Κινητήρας μεταβλητής σχέσης συμπίεσης από την Infiniti!
16.08.2016
09:44
Εδώ και λίγα χρόνια έχουμε ακούσει για τις προσπάθειες μηχανολόγων από ορισμένους κατασκευαστές να εξελίξουν κινητήρες εσωτερικής καύσης με τεχνολογία μεταβλητής σχέσης συμπίεσης – VCR (Variable Compression Ratio).
Μετά από 20 χρόνια εξέλιξης, η Infiniti είναι σε θέση να παρουσιάσει στο προσεχές σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού, στα τέλη Σεπτεμβρίου, τον πρώτο ανάλογο κινητήρα που είναι έτοιμος να περάσει στην παραγωγή.
Πρόκειται για ένα τετρακύλινδρο σύνολο με καύσιμο βενζίνη, το οποίο σύμφωνα με τον Πρόεδρο της Infiniti, Ρόλαντ Κρούγκερ, «συνδυάζει την ισχύ ενός υψηλής απόδοσης 2λιτρου turbo με ταυτόχρονα χαμηλή κατανάλωση. Φέρνει την επανάσταση στο χώρο, βελτιώνοντας την αποδοτικότητα του κινητήρα εσωτερικής καύσης».
Η τεχνολογία VC-T(Variable Compression-Turbocharged) επιτρέπει την συνεχή αλλαγή του ορίου διαδρομής των εμβόλων και άρα την μεταβολή του όγκου και της σχέσης συμπίεσης του κινητήρα, η οποία μπορεί να κυμαίνεται από 8:1 (για υψηλή απόδοση) έως 14:1 (για χαμηλή κατανάλωση). Ανάλογα με τις συνθήκες, το λογισμικό του κινητήρα εφαρμόζει ανά πάσα στιγμή (με υπολογισμούς σε ελάχιστο χρόνο) την ιδανική σχέση συμπίεσης.
Πέρα από την εξοικονόμηση καυσίμου και τον περιορισμό των ρύπων, οι κινητήρες VC-T εμφανίζουν χαμηλότερα επίπεδα θορύβου και κραδασμών, ενώ είναι ελαφρύτεροι και μικρότεροι σε μέγεθος. Περισσότερα στοιχεία για τους VC-T (όπως μέγιστη ισχύ/ροπή ή σε ποια μοντέλα της Infiniti θα τοποθετηθούν) θα γίνουν γνωστά στην έκθεση του Παρισιού.
Πρόκειται για ένα τετρακύλινδρο σύνολο με καύσιμο βενζίνη, το οποίο σύμφωνα με τον Πρόεδρο της Infiniti, Ρόλαντ Κρούγκερ, «συνδυάζει την ισχύ ενός υψηλής απόδοσης 2λιτρου turbo με ταυτόχρονα χαμηλή κατανάλωση. Φέρνει την επανάσταση στο χώρο, βελτιώνοντας την αποδοτικότητα του κινητήρα εσωτερικής καύσης».
Η τεχνολογία VC-T(Variable Compression-Turbocharged) επιτρέπει την συνεχή αλλαγή του ορίου διαδρομής των εμβόλων και άρα την μεταβολή του όγκου και της σχέσης συμπίεσης του κινητήρα, η οποία μπορεί να κυμαίνεται από 8:1 (για υψηλή απόδοση) έως 14:1 (για χαμηλή κατανάλωση). Ανάλογα με τις συνθήκες, το λογισμικό του κινητήρα εφαρμόζει ανά πάσα στιγμή (με υπολογισμούς σε ελάχιστο χρόνο) την ιδανική σχέση συμπίεσης.
Πέρα από την εξοικονόμηση καυσίμου και τον περιορισμό των ρύπων, οι κινητήρες VC-T εμφανίζουν χαμηλότερα επίπεδα θορύβου και κραδασμών, ενώ είναι ελαφρύτεροι και μικρότεροι σε μέγεθος. Περισσότερα στοιχεία για τους VC-T (όπως μέγιστη ισχύ/ροπή ή σε ποια μοντέλα της Infiniti θα τοποθετηθούν) θα γίνουν γνωστά στην έκθεση του Παρισιού.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr