F1 Βαρκελώνη: Ξεκινά σήμερα η 2η περίοδος δοκιμών εξέλιξης!

Μετράμε αντίστροφα μένουν μόλις 19 μέρες για την έναρξη του πρωταθλήματος στο Άλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης.

Σήμερα στην πίστα της Καταλονίας ξεκινά το δεύτερο και τελευταίο 4ημερο δοκιμών εξέλιξης. Οι 10 ομάδες που συμμετέχουν στο πρωτάθλημα με όλο το έμψυχο δυναμικό τους βρίσκονται στη Βαρκελώνη. Οδηγοί, μηχανικοί και δοκιμαστές ξέρουν ότι έχουν μια τελευταία ευκαιρία να βελτιώσουν λεπτομέρειες, να διορθώσουν λάθη και παραλείψεις προτού μπουν στο αεροπλάνο για την Αυστραλία.

Αρκετοί ίσως αναρωτιέστε γιατί τέτοια εμμονή με το Μοντμελό. Η F1 είχε φέτος πριν την έναρξη της σεζόν 8 μέρες δοκιμών εξέλιξης και για όλες επιλέχθηκε η Ισπανική πίστα. Πέρα από πρακτικούς λόγους ένα σημαντικό θέμα είναι η αεροδυναμική πρόκληση που συνιστά η πίστα του Μοντμελό. Στροφές όπως η 3 και η 9 αποτελούν ένα από τα καλύτερα πεδία δοκιμών για την αεροδυναμική απόδοση του μονοθεσίου. Επίσης τα φρένα στο τέλος της μεγάλης ευθείας είναι αποκαλυπτικά της σταθερότητας και της αεροδυναμικής ισορροπίας.




Στην πρώτη περίοδο τεσσάρων ημερών δοκιμών εξέλιξης διανύθηκαν
συνολικά 3185 γύροι ή αν προτιμάτε 14.826km . Τις τρεις πρώτες μέρες οι οδηγοί δοκίμασαν για πρώτη φορά τα νέα φαρδύτερα σλικ ελαστικά στα μονοθέσια του 2017. Την τέταρτη μέρα δοκίμασαν και τα ελαστικά για βρεγμένο οδόστρωμα σε μια τεχνητά βρεγμένη πίστα. Δοκιμάστηκαν τόσο τα βρόχινα όσο και τα ενδιάμεσα ελαστικά.



Ο μάνατζερ της Pirelli, Μάριο Ίσολα δήλωσε σχετικά:
«Είμαστε ικανοποιημένοι με τα αποτελέσματα αυτών των τεσσάρων ημερών. Απ’ όσα μπορούμε να δούμε ως τώρα, το νέο προϊόν είναι ανάλογο των προσδοκιών μας. Για τη σεζόν του 2017, μας ζητήθηκε από τη F1 να εξελίξουμε ελαστικά που παρουσιάζουν ανθεκτικότητα στις θερμικές καταπονήσεις έτσι ώστε οι οδηγοί να μπορούν να πιέσουν στο μέγιστο. Αυτό το είδαμε κατά τη διάρκεια των τεσσάρων ημερών δοκιμών εξέλιξης και θα συνεχίσουμε να το παρατηρούμε στη 2η περίοδο επίσης τεσσάρων ημερών δοκιμών εξέλιξης. Κατά τη διάρκεια της πρώτης περιόδου οι χρόνοι ήταν ήδη σημαντικά χαμηλότεροι. Ο στόχος που έχει τεθεί είναι να καταγράψουμε επιδόσεις ανά γύρο, 5 δευτερόλεπτα πιο γρήγορες απ’ ότι ο χρόνος της pole στη Βαρκελώνη, το 2015 (1:24.681). Μπορώ να πω ότι το πετύχαμε αυτό. Επίσης για πρώτη φορά δοκιμάσαμε τα νέα βρόχινα ελαστικά σε μονοθέσια του 2017. Ο συνδυασμός των νέων φαρδύτερων διαστάσεων αλλά και της νέας χάραξης πέλματος έχει ως αποτέλεσμα ο ρυθμός απαγωγής νερού στα 300km/h να έχει ανέβει από τα 65 στα 85lt/sec. Αντίστοιχη είναι και η αύξηση στα ενδιάμεσα ελαστικά: Απάγουν 30lt νερού ανά δευτερόλεπτο, 5 περισσότερα απ’ ότι τα περσινά (25lt). Έχουμε συγκεντρώσει πληθώρα δεδομένων για ν’ αναλύσουν οι μηχανικοί μας ενόψει και της 2ης περιόδου δοκιμών εξέλιξης που ξεκινά σήμερα και θα διαρκέσει 4 μέρες».



Δείτε εδώ πως διαμορφώθηκαν οι χρόνοι το πρώτο 4ημερο ώστε να έχετε σημείο αναφοράς.
Ο Ίσολα σε δηλώσεις του προέβλεψε ότι θα δούμε αυτό το 4ημερο χρόνους στο 1.:18. Θυμίζουμε πως η περσινή pole (Χάμιλτον, Mercedes) βρίσκονταν στο 1:22.


 
Καλύτεροι χρόνοι 1η μέρα

Οδηγός

Ομάδα

Γόμα

Χρόνος

Hamilton

Mercedes

Μαλακή

01:21,765

Vettel

Ferrari

Mέση

01:21,878

Massa

Williams

Μαλακή

01:22,076

Magnussen

Haas

Μαλακή

01:22,894

Ricciardo

Red Bull

Μαλακή

01:22,926

Bottas

Mercedes

Μαλακή

01:23,169

Perez

Force India

Μαλακή

01:23,709

Sainz J

Toro Rosso

Mέση

01:24,494

Hulkenberg

Renault

Mέση

01:24,784

Alonso

McLaren

Μαλακή

01:24,852

Ericsson

Sauber

Mέση

01:26,841



Καλύτεροι χρόνοι 2η μέρα

Οδηγός

Ομάδα

Γόμα

Χρόνος

Raikkonen

Ferrari

Μαλακή

01:20,960

Hamilton

Mercedes

Πολύ μαλακή

01:20,983

Verstappen

Red Bull

Μαλακή

01:22,200

Magnussen

Haas

Πολύ μαλακή

01:22,204

Ocon

Force India

Πολύ μαλακή

01:22,509

Kvyat

Toro Rosso

Μαλακή

01:22,956

Bottas

Mercedes

Μαλακή

01:22,986

Palmer

Renault

Μαλακή

01:24,139

Giovinazzi

Sauber

Μαλακή

01:24,617

Vandoorne

McLaren

Μαλακή

01:25,600

Stroll

Williams

Mέση

01:26,040



Καλύτεροι χρόνοι 3η μέρα

Οδηγός

Ομάδα

Γόμα

Χρόνος

Bottas

Mercedes

Πάρα πολύ μαλακή

01:19,705

Vettel

Ferrari

Μαλακή

01:19,952

Ricciardo

Red Bull

Μαλακή

01:21,153

Palmer

Renault

Μαλακή

01:21,396

Hulkenberg

Renault

Μαλακή

01:21,791

Ericsson

Sauber

Πολύ μαλακή

01:21,824

Hamilton

Mercedes

Μαλακή

01:22,090

Grosjean

Haas

Πολύ μαλακή

01:22,118

Stroll

Williams

Μαλακή

01:22,351

Alonso

McLaren

Πάρα πολύ μαλακή

01:22,598

Sainz J

Toro Rosso

Mέση

01:23,540

Celis

Force India

Πάρα πολύ μαλακή

01:23,568

Kvyat

Toro Rosso

Mέση

01:23,952




Καλύτεροι χρόνοι 4η μέρα

Οδηγός

Ομάδα

Γόμα

Χρόνος

Raikkonen

Ferrari

Μαλακή

01:20,872

Verstappen

Red Bull

Μαλακή

01:21,769

Palmer

Renault

Μαλακή

01:21,778

Grosjean

Haas

Mέση

01:22,309

Giovinazzi

Sauber

Πάρα πολύ μαλακή

01:22,401

Perez

Force India

Πολύ μαλακή

01:22,534

Vandoorne

McLaren

Πάρα πολύ μαλακή

01:22,576

Bottas

Mercedes

Μαλακή

01:23,443

Hulkenberg

Renault

Μαλακή

01:24,974



Καλύτεροι χρόνοι συνολικά

Οδηγός

Ομάδα

Γόμα

Χρόνος

Ημέρα

Bottas

Mercedes

Πάρα πολύ μαλακή

01:19,705

 

Vettel

Ferrari

Μαλακή

01:19,952

Raikkonen

Ferrari

Μαλακή

01:20,960

Hamilton

Mercedes

Πολύ μαλακή

01:20,983

Ricciardo

Red Bull

Μαλακή

01:21,153

 

Palmer

Renault

Μαλακή

01:21,396

Verstappen

Red Bull

Μαλακή

01:21,769

Hulkenberg

Renault

Μαλακή

01:21,791

 

Ericsson

Sauber

Πολύ μαλακή

01:21,824

Massa

Williams

Μαλακή

01:22,076

Grosjean

Haas

Πολύ μαλακή

01:22,118

Magnussen

Haas

Πολύ μαλακή

01:22,204

Stroll

Williams

Μαλακή

01:22,351

 

Giovinazzi

Sauber

Πάρα πολύ μαλακή

01:22,401

Ocon

Force India

Πολύ μαλακή

01:22,509

Perez

Force India

Πολύ μαλακή

01:22,534

Vandoorne

McLaren

Πάρα πολύ μαλακή

01:22,576

Alonso

McLaren

Πάρα πολύ μαλακή

01:22,598

 

Kvyat

Toro Rosso

Μαλακή

01:22,956

Sainz J

Toro Rosso

Mέση

01:23,540

 

Celis

Force India

Πάρα πολύ μαλακή

01:23,568

 


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr