AUDI Q2: Inferno...

Τώρα θα βιώσουμε την πραγματική εμπορική και ποιοτική κόλαση (Inferno!) της Audi. Η εταιρεία ρίχνει το πιο βαρύ της όπλο στην αγορά. Το Q2 θέλει να γράψει τη δική του ιστορία!

Μόλις παρουσιάστηκε επίσημα στην Ελλάδα το νέο Q2
στην έκθεση αυτοκινήτου της Αθήνας, αλλά εμείς εδώ και λίγες εβδομάδες είχαμε την πρώτη οδηγική εμπειρία επί ελβετικού εδάφους! Πρόκειται για ένα νέο αυτοκίνητο που δεν αντικαθιστά κάποιο άλλο.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΖΥΡΙΧΗ: ΤΑΚΗΣ ΣΤΡΑΚΟΥΣΕΛΛΗΣ


Ακόμα ένα μέλος στην πιο μεγάλη αυτοκινητική οικογένεια και ήδη οι έμποροι της Audi θα πρέπει να αγχώνονται για το πού θα φιλοξενήσουν όλα αυτά τα μοντέλα που έχει η Audi. Σημειώστε:
Α1, Α3
, Α4, Α5, Α6, Α7, Α8, Q2, Q3, Q5, Q7, TT, R8... και αυτά είναι τα βασικά μοντέλα. Σε αυτά βάλτε τις τρίθυρες εκδόσεις, τις sedan, τις cabriolet, τις Long, τις station, τις R, τις RS... χαμός!

Το Q2 όμως είναι το μεγάλο στοίχημα της Audi. Αναμφίβολα πρόκειται για ένα από τα πιο ενδιαφέροντα μοντέλα που παρουσιάστηκαν την τελευταία δεκαετία και έγκειται στο πλαίσιο του σχεδίου «ρίχνουμε τον ηλικιακό μέσο όρο των πελατών μας». Ετσι μετά το ιδιαίτερα πετυχημένο Α1, αλλά και την πλήρη -και πιο σπορτίφ σε σχεδιασμό- ανανέωση της γκάμας, κορυφώνεται με το Q2. Ενα αυτοκίνητο που φέρνει την Audi στην αναπτυσσόμενη κατηγορία των crossover αυτοκινήτων.



Αντιπάλους δύσκολα θα συναντήσεις απέναντί του. Σαφώς το MINI Countryman αλλά και το Juke είναι εξ αυτών. Θα κοιτάξουμε όμως και προς τα πιο premium Merdedes GLA και Volvo V40 CC, μεριά έστω κι αν το Q2 είναι μικρότερο σε μέγεθος. Το μήκος του είναι στα 4,19 m. και οι εσωτερικοί του χώροι άκρως ικανοποιητικοί. Ο χώρος των αποσκευών είναι στα 405 lt (1.050 όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα).

Σχεδιαστικά, αν κρύψεις το σήμα της Audi, θα δυσκολευτείς να μαντέψεις τη μάρκα του. Δεν μοιάζει με κανένα άλλο Audi, ενώ ξεχάστε την όποια σχέση μπορεί κάποιος να προσάψει με το Α1. Σχεδιαστικά δεν έχει σχέση με το μικρό Audi και δεν προβλέπεται να έχει και με το επόμενο όταν με το καλό θα έρθει.

Το Q2 ζυγίζει 1.205 kg και διατίθεται προσθιοκίνητο, με τον 3κύλινδρο 1.0 TFSI (116 ίππους), με τον 1.4 TFSI με 150 PS (με τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρων και προαιρετικά με 4×4) και με τον diesel 1.6 TDI απόδοσης 116 PS. Με Quattro θα διατίθεται με τον 2.0 TFSI με 190 PS και με τον 2.0 TDI με 150 και 190 PS (στην πρώτη περίπτωση και 2κίνητο). Στα κιβώτια συναντάμε το 6τάχυτο μηχανικό και το S tronic με τις 7 σχέσεις. Εξαίρεση αποτελούν οι 2.0 TDI και 2.0 TFSI, για τους οποίους έχει εξελιχθεί ένα νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.




Στον δρόμο και κατά τα πρώτα χιλιόμετρα που κάναμε με το Q2 και συγκεκριμένα με τον χιλιάρη κινητήρα (και manual κιβώτιο) θα τολμούσα να μιλήσω για αποκάλυψη!
Ενας κινητήρας που συμπεριφέρεται σαν να είναι μεγαλύτερου κυβισμού, αθόρυβος, με ραφιναρισμένη συμπεριφορά. Η ποιότητα κύλισης δε, Audi... Μάλλον καλύτερη και από Audi!

Ιδιαίτερα ευχάριστο και αθόρυβο στο ταξίδι παρά το αυξημένο κατά 15 εκατοστά αμάξωμά του, σε σχέση με το A1. Ενα καλοδουλεμένο στιβαρό αυτοκίνητο, με σιγουριά, ασφάλεια αλλά και πολυτέλεια. Στην Ελλάδα το Q2 διατίθεται αρχικά με τον δοκιμασμένο 1.4 TFSi κινητήρα των 150 ίππων και με τον diesel 1.6 lt. Τον Δεκέμβριο θα ξεκινήσουν οι πωλήσεις και του τρικύλινδρου κινητήρα.


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Κινητήρας (cc): 999 TFSi - 1.395 TFSi - 1.598 TDi

Ισχύς (PS/rpm): 116/5.000-5.500 - 150/5.000-6.000 - 116/3.250-4.000

Ροπή (kgm/rpm): 20,0/2.000-3.500 - 25,0/1.500-3.500 – 25,0/1.500-3.200

Μετάδοση: Στους εμπρόσθιους τροχούς

Κιβώτιο: Χειροκ. 6 και auto 7 σχεσ.

Τελική ταχύτητα: 190 - 212 – 190 km/h

Επιτάχυνση 0-100: 10,7 - 8,5 - 10,7 sec

Μεικτή κατανάλωση: 5,1lt - 5,5 lt - 4,4lt /100 km

Εκπομπές CO2: 117g - 124g - 114 g/km

Βάρος: 1.265 kg

Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.191/1.794/1.508 mm

Χώρος αποσκευών: 405 lt

Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ): 114,66 - 148,8 - 111,72

Τιμή (ευρώ): από 23.900 - από 27.600 - από 27.300





Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr