό μοτέρ δουλεύουν ταυτόχρονα, η μέγιστη ισχύς μπορεί να φθάσει έως τους 252 ίππους. Η 330e είναι καθηλωτικά σταθερή σε υψηλές ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο και απολαυστική σε διαδρομή με στροφές, χάρη στο στήσιμο της ανάρτησης, το άριστα ζυγισμένο πλαίσιο και την πλούσια πληροφόρηση από το ηλεκτρικό τιμόνι.
Είναι άραγε αυτή η ιδανική έκδοση της Σειράς 3; Αν εκτιμήσουμε τα υπέρ και τα κατά, συν το κόστος αγοράς που ξεπερνά τα 47.000 ευρώ, καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι η 330e απευθύνεται σε όσους έχουν την οικονομική δυνατότητα να κάνουν μία «αγορά-δήλωση» υπέρ του περιβάλλοντος. Σε διαφορετική περίπτωση, όσοι αναζητούν ένα μεσαίο αυτοκίνητο που θα είναι ταυτόχρονα οικονομικό στο ταξίδι, πολυτελές και ενδιαφέρον στην οδήγηση, τότε ας κοιτάξουν την πετρελαιοκίνητη 320d. Συνδυάζει δίλιτρο μοτέρ ισχύος 190 ίππων και ροπής άνω των 40 kgm, χαμηλούς ρύπους (106 g/km) και χώρο αποσκευών που μπορεί να καλύψει τις μεταφορικές ανάγκες μίας οικογένειας.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA BMW 330e
Κινητήρας: 1.998 cc
Ισχύς: 184 PS /5.000-6.500 rpm
Ροπή: 29,6 kgm /1.350-4.250 rpm
Ισχύς ηλεκτροκινητήρα: 88 PS
Συνδυαστική ισχύς: 252 PS
Μετάδοση: Στους πίσω τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο 8 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 225 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 6,1 sec
Μεικτή κατανάλωση: 1,9-2,1 lt/100 km*
Εκπομπές CO2: 44-49 gr/km*
Βάρος: 1.660 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.633/1.811/1.429 mm
Χώρος αποσκευών: 370 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 0 €
Τιμή: 47.532 €
*Ανάλογα με τις διαστάσεις των ελαστικών
Είναι άραγε αυτή η ιδανική έκδοση της Σειράς 3; Αν εκτιμήσουμε τα υπέρ και τα κατά, συν το κόστος αγοράς που ξεπερνά τα 47.000 ευρώ, καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι η 330e απευθύνεται σε όσους έχουν την οικονομική δυνατότητα να κάνουν μία «αγορά-δήλωση» υπέρ του περιβάλλοντος. Σε διαφορετική περίπτωση, όσοι αναζητούν ένα μεσαίο αυτοκίνητο που θα είναι ταυτόχρονα οικονομικό στο ταξίδι, πολυτελές και ενδιαφέρον στην οδήγηση, τότε ας κοιτάξουν την πετρελαιοκίνητη 320d. Συνδυάζει δίλιτρο μοτέρ ισχύος 190 ίππων και ροπής άνω των 40 kgm, χαμηλούς ρύπους (106 g/km) και χώρο αποσκευών που μπορεί να καλύψει τις μεταφορικές ανάγκες μίας οικογένειας.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA BMW 330e
Κινητήρας: 1.998 cc
Ισχύς: 184 PS /5.000-6.500 rpm
Ροπή: 29,6 kgm /1.350-4.250 rpm
Ισχύς ηλεκτροκινητήρα: 88 PS
Συνδυαστική ισχύς: 252 PS
Μετάδοση: Στους πίσω τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο 8 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 225 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 6,1 sec
Μεικτή κατανάλωση: 1,9-2,1 lt/100 km*
Εκπομπές CO2: 44-49 gr/km*
Βάρος: 1.660 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.633/1.811/1.429 mm
Χώρος αποσκευών: 370 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 0 €
Τιμή: 47.532 €
*Ανάλογα με τις διαστάσεις των ελαστικών
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr