Είναι μειονέκτημα οι μεγάλοι κινητήρες για το CX-5;

Δεν σταματά να παρουσιάζει νέα αυτοκίνητα η Mazda, σε μία ιδιαίτερα παραγωγική περίοδο της ιστορίας της.

Η τελευταία προσθήκη από το νέο έτος θα είναι το Mazda 
CX-5, το μεσαίο SUV που έκανε πρεμιέρα στο Λος Άντζελες. Η σχεδιαστική φιλοσοφία KODO χαρίζει δυναμική όψη, που σπάνια συναντάμε σε ένα SUV μήκους 4,55 m. Το CX-5, όπως κάθε νέο αυτοκίνητο της ιαπωνικής μάρκας, δεν στηρίζεται μόνο στην εμφάνιση.

Είναι ποιοτικό και ταυτόχρονα πλούσια εξοπλισμένο με σύγχρονους κινητήρες, τεχνολογία συνδεσιμότητας και συστήματα υποβοήθησης του οδηγού (όπως το G-Vectoring Control για κατανομή της ροπής σε κάθε τροχό ανάλογα με την κατεύθυνση που δίνει ο οδηγός μέσω του τιμονιού).

Αυτό που προκαλεί δεύτερες σκέψεις σε ορισμένες αγορές είναι ο υψηλός κυβισμός των κινητήρων SKYACTIV. Στην περίπτωση του CX-5 είναι 2.000 και 2.500 cc με καύσιμο τη βενζίνη και 2.200 cc με diesel. Τη στιγμή που ανταγωνιστικά μοντέλα συνδυάζονται με μικρούς κινητήρες, όπως το Tiguan 1.4 TSI με 150 ίππους. Βέβαια υπάρχουν και δίλιτροι κινητήρες της Volkswagen
για πιο σπορ εκδόσεις, όπως ο 2.0 TSI με 220 PS και ο 2.0 TDI biturbo με 240 ίππους.



Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr