GP Μπαχρέιν: Ταχύτερος ο Φέτελ στα ελεύθερα
GP Μπαχρέιν: Ταχύτερος ο Φέτελ στα ελεύθερα
Ο Γερμανός οδηγός με τη Ferrari σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και στις δυο περιόδους ελεύθερων δοκιμών σήμερα Παρασκευή, στην πίστα του Σακχίρ.
Ανάμεικτα συναισθήματα στη Ferrari στην πρώτη περίοδο δοκιμών ελεύθερων δοκιμών στο Σακχίρ. Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Σεμπάστιαν Φέτελ ήταν ο ταχύτερος ενώ την ίδια στιγμή ο έτερος οδηγός της Scuderia, Κίμι Ράικονεν συμπλήρωσε μόλις 6 γύρους και ήταν τελευταίος στους χρόνους καθώς η υβριδική μηχανή της SF70 H παρουσίασε υπερθέρμανση στο turbo. Αξίζει να τονιστεί πως στο μονοθέσιο του Φέτελ υπήρχε νέα αεροτομή και αρκετές αεροδυναμικές διαμορφώσεις για απαγωγή θερμότητας. Στο GP του Μπαχρέιν είναι κρίσιμος παράγοντας η απαγωγή θερμότητας όπως φάνηκε και στο turbo της Ferrari.
Ο Ράικονεν δεν ήταν ο μόνος που έμεινε. Ο Βαντούρν με τη McLaren αντιμετώπισε πρόβλημα με το σύστημα ανάκτησης ενέργειας ενώ ο Μάσα είχε πρόβλημα στα φρένα που τον οδήγησε σε τετακέ στη στροφή 13.
Ο Ράικονεν δεν ήταν ο μόνος που έμεινε. Ο Βαντούρν με τη McLaren αντιμετώπισε πρόβλημα με το σύστημα ανάκτησης ενέργειας ενώ ο Μάσα είχε πρόβλημα στα φρένα που τον οδήγησε σε τετακέ στη στροφή 13.
Με τη θερμοκρασία οδοστρώματος στους 40 βαθμούς Κελσίου και τη ζέστη της ερήμου να δοκιμάζει μηχανές και ανθρώπους οι Ρικιάρντο και Φερστάπεν έφεραν τις Red Bull πίσω από τη Ferrari. Οι Mercedes βρίσκονταν στην 10η (Χάμιλτον) και 14η (Μπότας) θέση καθώς επέλεξαν να χρησιμοποιήσουν τη μαλακή γόμα της Pirelli. Η κατασκευάστρια εταιρεία ελαστικών έχει επιλέξει για την πίστα του Σακχίρ τις τρεις μεσαίες γόμες της γκάμας της: Μέση, μαλακή, πολύ μαλακή.
Ο Νίκο Χούλκενμπεργκ αντιμετώπισε και πάλι πρόβλημα στη Renault με δυσλειτουργία στο μικρό ηλεκτροκινητήρα MGU-K ενώ στο μονοθέσιο του Πάλμερ αστόχησε το DRS.
Συνολικά οι χρόνοι στο FP1 ήταν:
Η δεύτερη περίοδος ελεύθερων δοκιμών είναι πιο σημαντική καθότι διεξήχθη ακριβώς την ίδια ώρα που θα γίνει την Κυριακή ο αγώνας. Ενδεικτική της μάχης που θα γίνει αύριο στις κατατακτήριες δοκιμές και στον αγώνα είναι η διαφορά ανάμεσα στον ταχύτερο Φέτελ και τους Μπότας, Ρικιάρντο που βρίσκονταν στο ίδιο δέκατο. Σε απόσταση αναπνοής ακολούθησε και ο Ράικονεν ενώ ο Χάμιλτον έκλεισε την 5αδα με 3 δέκατα διαφορά από το Φέτελ. Ο Γερμανός οδηγός της Ferrari αντιμετώπισε μια πρωτόγνωρη κατάσταση όταν έσβησε το μονοθέσιο εν κινήσει στην πίστα. Με κάποιο τρόπο κατάφερε να φτάσει στα πιτ όπου οι μηχανικοί διόρθωσαν το πρόβλημα λογισμικού και ο Φέτελ μπόρεσε να κάνει προσομοίωση αγώνα. Αντίθετα ο Ράικονεν συμπλήρωσε χωρίς προβλήματα 34 γύρους καλύπτοντας εν μέρει το χαμένο έδαφος του FP1. O Χούλκενμπεργκ εντυπωσίασε με το χρόνο του αλλά είχε και ένα συμβάν με το Χάμιλτον που διερευνάται από τους αγωνοδίκες.
Συνολικά οι χρόνοι στο FP2 ήταν:
Οι κατατακτήριες δοκιμές θα διεξαχθούν αύριο στις 18:00 ώρα Ελλάδος και Μπαχρέιν.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα