Ποιο Πάσχα θα παραδοθεί το Κόρινθος – Πάτρα;
10.02.2017
16:15
Είχα πολλές μέρες να ταξιδέψω στο εργοτάξιο Κορίνθου – Πατρών. Το έκανα χτες πήγα στην Πάτρα και επέστρεψα.
Ακόμη μια φορά ταλαιπωρήθηκα αφάνταστα, κινδύνεψα και εκνευρίστηκα. Τα αρχικά αυτά συναισθήματα αναμείχθηκαν και εξελίχθηκαν σε ντροπή. Ως Έλληνες πολίτες ως κοινωνία δε θα έπρεπε ν’ ανεχόμαστε τέτοιες καταστάσεις. Δεν πρόκειται για δρόμο, αλλά για εργοτάξιο. Γνώμονας της σχεδίασης και της σήμανσης είναι η εξυπηρέτηση των οχημάτων του εργοταξίου και όχι η ασφάλεια και η άνεση των Ι.Χ.
Είναι αλήθεια πως χτες είδα να δουλεύουν εκατοντάδες άνθρωποι κατά μήκος του δρόμου. Περισσότεροι από ποτέ. Είναι επίσης αλήθεια πως δεν υπάρχει ουδεμία περίπτωση (σ.σ: προσωπική εκτίμηση) να ολοκληρωθεί το έργο αυτό μέχρι το Πάσχα του 2017. Ούτε καν το Πάσχα του 2018. Πιθανόν για να μην παρεξηγηθώ κάποια στιγμή στο άμεσο μέλλον να δοθεί ένα μέρος του δρόμου. Ίσως και πριν το Πάσχα. Αλλά το να τελειώσει το έργο απέχει πολύ. Ήδη έχουν δοθεί τα πρώτα 29km από τα 120km συνολικά από Κιάτο μέχρι Ξυλόκαστρο. Ακόμη όμως και σ’ αυτό το κομμάτι του δρόμου, το καινούργιο(!) υπάρχουν κακοτεχνίες. Το οδόστρωμα φέρει διαγώνιες ανομοιομορφίες που δοκιμάζουν τις αναρτήσεις των αυτοκινήτων και σίγουρα εγκυμονούν κινδύνους για ένα βαρυφορτωμένο όχημα. Επιπλέον δεν υπάρχει φωτισμός.
Από το Δερβένι μέχρι την Ακράτα και από το Αίγιο μέχρι την Πάτρα το έργο έχει πολύ πάρα πολύ δρόμο ακόμη. Να ξεκαθαρίσουμε εδώ πως ένας σύγχρονος κλειστός αυτοκινητόδρομος δεν αφορά μόνο στο κατάστρωμα του δρόμου. Έχει σήμανση, διαγράμμιση, χώρους στάθμευσης, υπόγεια περάσματα, διασταυρώσεις, εξόδους, κυκλοφοριακές συνδέσεις με ΣΕΑ και άλλα πολλά.
Είναι αλήθεια πως χτες είδα να δουλεύουν εκατοντάδες άνθρωποι κατά μήκος του δρόμου. Περισσότεροι από ποτέ. Είναι επίσης αλήθεια πως δεν υπάρχει ουδεμία περίπτωση (σ.σ: προσωπική εκτίμηση) να ολοκληρωθεί το έργο αυτό μέχρι το Πάσχα του 2017. Ούτε καν το Πάσχα του 2018. Πιθανόν για να μην παρεξηγηθώ κάποια στιγμή στο άμεσο μέλλον να δοθεί ένα μέρος του δρόμου. Ίσως και πριν το Πάσχα. Αλλά το να τελειώσει το έργο απέχει πολύ. Ήδη έχουν δοθεί τα πρώτα 29km από τα 120km συνολικά από Κιάτο μέχρι Ξυλόκαστρο. Ακόμη όμως και σ’ αυτό το κομμάτι του δρόμου, το καινούργιο(!) υπάρχουν κακοτεχνίες. Το οδόστρωμα φέρει διαγώνιες ανομοιομορφίες που δοκιμάζουν τις αναρτήσεις των αυτοκινήτων και σίγουρα εγκυμονούν κινδύνους για ένα βαρυφορτωμένο όχημα. Επιπλέον δεν υπάρχει φωτισμός.
Από το Δερβένι μέχρι την Ακράτα και από το Αίγιο μέχρι την Πάτρα το έργο έχει πολύ πάρα πολύ δρόμο ακόμη. Να ξεκαθαρίσουμε εδώ πως ένας σύγχρονος κλειστός αυτοκινητόδρομος δεν αφορά μόνο στο κατάστρωμα του δρόμου. Έχει σήμανση, διαγράμμιση, χώρους στάθμευσης, υπόγεια περάσματα, διασταυρώσεις, εξόδους, κυκλοφοριακές συνδέσεις με ΣΕΑ και άλλα πολλά.
Σήμερα στο εργοτάξιο Κορίνθου Πατρών μετά το μαρτύριο της μιας λωρίδας που κρατάει πάνω από 60km ήτοι μια ώρα, σε εκτρέπουν από το Αίγιο ως την Πάτρα από την παλιά εθνική οδό. Το πρόβλημα της εκτροπής είναι ότι δεν υπάρχει σωστή σήμανση με αποτέλεσμα να χάνεσαι μέσα στα χωριά. Τραγικό! Το βράδυ επιστρέφοντας σε πολλά σημεία του εργοταξίου δεν μπορείς να καταλάβεις προς τα πού πρέπει να πας. Μια κορίνα που έπεσε, μια πινακίδα που στράβωσε, ένα ανακλαστικό λάθος τοποθετημένο και όλα μοιάζουν αντικρουόμενα! Δύσκολα μπορείς να φανταστείς σε κάποιο σημείο ότι πρέπει να πας αριστερά, έχεις το φόβο πως έχει γίνει κάποιο λάθος και θα δεις να έρχεται αντίθετα διερχόμενο αυτοκίνητο. Τραγικά πράγματα, καταστάσεις επικίνδυνες, απίστευτες.
Οφείλω να σημειώσω πως χτες λόγω της παράκαμψης μετά το Αίγιο δεν εισπράττονταν χτες τα διόδια στο Κιάτο. Επιπλέον πως ο νέος σταθμός διοδίων στα Καλάβρυτα είναι έτοιμος. Λένε ότι το κόστος των διοδίων θα φτάσει τα 11.50 ευρώ όταν θα παραδοθεί όλος ο δρόμος. Ας φτάσει, χαλάλι το σημαντικό αυτό έξοδο, αν είναι να ταξιδεύουμε με ασφάλεια και να λάβει τέλος πλέον αυτή η ταλαιπωρία. Θυμίζω πως αυτός ο δρόμος είναι εργοτάξιο κοντά μια δεκαετία τώρα. Είναι δε βέβαιο πως δε θα ολοκληρωθεί φέτος. Δυστυχώς…
(*) Εύχομαι ολόψυχα να κάνω λάθος και να διαψευστώ πανηγυρικά!
Οφείλω να σημειώσω πως χτες λόγω της παράκαμψης μετά το Αίγιο δεν εισπράττονταν χτες τα διόδια στο Κιάτο. Επιπλέον πως ο νέος σταθμός διοδίων στα Καλάβρυτα είναι έτοιμος. Λένε ότι το κόστος των διοδίων θα φτάσει τα 11.50 ευρώ όταν θα παραδοθεί όλος ο δρόμος. Ας φτάσει, χαλάλι το σημαντικό αυτό έξοδο, αν είναι να ταξιδεύουμε με ασφάλεια και να λάβει τέλος πλέον αυτή η ταλαιπωρία. Θυμίζω πως αυτός ο δρόμος είναι εργοτάξιο κοντά μια δεκαετία τώρα. Είναι δε βέβαιο πως δε θα ολοκληρωθεί φέτος. Δυστυχώς…
(*) Εύχομαι ολόψυχα να κάνω λάθος και να διαψευστώ πανηγυρικά!
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr