GP Αυστραλίας: Στο Μητροπολιτικό πάρκο της Μελβούρνης
GP Αυστραλίας: Στο Μητροπολιτικό πάρκο της Μελβούρνης
Ομάδες πιλότοι και μηχανικοί βρίσκονται στο Άλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης για την πρώτη μάχη της χρονιάς που θα διεξαχθεί αυτή την Κυριακή (08:00 απευθείας COSMΟΤΕ, 14:00 ΕΡΤ).
Την Κυριακή στις 08:00 ώρα Ελλάδος (σ.σ: αλλάζει η ώρα εκείνο το βράδυ) στο Άλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης θα δοθεί η πρώτη εκκίνηση της χρονιάς. Είναι η 22η φορά που φιλοξενείται αγώνας στο Άλμπερτ Παρκ, παρακολούθησα από κοντά το event το 1999 που διεξάγεται σ' ένα μοναδικό σημείο στο Μητροπολιτικό Πάρκο της Μελβούρνης. Από το 1996 έως σήμερα μόνο δυο φορές (2006, 2010) δε συνδυάστηκε το GP της Αυστραλίας με την πρεμιέρα του πρωταθλήματος. Έχουμε 9 ώρες διαφορά εκεί θα είναι τέσσερις το μεσημέρι όταν σβήσουν τα κόκκινα φώτα.
Προσωπικά θεωρούμε δεδομένο ότι στις δυο πρώτες σειρές της εκκίνησης θα βρίσκονται Mercedes και Ferrari. Το βασικό ερώτημα είναι αν η SF 70Η στα χέρια του Φέτελ θα μπορέσει να διεκδικήσει τη νίκη από τις Mercedes. Υπάρχει ένα ερωτηματικό όσον αφορά στο πόσο θα επηρεαστούν οι Mercedes και Red Bull από την απόφαση της FIA που τους υποχρέωσε να τροποποιήσουν την πίσω ανάρτηση των μονοθεσίων τους. Εκεί μια έξυπνη διάταξη προφορτισμένη φρόντιζε να υποχωρεί ελαφρώς η ανάρτηση και κατ’ επέκταση η πίσω αεροτομή όταν το αεροδυναμικό φορτίο ξεπερνούσε μια κρίσιμη τιμή. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα τη βελτίωση της τελικής ταχύτητας στο τέλος της ευθείας. Μετά από σχετικό αίτημα της Ferrari η FIA αποσαφήνισε πως απαγορεύεται η χρήση συστημάτων ανάρτησης που επηρεάζουν την αεροδυναμική απόδοση του σχήματος. Η ασύμμετρη συμπεριφορά χωρίς προφανή λόγω με την ανάρτηση να υποχωρεί πάνω από κάποια ταχύτητα δεν επιτρέπεται όπως ξεκαθάρισε σήμερα σε σχετική συνέντευξη Τύπου στην Αυστραλία ο αλυτάρχης της FIA, Τσάρλι Ουίτινγκ.
Προσωπικά θεωρούμε δεδομένο ότι στις δυο πρώτες σειρές της εκκίνησης θα βρίσκονται Mercedes και Ferrari. Το βασικό ερώτημα είναι αν η SF 70Η στα χέρια του Φέτελ θα μπορέσει να διεκδικήσει τη νίκη από τις Mercedes. Υπάρχει ένα ερωτηματικό όσον αφορά στο πόσο θα επηρεαστούν οι Mercedes και Red Bull από την απόφαση της FIA που τους υποχρέωσε να τροποποιήσουν την πίσω ανάρτηση των μονοθεσίων τους. Εκεί μια έξυπνη διάταξη προφορτισμένη φρόντιζε να υποχωρεί ελαφρώς η ανάρτηση και κατ’ επέκταση η πίσω αεροτομή όταν το αεροδυναμικό φορτίο ξεπερνούσε μια κρίσιμη τιμή. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα τη βελτίωση της τελικής ταχύτητας στο τέλος της ευθείας. Μετά από σχετικό αίτημα της Ferrari η FIA αποσαφήνισε πως απαγορεύεται η χρήση συστημάτων ανάρτησης που επηρεάζουν την αεροδυναμική απόδοση του σχήματος. Η ασύμμετρη συμπεριφορά χωρίς προφανή λόγω με την ανάρτηση να υποχωρεί πάνω από κάποια ταχύτητα δεν επιτρέπεται όπως ξεκαθάρισε σήμερα σε σχετική συνέντευξη Τύπου στην Αυστραλία ο αλυτάρχης της FIA, Τσάρλι Ουίτινγκ.
Ο Ρικιάρντο σήμερα στο Άλμπερτ Παρκ με το CEO της F1 Τζέις Κάρι.
Οι Αυστραλοί αναμένεται να γεμίσουν τις κερκίδες και να υποστηρίξουν με θέρμη τον τοπικό ήρωα, Ντάνιελ Ρικιάρντο, o 28χρονος Αυστραλός αγωνίζεται για 4η χρονιά με τα χρώματα της Red Bull και θέλει όσο τίποτα ένα καλό αποτέλεσμα μπροστά στους συμπατριώτες του. Ένα αποτέλεσμα που δεν αποκλείεται να έρθει για τον οδηγό της Red Bull.
Μια νέα σεζόν ξεκινά με ολοκαίνουργια ελαστικά τα οποία είναι από τα πιο επαναστατικά στην πρόσφατη ιστορία του αθλήματος. Εκτός από τα φαρδύτερα κατά 25% ελαστικά και τα ταχύτερα μονοθέσια κατά 5 δευτερόλεπτα στο γύρο υπάρχει και μια νέα φιλοσοφία για τα ελαστικά του 2017: Μεγαλύτερη αντίσταση στις θερμικές καταπονήσεις και μικρότερες διακυμάνσεις της θερμοκρασίας ώστε οι οδηγοί της F1 να μπορούν να πιέζουν σκληρά σε κάθε μέρος του αγώνα.
Η Διαδρομή υπό το πρίσμα των ελαστικών
• Μια ημι – μόνιμη διαδρομή: Πάντα ακάθαρτη στην αρχή του Σαββατοκύριακου.
• Βίαιη επιτάχυνση και φρενάρισμα: Διαμήκεις δυνάμεις μεγαλύτερες από τις πλευρικές.
• Πολλές αργές στροφές: Έμφαση στην μηχανική πρόσφυση και στην υψηλή αεροδυναμική πίεση.
• Το πίσω αριστερά ελαστικό δουλεύει πιο σκληρά.
• Τα πάντα μπορεί να συμβούν με τον καιρό: Από λιακάδα μέχρι καταιγίδα.
• Λεία άσφαλτος, οπότε η φθορά και η θερμική καταπόνηση είναι χαμηλές.
Μάριο Ίσολα – Pirelli
«Οι ομάδες συμπλήρωσαν 7427 γύρους στη Βαρκελώνη κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης χρησιμοποιώντας όλες τις γόμες. Περισσότερο όμως επικεντρώθηκαν στη μέση και στη μαλακή γόμα που ταιριάζουν καλύτερα στο Μοντμελό. Στη Μελβούρνη θα έχει ενδιαφέρον να συλλέξουμε περισσότερα στοιχεία από την πάρα πολύ μαλακή και την πολύ μαλακή γόμα τα οποία δεν είχαμε την ευκαιρία ως τώρα».
Τα φετινά φαρδύτερα ελαστικά της Pirelli
Τι είναι καινούργιο;
• Η Pirelli πηγαίνει για πρώτη φορά στην Αυστραλία την πάρα πολύ μαλακή γόμα.
• Υπάρχουν νέοι κανονισμοί για την εκκίνηση των αγώνων (οι οδηγοί θα έχουν τον έλεγχο του συμπλέκτη). Οι επανεκκινήσεις μετά από χρήση αυτοκινήτου ασφαλείας σε βρεγμένες συνθήκες θα γίνονται από τη σχάρα εκκίνησης.
• Από την Αυστραλία ως την Ισπανία οι ομάδες θα έχουν τα ίδια ελαστικά στη διάθεσή τους: Επτά σετ από την πιο μαλακή γόμα, 4 σετ από τη μεσαία και 2 σετ από την πιο σκληρή γόμα. Στην Αυστραλία θα έχουν 7 σετ πάρα πολύ μαλακής γόμας, 4 σετ πολύ μαλακής και 2 σετ μαλακής γόμας. Από το Μονακό και μετά θα εφαρμόζεται ο κανονισμός. Οι ομάδες θα διαλέγουν τα 10 από τα 13 διαθέσιμα σετ. Η Pirelli θα δημοσιοποιεί τις επιλογές αυτές την Τρίτη, δέκα μέρες πριν από τον αγώνα.
F1 στην τηλεόραση!
Άλμπερτ Παρκ, Μελβούρνη, Αυστραλία |
Αριθμός στροφών: 16 (6 αριστερές) |
Φρεναρίσματα: 8 ( 6 βίαια) |
Μήκος γύρου: 5.303km |
Ρεκόρ γύρου: 1:24.125 Μ.Σουμάχερ, Ferrari, 2004 |
Αριθμός γύρων: 58 |
Απόσταση: 307.574km |
Όριο ταχύτητας στο pit lane: 60km/h σε δοκιμές και αγώνα |
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα