Ετοιμο για... πίστες!
02.03.2017
01:18
Το νέο Ford GT Competition έχει τροποποιημένο κέντρο βάρους και φέρει μια σειρά από βελτιώσεις, ώστε να είναι εύκολος ο χειρισμός του σε πίστα
Η Ford παρουσιάζει μια ειδική έκδοση του GT, η οποία μέσα από μια σειρά βελτιώσεων, προορίζεται για χρήση σε πίστα.
Το νέο Ford GT Competition έχει τροποποιημένο κέντρο βάρους και φέρει μια σειρά από βελτιώσεις, ώστε να είναι εύκολος ο χειρισμός του σε πίστα. Ανάμεσά τους περιλαμβάνονται ένα αγωνιστικού τύπου ακρυλικό Perspex καπό κινητήρα με ενσωματωμένο αεραγωγό, χειροκίνητο άνοιγμα και carbon στήριγμα, καθώς και ένα πιο λεπτό κατά 50% πίσω τζάμι.
Παράλληλα, η Ford τοποθετεί ειδικές carbon αγωνιστικές ρίγες σε όλα τα GT Competition, αλλά και ανθρακονημάτινες επενδύσεις στις μπροστινές κολώνες και τους πλαϊνούς καθρέπτες. Στο εσωτερικό, ξεχωρίζει το αγωνιστικών προδιαγραφών roll cage εγκεκριμένο από τη FIA, ενώ πάντα για λόγους μείωσης του βάρους δεν υπάρχει κλιματισμός, ηχοσύστημα, τα ντουλαπάκια για μικροαντικείμενα των «κανονικών» GT, αλλά και οι ποτηροθήκες.
Από την άλλη, έχουν τοποθετηθεί ανθρακονημάτινες επενδύσεις στο ταμπλό, την κεντρική κονσόλα και το εσωτερικό των θυρών, καθώς και ειδική σουέντ αλκαντάρα επένδυση στις πόρτες και τον πίνακα οργάνων. Οι αλλαγές στο εσωτερικό ολοκληρώνονται με τα κόκκινα paddles αλλαγής ταχυτήτων.
Παράλληλα, η Ford τοποθετεί ειδικές carbon αγωνιστικές ρίγες σε όλα τα GT Competition, αλλά και ανθρακονημάτινες επενδύσεις στις μπροστινές κολώνες και τους πλαϊνούς καθρέπτες. Στο εσωτερικό, ξεχωρίζει το αγωνιστικών προδιαγραφών roll cage εγκεκριμένο από τη FIA, ενώ πάντα για λόγους μείωσης του βάρους δεν υπάρχει κλιματισμός, ηχοσύστημα, τα ντουλαπάκια για μικροαντικείμενα των «κανονικών» GT, αλλά και οι ποτηροθήκες.
Από την άλλη, έχουν τοποθετηθεί ανθρακονημάτινες επενδύσεις στο ταμπλό, την κεντρική κονσόλα και το εσωτερικό των θυρών, καθώς και ειδική σουέντ αλκαντάρα επένδυση στις πόρτες και τον πίνακα οργάνων. Οι αλλαγές στο εσωτερικό ολοκληρώνονται με τα κόκκινα paddles αλλαγής ταχυτήτων.
Στα υπόλοιπα στοιχεία του, το Ford GT Competition διαθέτει ζάντες από ανθρακονήματα, εξάτμιση τιτανίου, ενώ ο 3,5 λίτρων V6 κινητήρας του διατηρεί στα 650 άλογα την ισχύ του όπως και στα «απλά» Ford GT, χωρίς πάντως η Ford να ανακοινώνει τις επιδόσεις του.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr