Δοκιμάζουμε το Citroen 1.2 PURE TECH

Θες ένα αυτοκίνητο που να καλύπτει τις οικογενειακές ανάγκες για μετακινήσεις εντός και εκτός πόλης, με έμφαση στην άνεση; Το Citroen C4 θέτει υποψηφιότητα για τους παραπάνω ρόλους…

Το facelift, στο οποίο πρόσφατα υποβλήθηκε το γαλλικό μοντέλο, αφορούσε μόνο αισθητικές πινελιές σε έναν δοκιμασμένο και επιτυχημένο καμβά. Νέου σχεδιασμού φωτιστικά σώματα με LED φώτα ημέρας, αλλαγές στους προφυλακτήρες αλλά και μικρές λεπτομέρειες εκτός και εντός φρέσκαραν την εικόνα του C4
ώστε να πάρει νέα ώθηση κόντρα στον ανταγωνισμό της κατηγορίας.



Στον εσωτερικό κόσμο η νέα εικόνα αφορά κυρίως την οθόνη αφής 7 ιντσών που δεσπόζει στην κεντρική κονσόλα και προσπαθεί να την «απλοποιήσει» αφαιρώντας κουμπιά. Ωστόσο, όπως συνήθως συμβαίνει σε τέτοιες περιπτώσεις, απαιτείται μικρό χρονικό διάστημα εξοικείωσης. Το εντελώς αντίθετο συμβαίνει με τη γενικότερη εικόνα του άνετου εσωτερικού που θα σας κάνει να νιώθετε σαν στο σπίτι σας. Ανετο και ευρύχωρο, «δένει» με τη γενικότερη συμπεριφορά του C4 στον δρόμο. Αλλωστε, εκεί είναι ξεκάθαρα ο προσανατολισμός των Γάλλων της CITROEN
.


Η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης προσφέρει ξεκούραστα ταξίδια απορροφώντας όποιες ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων και συνεισφέρει στην ικανοποιητική ποιότητα κύλισης. Βέβαια, ως συνέπεια των παραπάνω, γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι δεν έχουμε να κάνουμε με ένα μοντέλο για γκαζιάρηδες οδηγούς. Μπορεί να έχει περιορισμένες κλίσεις, αλλά το σύστημα διεύθυνσης δεν προδιαθέτει για επίθεση στις στροφές. Για πρώτη ίσως φορά, με τον νέο τρικύλινδρο Pure Tech κινητήρα 1,2 lt, η Citroen παίζει δυνατά μπάλα σε μια κατηγορία όπου ήταν άκρως ανταγωνιστική με τις diesel μονάδες της. Και εδώ είναι όλο το ζουμί της ιστορίας.


Ο υπερτροφοδοτούμενος 1.200άρης είναι γεμάτος ζωντάνια από χαμηλά, δίνει άνετα ώθηση στο 1.205 kg αμάξωμα, χωρίς να κομπιάζει, να ιδρώνει και να κάνει θόρυβο. Αντίθετα, χαρίζει επιταχύνσεις και επιδόσεις που οι προκάτοχοί του δεν φαντάζονταν καν. Ολα αυτά σε συνδυασμό και με ικανοποιητική κατανάλωση, που μπορεί να μην πλησιάζει στην εργοστασιακή τιμή, αλλά μπορεί να κινηθεί στα επίπεδα των 6-6,5 lt/100 km.

Συνολικά λοιπόν έχουμε να κάνουμε με ένα μικρομεσαίο μοντέλο που προσφέρει άνετες και οικονομικές μετακινήσεις, σε ένα καλούπι που χαρακτηρίζεται από το γνώριμο γαλλικό στυλ, το οποίο επιτέλους απέκτησε και έναν κινητήρα βενζίνης που του επιτρέπει να κοιτάξει στα μάτια τον ανταγωνισμό!


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA
Κινητήρας: 1.199 cc
Ισχύς: 130 PS/5.500 rpm
Ροπή: 23.5 kgm/1.750 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 10,8sec
Τελική ταχύτητα: 199 km/h
Μεικτή κατανάλωση: 4,7 l/100 km
Εκπομπές CO2: 107 gr/km
Τέλη κυκλοφορίας: 88,2 ευρώ
Βάρος: 1.205 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.329/1.789/1.489 mm
Χώρος αποσκευών: 408 lt
Τιμή: Από 15.460 ευρώ



Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr