Volkswagen: Θέλει πρωτιά...
Volkswagen: Θέλει πρωτιά...
H μάρκα θα προβεί σε τεράστιες επενδύσεις στους τομείς ηλεκτρικής μετακίνησης και συνδεσιμότητας...
H Volkswagen βρίσκεται σε φάση πλήρους αναδιοργάνωσης. Το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρίας επέλεξε το πρόγραμμα TRANSFORM 2025+ το οποίο θα καθορίσει την πορεία της μάρκας για την επόμενη δεκαετία.
Η νέα στρατηγική επικεντρώνεται σε πιο σαφή θέση της μάρκας στις διάφορες περιοχές και κατηγορίες, με την υποστήριξη σημαντικών βελτιώσεων στην απόδοση και παραγωγικότητα. Παράλληλα, η μάρκα θα προβεί σε τεράστιες επενδύσεις στους τομείς ηλεκτρικής μετακίνησης και συνδεσιμότητας.
Ο επαναπροσανατολισμός της Volkswagen θα πραγματοποιηθεί σε τρεις φάσεις:
Στη φάση 1, μέχρι το 2020, η μάρκα θα αναδιαρθρώσει πλήρως τη βασική της δραστηριότητα και θα ολοκληρώσει μία μεταμόρφωση σε όλη τη ροή αξιών ενώ ταυτόχρονα, η εταιρεία θα αναπτύξει νέες τεχνογνωσίες.
Η νέα στρατηγική επικεντρώνεται σε πιο σαφή θέση της μάρκας στις διάφορες περιοχές και κατηγορίες, με την υποστήριξη σημαντικών βελτιώσεων στην απόδοση και παραγωγικότητα. Παράλληλα, η μάρκα θα προβεί σε τεράστιες επενδύσεις στους τομείς ηλεκτρικής μετακίνησης και συνδεσιμότητας.
Ο επαναπροσανατολισμός της Volkswagen θα πραγματοποιηθεί σε τρεις φάσεις:
Στη φάση 1, μέχρι το 2020, η μάρκα θα αναδιαρθρώσει πλήρως τη βασική της δραστηριότητα και θα ολοκληρώσει μία μεταμόρφωση σε όλη τη ροή αξιών ενώ ταυτόχρονα, η εταιρεία θα αναπτύξει νέες τεχνογνωσίες.
Στη Φάση 2, μέχρι το 2025, η Volkswagen σκοπεύει να διεκδικήσει την πρωτοκαθεδρία στον τομέα της ηλεκτρικής μετακίνησης (e-mobility) έχοντας ανακτήσει τη δύναμή της ως ένας από τους κορυφαίους, κερδοφόρους κατασκευαστές αυτοκινήτων μαζικής παραγωγής. Στη φάση αυτή, στόχος είναι η δημιουργία μιας ευρύτερης βάσης εσόδων, για παράδειγμα μέσω νέων υπηρεσιών μετακίνησης. Στοχεύει να γίνει Νο1 αυτοκινητοβιομηχανία στον τομέα μαζικής παραγωγής σε όλο τον κόσμο.
Η προώθηση ηλεκτρικών οχημάτων θα υποστηριχθεί από αρκετά μέτρα όπως διακοπή παραγωγής ορισμένων χαμηλού όγκου και κέρδους συμβατικών μοντέλων και εκδόσεων. Αυτό θα απελευθερώσει κονδύλια άνω των 2,5 δισεκατομμυρίων ευρώ για τον τομέα e-mobility. Η μάρκα θα αναπτύξει τη δική της ψηφιακή πλατφόρμα.
Με αυτό τον τρόπο, η Volkswagen αφενός θα πλησιάσει περισσότερο τους πελάτες της, αφετέρου θα δημιουργήσει νέες δυνατότητες κέρδους με μία ολοκληρωμένη γκάμα υπηρεσιών.
Μέχρι το 2025, η Volkswagen εκτιμά ότι θα έχει περίπου 80 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες ανά τον κόσμο. Αυτό σημαίνει ότι θα διαθέτει το μεγαλύτερο ψηφιακό οικοσύστημα σε όλη την αυτοκινητοβιομηχανία. Η Volkswagen υπολογίζει ότι τα έσοδα από τις πωλήσεις υπηρεσιών σχετικών με δικτυωμένα οχήματα θα φτάνει περίπου το 1 δισεκατομμύριο το χρόνο μέχρι το 2025 και εκτιμά ότι θα συμβάλλουν θεαματικά στα κέρδη της από τη συγκεκριμένη δραστηριότητα.
Η προώθηση ηλεκτρικών οχημάτων θα υποστηριχθεί από αρκετά μέτρα όπως διακοπή παραγωγής ορισμένων χαμηλού όγκου και κέρδους συμβατικών μοντέλων και εκδόσεων. Αυτό θα απελευθερώσει κονδύλια άνω των 2,5 δισεκατομμυρίων ευρώ για τον τομέα e-mobility. Η μάρκα θα αναπτύξει τη δική της ψηφιακή πλατφόρμα.
Με αυτό τον τρόπο, η Volkswagen αφενός θα πλησιάσει περισσότερο τους πελάτες της, αφετέρου θα δημιουργήσει νέες δυνατότητες κέρδους με μία ολοκληρωμένη γκάμα υπηρεσιών.
Μέχρι το 2025, η Volkswagen εκτιμά ότι θα έχει περίπου 80 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες ανά τον κόσμο. Αυτό σημαίνει ότι θα διαθέτει το μεγαλύτερο ψηφιακό οικοσύστημα σε όλη την αυτοκινητοβιομηχανία. Η Volkswagen υπολογίζει ότι τα έσοδα από τις πωλήσεις υπηρεσιών σχετικών με δικτυωμένα οχήματα θα φτάνει περίπου το 1 δισεκατομμύριο το χρόνο μέχρι το 2025 και εκτιμά ότι θα συμβάλλουν θεαματικά στα κέρδη της από τη συγκεκριμένη δραστηριότητα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα