"AMG εσείς, Polestar εμείς..."

Τη δική της απάντηση στην Mercedes-AMG δίνει η Volvo, μέσω του αγωνιστικού και βελτιωτικού της οίκου Polestar.

Οι Σουηδοί έριξαν στην αγορά τα Polestar 
S60 και V60, τα οποία διατίθενται σε 43 χώρες σε όλο τον κόσμο. Και ενώ στην περίπτωση της C43 AMG οι 367 ίπποι προέρχονται από V6 χωρητικότητας 2.996 cc, η Polestar βγάζει την ίδια ισχύ από 4κύλινδρο και 2λιτρο σύνολο.

Το
Volvo S60 Polestar χρειάζεται τον ίδιο χρόνο (4,7 sec) για το 0-100 με την coupe C-Class. Το V60 Polestar ολοκληρώνει τη διαδικασία σε 4,8 sec, ενώ και για τα δύο μοντέλα η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. Την ίδια στιγμή, η μέση κατανάλωση παρέμεινε σε χαμηλά για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου επίπεδα (7,8 lt/100 km για το S60 και 8,1 lt για το V60). 

Η Polestar επενέβη στον 2.0 Drive-E, τοποθετώντας του μεγαλύτερο turbo, κομπρέσορα, νέες μπιέλες, εκκεντροφόρους, μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα και υψηλότερης χωρητικότητας αντλία καυσίμου. Συνδύασε επίσης τον κινητήρα με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και τετρακίνηση της BorgWarner.

Παράλληλα, το βάρος των S60 και V60 Polestar μειώθηκε κατά 20 kg σε σχέση με τους προκατόχους τους. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Ohlins, πιο σκληρά ελατήρια κατά 80% σε σχέση με αυτά στις εκδόσεις R-Design, τροχούς 20 ιντσών με ελαστικά 245/35 της Michelin, δισκόφρενα 371 mm εμπρός και 302 mm πίσω της Brembo με εξαπίστονες δαγκάνες, launch control, δερμάτινο σαλόνι με μπλε ραφές, λεπτομέρειες στο εσωτερικό από ανθρακόνημα κ.α.

Η Volvo Polestar θα διπλασιάσει την ετήσια παραγωγή, από 750 σε 1.500 αυτοκίνητα, προκειμένου να απαντήσει στην αυξημένη ζήτηση.




Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr