F1 Βαρκελώνη, 2η μέρα, 2η περίοδος: Ρεκόρ από τον Μπότας!

F1 Βαρκελώνη, 2η μέρα, 2η περίοδος: Ρεκόρ από τον Μπότας!

Ο Φινλανδός της Mercedes πέτυχε απόλυτο ρεκόρ πίστας για την τωρινή χάραξη του Μοντμελό σταματώντας το χρονόμετρο στο 1:19.310.

F1 Βαρκελώνη, 2η μέρα, 2η περίοδος: Ρεκόρ από τον Μπότας!
O Μπότας οδήγησε το πρωί για λογαριασμό της Mercedes, συμπλήρωσε 70 γύρους και χρησιμοποιώντας την πολύ μαλακή γόμα της Pirelli σταμάτησε το χρονόμετρο τέσσερα δέκατα πιο κάτω από το χρόνο που είχε πετύχει στην 1η περίοδο δοκιμών με 1:19.705. Τότε ο Φινλανδός χρησιμοποιούσε την πάρα πολύ μαλακή γόμα. Αξίζει να θυμίσουμε ότι η περσινή pole (Χάμιλτον) ήταν στο 1:22.0 ενώ το ρεκόρ πίστας πριν τις φετινές δοκιμές ήταν στο 1:19.995 του Γουέμπερ και κρατούσε 6 χρόνια.

Κλείσιμο
Τα φετινά μονοθέσια με φαρδύτερα ελαστικά και αμαξώματα είναι εντυπωσιακά ταχύτερα στις στροφές, σημειώστε πως οι τελικές ταχύτητες δεν έχουν ιδιαίτερη μεταβολή. Ο Μπότας το απόγευμα έδωσε τη θέση του στο Χάμιλτον για να συνεχίσει.



To πλέγμα πιεζοηλεκτρικών αισθητήρων στο πίσω μέρος της SF70H βοηθά τους αεροδυναμιστές της Ιταλικής ομάδας να αποκτήσουν εικόνα για την μορφή των στροβιλισμών σ' αυτή την κρίσιμη περιοχή.


Για λογαριασμό της Ferrari  οδήγησε σήμερα ο Ράικονεν.
Ο Φινλανδός πρωταθλητής το πρωί έκανε δοκιμές αεροδυναμικής στο πίσω μέρος του μονοθεσίου. Πριν το μεσημέρι παρέμεινε θεατής για αρκετή ώρα ενώ οι μηχανικοί έλεγχαν την πίεση του υδραυλικού κυκλώματος. Το απόγευμα o Iceman βγήκε από την πίστα με πολλά χιλιόμετρα στην έξοδο της στροφής 3. Η SF70H έφτασε μέχρι τα προστατευτικά ελαστικά και χτύπησε στις μπαριέρες σπάζοντας την εμπρός αεροτομή, την εμπρός αριστερή ανάρτηση και παραμορφώνοντας το πίσω αριστερό μέρος.




Χρειάστηκε γερανός για να επιστρέψει στα πιτ.
Ήταν η πρώτη φορά που βγήκε κόκκινη σημαία σήμερα, παρότι ο Φελίπε Μάσα μετά το μεσημέρι έδωσε το τιμόνι της Williams FW40 στο Λανς Στρολ. Ο Ράικονεν δεν ξαναμπήκε μετά απ' αυτή την έξοδο στο κόκπιτ ενώ οι μηχανικοί της Ferrari θα έχουν μεγάλη νύχτα απόψε ώστε να ετοιμάσουν το μονοθέσιο για αύριο.



O Αλόνσο σήμερα στην πίστα του Μοντμελό με την νέα MCL32. Χρησιμοποιεί την πάρα πολύ μαλακή γόμα της Pirelli.


Στη McLaren ο Αλόνσο είχε μια ακόμη μέτρια μέρα με πολύ περιορισμένο αριθμό γύρων.
Το πρωί ο Ισπανός έκανε τετακέ στην έξοδο της στροφής 1 ή του σικέιν 1 για να είμαστε ακριβής, πράγμα που είναι βέβαιο πως δεν οφείλεται σε οδηγικό λάθος. Αρκετοί οδηγοί σήμερα δοκίμασαν εκκινήσεις στην έξοδο του pit lane.



Ο Γκιγιόμ Ροκλέν αρχιμηχανικός της ομάδας, παρακολουθεί το Μαξ Φερστάπεν να βγαίνει στην πίστα το απόγευμα μετά την αντικατάσταση της υβριδικής μηχανής.


Στη Red Bull αναγκάστηκαν σήμερα να προχωρήσουν
σε αντικατάσταση της υβριδικής μηχανής της Renault. Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν γρήγορος όταν βρέθηκε στην πίστα αλλά χάθηκε αρκετός χρόνος λόγω της αντικατάστασης. Το απόγευμα ο Ολλανδός έκανε προσομοίωση αγώνα αλλά έμεινε λίγο πριν το φινάλε στη στροφή 12 αφού έφατσε πρώτα σε τριψήφιο αριθμό γύρων. Αρκετοί οδηγοί επικεντρώθηκαν στη συμπλήρωση αρκετών συνεχόμενων γύρων το απόγευμα, έχοντας υψηλό φορτίο καυσίμου. Ο Χάμιλτον εντυπωσίασε συμπληρώνοντας 20 γύρους με την πάρα πολύ μαλακή γόμα της Pirelli. Ενδεικτικό το πόσο ανθεκτικά είναι τα φετινά ελαστικά. Πέρυσι η πάρα πολύ μαλακή γόμα δε θα έβγαζε ούτε 10 γύρους στο Μοντμελό. Θυμίζουμε πως ο αγώνας στο Μοντμελό αριθμεί 20 γύρους και η Pirelli θα έχει φέτος όπως και πέρυσι στη διάθεση των ομάδων, τις τρεις πιο σκληρές γόμες της γκάμας της: Σκληρή, μέση, μαλακή. Συνολικά η Mercedes  σήμερα με 149 γύρους ήταν το πιο παραγωγικό μονοθέσιο. Χτες  Ferrari και Williams έφτασαν στους 168 γύρους.

Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:



Οι δοκιμές συνεχίζονται αύριο.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Best Of Network

Δείτε Επίσης