F1 Bαρκελώνη, 1η μέρα, 2η περίοδος: Ταχύτερος ο Μάσα!
F1 Bαρκελώνη, 1η μέρα, 2η περίοδος: Ταχύτερος ο Μάσα!
Ξεκίνησε σήμερα στην πίστα του Μοντμελό το δεύτερο και τελευταίο 4ημερο δοκιμών εξέλιξης των νέων μονοθεσίων της F1, ενόψει της έναρξης του πρωταθλήματος στις 26/3 στο Άλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης.
Ακολουθώντας την πάγια τακτική τους οι οδηγοί της Mercedes μοίρασαν τη μέρα με το Χάμιλτον να οδηγεί το πρωί και το Μπότας ν’ αναλαμβάνει το απόγευμα. Ο Χάμιλτον το πρωί περιορίστηκε στους 49 γύρους καθώς υπήρξε πρόβλημα στο πάτωμα του μονοθεσίου που έσπασε και χρειάστηκε επιδιόρθωση. Αφού φτιάχτηκε αυτό ο Μπότας μπόρεσε να συμπληρώσει περισσότερους γύρους το απόγευμα. Ο Χάμιλτον κάνοντας μια εκτίμηση για τις ισορροπίες δυνάμεων είπε πως η Ferrari είναι μπροστά και ακολουθούν χωρίς μεγάλη διαφορά Mercedes και Red Bull.
Ο Πασκάλ Βερλάιν που λόγω τραυματισμού στον αγώνα των πρωταθλητών τον Ιανουάριο έχασε το πρώτο τεστ βγήκε σήμερα για πρώτη φορά στην πίστα οδηγώντας για λογαριασμό της Sauber Ferrari. Το απόγευμα ανέλαβε να συνεχίσει ο Έρικσον.
Στη McLaren Honda μετά τα πάμπολλα προβλήματα της προηγούμενης εβδομάδας, ξεκίνησαν καλύτερα σήμερα. Από την Honda ανακοινώθηκε η διακοπή συνεργασίας με το Ζυλ Σιμόν που ήταν σύμβουλος για την υβριδική μηχανή της F1. Πιθανόν αυτό να αποσυμφορήσει λίγο την ένταση στην ομάδα. Πάντως μετά από μερικές ώρες το μονοθέσιο βρέθηκε στα πιτ ξανά για αλλαγή υβριδικής μηχανής. Είναι η 3η φορά που αλλάζουν μηχανή σε 5 μέρες δοκιμών. Οι φετινοί κανονισμοί προβλέπουν μόνο 4 υβριδικές μηχανές (σ.σ: σύνολο 6 μερών) σε κάθε οδηγό για τους 20 φετινούς αγώνες.
Ο Πασκάλ Βερλάιν που λόγω τραυματισμού στον αγώνα των πρωταθλητών τον Ιανουάριο έχασε το πρώτο τεστ βγήκε σήμερα για πρώτη φορά στην πίστα οδηγώντας για λογαριασμό της Sauber Ferrari. Το απόγευμα ανέλαβε να συνεχίσει ο Έρικσον.
Στη McLaren Honda μετά τα πάμπολλα προβλήματα της προηγούμενης εβδομάδας, ξεκίνησαν καλύτερα σήμερα. Από την Honda ανακοινώθηκε η διακοπή συνεργασίας με το Ζυλ Σιμόν που ήταν σύμβουλος για την υβριδική μηχανή της F1. Πιθανόν αυτό να αποσυμφορήσει λίγο την ένταση στην ομάδα. Πάντως μετά από μερικές ώρες το μονοθέσιο βρέθηκε στα πιτ ξανά για αλλαγή υβριδικής μηχανής. Είναι η 3η φορά που αλλάζουν μηχανή σε 5 μέρες δοκιμών. Οι φετινοί κανονισμοί προβλέπουν μόνο 4 υβριδικές μηχανές (σ.σ: σύνολο 6 μερών) σε κάθε οδηγό για τους 20 φετινούς αγώνες.
Σήμερα το πρωί ο Βαντούρν στην πίστα. Οι δυο κεραίες είναι ουσιαστικά πιεζοηλεκτρικοί αισθητήρες που βοηθούν τους αεροδυναμιστές ν' αποκτήσουν μια τάξη μεγέθους για την διακύμανση της έντασης των στροβιλισμών καθ' ύψος.
Μιλώντας για το τι συμβαίνει ο αγωνιστικός διευθυντής της McLaren, Έρικ Μπουλιέ ξεκαθάρισε πως αυτή τη φορά το πρόβλημα ήταν ηλεκτρικό! Γεγονός παραμένει ότι η McLaren χάνει πολύτιμο έδαφος στις δοκιμές. Ειδικά ο Στόφελ Βαντούρν που είναι πρωτάρης είχε μεγάλη ανάγκη από περισσότερους γύρους αυτές τις μέρες. Τελικά η McLaren ξαναβγήκε τις τελευταίες δυο ώρες με νέα υβριδική μηχανή. Η σχέση McLaren – Honda είναι σε οριακό σημείο.
Στη Ferrari παρουσίασαν βελτιώσεις στην αεροδυναμική του μονοθεσίου με νέα πλαϊνά αεροδυναμικά βοηθήματα. Όπως την προηγούμενη εβδομάδα έτσι και τώρα δεν υπήρξαν μηχανικά προβλήματα και ο Φέτελ μπόρεσε να συμπληρώσει 3ψηφιο αριθμό γύρων. Μαζί με το Μάσα συμπλήρωσαν τους περισσότερους (168). Αξίζει να τονίσουμε πως ο ταχύτερος χρόνος της Ferrari ήρθε με τα μαλακά ελαστικά. Με αναγωγή λοιπόν ο Γερμανός ήταν σαφώς ο ταχύτερος της ημέρας. Χωρίς να γνωρίζουμε φορτίο καυσίμου αξίζει να τονίσουμε ότι το απόγευμα όταν και ο Φέτελ και ο Μπότας συμπλήρωσαν κοντά 20 γύρους με τη μαλακή γόμα, το Mercedes γύριζε σταθερά στο 1:23 λίγο και το Ferrari στο 1:23 πολύ. Η διαφορά σταθερά πάνω από μισό δευτερόλεπτο.
Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο που οδηγούσε για λογαριασμό της Red Bull σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1.19.9 με τη πάρα πολύ μαλακή γόμα, πρόκειται για τον ταχύτερο χρόνο της ομάδας ως τώρα.
Προβλήματα για τη Renault του Πάλμερ πιθανόν από πτώση ισχύος της υβριδικής μηχανής μετά από 15 γύρους το πρωί. Αναγκάστηκαν ν’ αλλάξουν υβριδική μηχανή ενώ το απόγευμα ανέλαβε ο Νίκο Χούλκενμπεργκ.
Ο Μπότας μπλοκάρει τα φρένα στο τέλος της πίσω ευθείας.
Ο Φελίπε Μάσα πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο (1:19.726) χρησιμοποιώντας την πολύ μαλακή γόμα. Επίδοση πολύ κοντά στο απόλυτο ρεκόρ πίστας που πέτυχε ο Μπότας για λογαριασμό της Mercedes την προηγούμενη εβδομάδα 1:19.705. Επιπλέον ο Μάσα που θυμίζουμε ανέβαλε την αποχώρησή του για να πάει ο Μπότας στη Mercedes, κατάφερε να συμπληρώσει πάνω από 150 γύρους με τη Williams. Στη Βρετανική ομάδα αποφάσισαν να βάλουν το «ζημιάρη» Στρολ τις δυο τελευταίες μέρες ώστε να κάνουν πρώτα αρκετούς γύρους με τον έμπειρο Μάσα ώστε να εξασφαλίσουν δεδομένα. Μάλιστα ο Βραζιλιάνος έκανε και προσομοίωση αγώνα το απόγευμα.
Σημειώστε πως η Pirelli στο Ισπανικό GP στα μέσα Μαΐου θα έχει στη διάθεση των ομάδων τις τρεις πιο σκληρές γόμες της γκάμας της: Σκληρή, μέση, μαλακή. Οπότε οι χρόνοι με την πολύ μαλακή και την πάρα πολύ μαλακή γόμα δεν έχουν παρά ενδεικτική σημασία.
Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:
Οι δοκιμές συνεχίζονται αύριο.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα