Το νέο αγωνιστικό θηρίο της Citroen
21.09.2016
01:23
Τον προσεχή Ιανουάριο στο Μόντε Κάρλο θα δούμε για πρώτη φορά εν δράσει το νέο αγωνιστικό C3 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι.
Η γαλλική εταιρεία επιστρέφει στο θεσμό ως κατασκευαστής (σήμερα τα DS3 «τρέχουν» με την ομάδα Abu Dhabi Total) και το πρωτότυπο C3 WRC είναι ο προπομπός του τελικού αυτοκινήτου.
Παράλληλα είναι ένας τρόπος για τη Citroen να διαφημίσει το λανσάρισμα του νέου C3, το οποίο μαζί με το αγωνιστικό «αδελφάκι» του θα κάνουν παγκόσμια πρεμιέρα στο προσεχές σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού.
Η Citroen βρίσκεται σε διαδικασία αναπροσαρμογής των αγωνιστικών της πλάνων, καθώς στο τέλος της χρονιάς αποσύρεται από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού (WTCC) μετά από τρεις τίτλους οδηγών και δύο κατασκευαστών (αναμένεται να κατακτήσει και το τρίτο στον προσεχή αγώνα) με το C-Elysee. Στόχος της Citroen είναι πλέον να επικεντρωθεί στο WRC και με τις επιτυχίες της στο πρωτάθλημα να δώσει ώθηση στις πωλήσεις του νέου C3.
Οι Γάλλοι κατέχουν την τεχνογνωσία για το WRC, καθώς μετρούν 8 τίτλους κατασκευαστών και 96 νίκες! Του χρόνου θα παλέψουν με τη Volkswagen, τη Hyundai και την Toyota, σε ένα πρωτάθλημα με νέους κανονισμούς που αναμένεται ανταγωνιστικό και σαφώς αναβαθμισμένο.
Παράλληλα είναι ένας τρόπος για τη Citroen να διαφημίσει το λανσάρισμα του νέου C3, το οποίο μαζί με το αγωνιστικό «αδελφάκι» του θα κάνουν παγκόσμια πρεμιέρα στο προσεχές σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού.
Η Citroen βρίσκεται σε διαδικασία αναπροσαρμογής των αγωνιστικών της πλάνων, καθώς στο τέλος της χρονιάς αποσύρεται από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού (WTCC) μετά από τρεις τίτλους οδηγών και δύο κατασκευαστών (αναμένεται να κατακτήσει και το τρίτο στον προσεχή αγώνα) με το C-Elysee. Στόχος της Citroen είναι πλέον να επικεντρωθεί στο WRC και με τις επιτυχίες της στο πρωτάθλημα να δώσει ώθηση στις πωλήσεις του νέου C3.
Οι Γάλλοι κατέχουν την τεχνογνωσία για το WRC, καθώς μετρούν 8 τίτλους κατασκευαστών και 96 νίκες! Του χρόνου θα παλέψουν με τη Volkswagen, τη Hyundai και την Toyota, σε ένα πρωτάθλημα με νέους κανονισμούς που αναμένεται ανταγωνιστικό και σαφώς αναβαθμισμένο.
Το C3 WRC θα έχει μέγιστη ισχύ άνω των 380 ίππων, χάρη στη χρήση μεγαλύτερου turbo, φουσκωμένο αεροδυναμικό πακέτο με «εξωφρενικά» σπόιλερ, θα είναι πιο ελαφρύ ενώ θα εφοδιάζεται και με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό. Το μήκος του φθάνει τα 4,15 m. και το πλάτος το 1,90 m.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr