LIVE Πορτογαλία: Στα χέρια μας το νέο KIA Rio
06.02.2017
12:20
Η τέταρτη γενιά του κορεάτικου μικρού είναι γεγονός, με όραμα να δώσει συνέχεια στην εμπορική επιτυχία των προκατόχων της.
Σημειώστε λοιπόν, 450.000 Rio πουλήθηκαν παγκοσμίως το 2016. Για να έχετε μια τάξη μεγέθους το τι σημαίνει αυτό, πρόκειται για το 15% των συνολικών πωλήσεων της KIA παρακαλώ... Είπατε τίποτα;
Γκολ από τα αποδυτήρια αποτελεί η εντελώς νέα και αρκετά επιθετική εμφάνιση του KIA Rio νέας γενιάς.
Δεν είναι άλλο ένα μαρκετινίστικο ευφυολόγημα αλλά πραγματικότητα. Εδώ έχουμε ένα από τα πιο σπορτίφ σχήματα στην κατηγορία. Μεγαλύτερο, φαρδύτερο αλλά και συνειδητά χαμηλότερο πλέον (κατά 5 mm), διατηρεί την αεροδυναμική στο εξαιρετικά χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας για την κλάση, 0,316. Το μήκος του είναι κατά 15 mm μακρύτερο (4.065), το πλάτος έχει αυξηθεί κατά 5 mm φτάνοντας τα (1.725) και το μεταξόνιο έπιασε πλέον τα 2.580 mm (10 mm περισσότερα από τον προκάτοχο του).
Δεν είναι άλλο ένα μαρκετινίστικο ευφυολόγημα αλλά πραγματικότητα. Εδώ έχουμε ένα από τα πιο σπορτίφ σχήματα στην κατηγορία. Μεγαλύτερο, φαρδύτερο αλλά και συνειδητά χαμηλότερο πλέον (κατά 5 mm), διατηρεί την αεροδυναμική στο εξαιρετικά χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας για την κλάση, 0,316. Το μήκος του είναι κατά 15 mm μακρύτερο (4.065), το πλάτος έχει αυξηθεί κατά 5 mm φτάνοντας τα (1.725) και το μεταξόνιο έπιασε πλέον τα 2.580 mm (10 mm περισσότερα από τον προκάτοχο του).
Κάπως έτσι ερμηνεύονται και οι πιο άνετοι χώροι στην καμπίνα επιβατών, η οποία τώρα είναι πιο προσεγμένη από πριν, με τακτοποιημένη εργονομία και πλούσιο εξοπλισμό σε όλες τις διαθέσιμες εκδόσεις.
Η αλήθεια είναι πάντως, πως τα περισσότερα πλαστικά εδώ, δείχνουν φθηνότερα από ότι στην πραγματικότητα είναι. Πάμε παρακάτω… Με την πρώτη ματιά ξεχωρίζει το σύστημα infotainment καθώς επίσης και οι διακόπτες αεροπορικού τύπου στο κάτω τμήμα της κονσόλας. Εκτός από αυτά, το νέο KIA έχει γεμίσει από νέα συστήματα τεχνολογίας στο πεδίο της ασφάλειας. Άλλο ένα κερδισμένο στοίχημα για την φίρμα.
Για πρώτη φορά, το Rio θα φορέσει τον ολοκαίνουργιο 3κύλινδρο turbo T-GDI 1.000άρη ψυχωμένο βενζινοκινητήρα με απόδοση 100 και 120 ίππους (17,7 kgm ροπής). Μαζί του θα υπάρχουν δύο γνωστά ατμοσφαιρικά σύνολα MPI 1,25 και 1,4 λίτρων, που αποδίδουν 84 και 100 ίππους αντίστοιχα.
Στους diesel τώρα, το “παρών” δίνει ο 1.4 CRDi, με 77 ή 90 ίππους, όλοι τους προδιαγραφών Euro 6. Στο δρόμο, το νέο Rio εκπλήσσει ευχάριστα τον οδηγό του, διαγράφοντας μάλιστα εμφατικά το αδιάφορο «οδηγικά» παρελθόν του. Όσο προκατειλημμένος και αν καθίσεις στη θέση του οδηγού, είναι θέμα χρόνου να διαπιστώσεις τη στροφή στη φιλοσοφία και την προτεραιότητα στο σπορτίφ κοινό των supermini. Κι όμως ναι, το σύστημα διεύθυνσης διαθέτει το κατάλληλο βάρος, με την αίσθηση να βάζει γυαλιά σε πολλά ευρωπαϊκά νέας κοπής, η ανάρτηση (McPherson εμπρός, ημιάκαμπτος άξονας πίσω, αντιστρεπτικές δοκοί παντού) ελέγχει σωστά το αμάξωμα και δεν επιτρέπει σε καμία των περιπτώσεων τάσεις αποσταθεροποίησης.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr