GP Μαλαισίας: O Χάμιλτον στην pole!
GP Μαλαισίας: O Χάμιλτον στην pole!
Οι κατατακτήριες δοκιμές ξεκίνησαν σήμερα βάση προγράμματος, στις 17:00 ώρα τοπική, δυο ώρες πιο αργά απ’ ότι θα εκκινήσει ο αγώνας αύριο . Έτσι η θερμοκρασία οδοστρώματος που χτες ξεπέρασε τους 61 βαθμούς Κελσίου – αριθμός ρεκόρ στην ιστορία της F1 – ήταν στους 41 βαθμούς Κελσίου (θερμοκρασία αέρα, 30 βαθμούς Κελσίου).
Νωρίτερα στις πρωινές ελεύθερες δοκιμές ο Χάμιλτον πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο ενώ ο Φερστάπεν είχε το ρυθμό που του επέτρεψε να βρεθεί ανάμεσα στις δυο Mercedes. Περισσότερα για το FP3 διαβάστε εδώ…
Το ξεκίνημα του Q1 βρήκε τους περισσότερους οδηγούς να χρησιμοποιούν κατευθείαν την πιο μαλακή από τις τρεις διαθέσιμες γόμες της Pirelli. Στη συγκεκριμένη περίπτωση και καθώς η χάραξη της πίστας είναι τέτοια η Ιταλική εταιρεία κατασκευής ελαστικών έχει στη Μαλαισία διαθέσιμες τις τρεις σκληρότερες γόμες της γκάμας της: Σκληρή, μέση, μαλακή. Οι περισσότεροι οδηγοί λοιπόν έβαλαν εξαρχής την μαλακή γόμα, κάποιοι όμως όπως οι Φέτελ, Ράικονεν, Ρικιάρντο, Αλόνσο πειραματίστηκαν και με τις άλλες δυο. Ειδικά ο Ισπανός μετά τις αλλαγές που έκαναν οι μηχανικοί της Honda στο μονοθέσιο του έχει σωρεία ποινών που τον υποχρεώνει να εκκινήσει από την τελευταία θέση. Έτσι φαίνεται φυσιολογικός ο αποκλεισμός του από το Q1. Πέρα από τον Aλόνσο αποκλείστηκαν οι δυο Manor των Οκόν, Βερλάιν, οι δυο Sauber των Έρικσον, Νασρ και η Renault του Πάλμερ. Εντύπωση προκάλεσε η διαφορά μόλις ενός χιλιοστού του δευτερολέπτου ανάμεσα στους δυο οδηγούς της Ferrari αλλά και ότι τελικά ο Ρικιάρντο κατετάγη 7ος έχοντας χρησιμοποιήσει μόνο μέση γόμα.
Το ξεκίνημα του Q1 βρήκε τους περισσότερους οδηγούς να χρησιμοποιούν κατευθείαν την πιο μαλακή από τις τρεις διαθέσιμες γόμες της Pirelli. Στη συγκεκριμένη περίπτωση και καθώς η χάραξη της πίστας είναι τέτοια η Ιταλική εταιρεία κατασκευής ελαστικών έχει στη Μαλαισία διαθέσιμες τις τρεις σκληρότερες γόμες της γκάμας της: Σκληρή, μέση, μαλακή. Οι περισσότεροι οδηγοί λοιπόν έβαλαν εξαρχής την μαλακή γόμα, κάποιοι όμως όπως οι Φέτελ, Ράικονεν, Ρικιάρντο, Αλόνσο πειραματίστηκαν και με τις άλλες δυο. Ειδικά ο Ισπανός μετά τις αλλαγές που έκαναν οι μηχανικοί της Honda στο μονοθέσιο του έχει σωρεία ποινών που τον υποχρεώνει να εκκινήσει από την τελευταία θέση. Έτσι φαίνεται φυσιολογικός ο αποκλεισμός του από το Q1. Πέρα από τον Aλόνσο αποκλείστηκαν οι δυο Manor των Οκόν, Βερλάιν, οι δυο Sauber των Έρικσον, Νασρ και η Renault του Πάλμερ. Εντύπωση προκάλεσε η διαφορά μόλις ενός χιλιοστού του δευτερολέπτου ανάμεσα στους δυο οδηγούς της Ferrari αλλά και ότι τελικά ο Ρικιάρντο κατετάγη 7ος έχοντας χρησιμοποιήσει μόνο μέση γόμα.
Η αντίστροφη μέτρηση του Q2 βρήκε το Λιούις Χάμιλτον να εντυπωσιάζει κατεβάζοντας πάνω από 1.3sec το χρόνο του. Αυτό έπιασε εξ’ απίνης τους αντιπάλους τους που έμειναν πίσω αρκετά δέκατα. Προκρίθηκαν στο Q3 όπως ήταν αναμενόμενο οι Mercedes, Red Bull, Ferrari, Force India, η Williams του Μάσα και η McLaren του Μπάτον. Ειδικά για τη McLaren Honda είναι μια αξιόλογη επίδοση σε μια πίστα δυναμόμετρο και μένει να δούμε αν θα μπορέσει να κρατηθεί αύριο στους βαθμούς ο πολύπειρος Βρετανός οδηγός που σε αυτό το GP συμπληρώνει 300 συμμετοχές. Μάλιστα γιόρτασε σχετικά το γεγονός με προσκεκλημένους όλους τους οδηγούς της F1.
Μόνο οι Σουμάχερ (306) και Μπαρικέλο (322) αριθμούν περισσότερες συμμετοχές. Από τη συνέχεια αποκλείστηκαν οι Haas των Γκουτιέρεζ, Γκροζάν, οι Toro Rosso των Κβίατ, Σάινθ, η Renault του καυτού Μάγκνουσεν και η Williams του Μπότας. Όλοι οι οδηγοί στο Q2 αγωνίστηκαν με την μαλακή γόμα της Pirelli και οι δέκα πρώτοι που προκρίθηκαν στο Q3 θα εκκινήσουν αύριο με το σετ μαλακής γόμας που πέτυχαν τον καλύτερο χρόνο τους στο Q2.
Η μάχη της pole βρήκε το Χάμιλτον στην αρχή του Q3 να σημειώνει χρόνο κάτω από 1:33 εντυπωσιάζοντας. Αντίθετα ο Ρόσμπεργκ με την άλλη Mercedes δεν μπόρεσε να συμπληρώσει έναν αλάνθαστο γύρο καθώς μπερδεύτηκε στο 2ο κομμάτι της πίστας. Έτσι έμεινε πίσω από Red Bull και Ferrari μετά τη συμπλήρωση της 1η προσπάθειας. O Ρόσμπεργκ έκανε λάθος και στη 2η προσπάθεια του στο Q3 στην τελευταία στροφή. Έτσι έμεινε στη 2η θέση μπροστά από τις Red Bull. Η ομοιομορφία στις τρεις πρώτες σειρές του grid: Mercedes, Red Bull, Ferrari είναι αποδεικτική των ισορροπίων δυνάμεων αυτή τη στιγμή. Οι δυνατότητες των μονοθεσίων σε μια πίστα όπως η Σεπάνγκ έχουν πρώτο λόγο σε σχέση με τους οδηγούς γι' αυτό και αυτή η εικόνα. Η ομοιομορφία όπως μπορείτε να δείτε συνεχίστηκε και στην 4η σειρά με τις Force India. Επιπλέον οι Williams είναι στην 10η και 11η θέση, οι Haas στην 12η και 13η, οι Toro Rosso στην 8η σειρά της εκκίνησης, οι Sauber στην 9η σειρά.
Συνολικά η σειρά εκκίνησης διαμορφώθηκε ως εξής:
Ο Χάμιλτον έσπασε το σερί του Ρόσμπεργκ στην pole και ευελπιστεί αύριο να κερδίσει τον αγώνα. Ο Ρόσμπεργκ προηγείται με 8 βαθμούς στη μάχη του τίτλου και έχει κερδίσει στους τελευταίους 3 αγώνες. Ο αγώνας εκκινεί αύριο στις 10:00 το πρωί ώρα Ελλάδος και θα μεταδοθεί απευθείας από τον ΟΤΕ.
Από τη Mercedes μας θύμισαν μ' αυτό τον τρόπο ότι ο Χάμιλτον εκκινεί για 100στή φορά στην καριέρα του από την πρώτη σειρά της εκκίνησης. H σημερινή pole ήταν η 8η φετινή για το Χάμιλτον. Το ερώτημα είναι αν θα μπορέσει αύριο να κρατηθεί πρώτος στην εκκίνηση, κάτι που τον δυσκολεύει φέτος.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα